آزار و اذیت مردم در خیابان شریعتی در شب قدر به بهانه داعش

مردم پس از حملات هفته گذشته داعش به مجلس و حرم مطهر امام خمینی کمی محتاط و حساس تر شده اند و حادثه حرم عبدالعظیم حسنی نشان دهنده فضای روانی حساس در جامعه است.

آزار و اذیت مردم در خیابان شریعتی در شب قدر به بهانه داعش

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، مردم پس از حملات هفته گذشته داعش به مجلس و حرم مطهر امام خمینی کمی محتاط و حساس تر شده اند و حادثه حرم عبدالعظیم حسنی نشان دهنده فضای روانی حساس در جامعه است.

متاسفانه برخی ذهن های بیمار به جای کمک به نیروهای امنیتی و حتی فضای رسانه ای کشور برای ایجاد آرامش روانی در جامعه از این فرصت برای آزار مردم استفاده می کنند

شب گذشته در خیابان شریعتی تهران نیز چند جوان با استفاده از همین فضا و برای لذت بردن از ترس مردم پس از عبور از کنار مردم با خودرو ترقه ای را روشن و به میان مردمی که برای راز و نیاز در شب قدر و رفتن به مساجد در حال عبور بودند پرتاب می کردند.

در دورانی هم که موضوع اسیدپاشی های اصفهان فضای روانی جامعه را به هم ریخته بود برخی با بطری آب شروع به ترساندن مردم می کردند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهروز
    0

    سلام.متاسفانه آزارواذیت مردم درکشورما چیزچندان مهمی نیست!!نمونه اش چهارشنبه آخرسال. اگراین مزاحمین را دستگیر ومحاکمه وحداقل یکسال زندان محکوم نمایند دیگرکسی جرات اذیت وآزارمردم ببخشید به عبارت دیگرمسخره کردن مردم را نخواهدداشت اما اینجا ایران است وکشوری با قوانین جهان سوم ،اروپا که نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها