اتفاق تلخ در آبادان/ تجاوز 3پسر جوان به دختر17ساله

دوشنبه، ٢٢ خرداد،زوج جوانی در آبادان برای خرید از خانه خارج شدند و دختر ١٧ساله‌شان در خانه سرگرم درس خواندن بود. هنوز لحظاتی از رفتن پدر و مادر دختر نوجوان نگذشته بود که ٣ جوان از بالای دیوار وارد خانه شدند و با اطلاع از حضور دختر خانواده برای اجرای نقشه شیطانی‌شان دست به کار شدند.

اتفاق تلخ در آبادان/ تجاوز 3پسر جوان به دختر17ساله

سه جوان خود را به بالای سر دختر نوجوان رساندند و زمانی که وی از ترس خواست با جیغ و فریاد از همسایه کمک بخواهد مورد ضرب و شتم قرار گرفت و افراد مهاجم با تهدید چاقو او را تسلیم نیت شوم خود کردند. این سه جوان پس از اجرای نقشه‌شان تهدید کردند که اگر دختر نوجوان با پلیس حرفی بزند او را خواهند کشت. پسران به سرعت از خانه دختر نوجوان پا به فرار گذاشتند و زمانی که پدر و مادرش به خانه بازگشتند ابه رفتارهای دخترشان مشکوک شدند. آنها وقتی در مورد تغییر رفتار دخترشان سوال پرسیدند از سناریوی تلخ دخترشان بااطلاع شدند. دختر خانواده درحالی‌که اشک می‌ریخت، از اقدام وحشیانه ٣ پسر جوان پرده برداشت. بدین‌ترتیب پدر خانواده با حضور در شعبه سوم دادگستری آبادان از بازپرس پورعسگر خواست تا عاملان این اقدام را دستگیر کنند. خیلی زود تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری این سه جوان شرور دست به کار شدند و با اقدامات فنی، متهمان که سابقه زندان داشتند از سوی ماموران شناسایی شدند.

به گزارش 24آنلاین، پلیس به صورت نامحسوس محل‌هایی را که احتمال می‌دادند ٣ جوان به آن‌جا رفت‌وآمد داشته باشند تحت نظر قرار دادند تا این‌که روز گذشته یکی از متهمان در خیابان مشاهده شد. ماموران متهم را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند و متوجه شدند که قصد کیف‌قاپی دارد که در این لحظه وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند. متهم ابتدا خود را در ماجرای آزار و اذیت دختر نوجوان بیگناه می‌دانست اما وقتی از سوی طعمه‌شان مورد شناسایی قرار گرفت لب به سخن باز کرد.
تجسس‌ها برای دستگیری دیگر همدستان این متهم ادامه دارد.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها