واکنش‌ها به شایعه انتصاب قالیباف به‌عنوان رییس دانشگاه آزاد

معاون شهردار تهران می‌گوید: محسن هاشمی در جلسه با قالیباف صرفا درخواست‌هایش را مطرح کرد.

واکنش‌ها به شایعه انتصاب قالیباف به‌عنوان رییس دانشگاه آزاد

پژمان پشمچی زاده که در دیدار دیروز قالیباف با رئیس دانشگاه تهران حاضر بود در رابطه با حضور محسن هاشمی در این دیدار و گفتگو با قالیباف گفت: هاشمی و دو معاون دیگر دانشگاه آزاد خواسته ها و نیاز هایی برای رفع مشکلات دانشگاه آزاد داشتند که در این جلسه مطرح کردند.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران تاکید کرد:‌ حواشی مطرح شد درباره این گفتگو صحت ندارد!

به گزارش خبر فوری ، روزنامه شرق امروز نوشته بود: تازه‌ترین گمانه‌زنی درباره آینده شغلی قالیباف را عکس‌های منتشرشده در روز گذشته رقم زد. شهردار تهران خندان به دیدار «علی‌محمد نوریان»، سرپرست فعلی دانشگاه آزاد، رفته است، درحالی‌که محسن هاشمی هم او را همراهی می‌کند یا حداقل در این میزبانی یا میهمانی حضور داشته است.

هاشمی در حالی در کنار شهردار فعلی در یک قاب قرار گرفته است که دانشگاه آزاد این روزها در حال «هاشمی‌زدایی» است. رئیس سابق دانشگاه آزاد که نزدیک به هاشمی‌رفسنجانی بود، برکنار شده است. یاسر هاشمی هم به‌تازگی از دبيرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد کنار گذاشته شده و این روند هاشمی‌زدایی در نهادها و زیرمجموعه‌های دانشگاه آزاد به‌ویژه رسانه‌های مرتبط، به‌سرعت در حال انجام است. حضور این دو نفر در عکس‌های منتشرشده در کنار هم و در دانشگاه آزاد می‌تواند سازنده روایتی باشد که لزوما رابطه علت و معلولی در آن جریان ندارد. روایتی با این مضمون که «قالیباف ممکن است مدیر میراث پدری محسن هاشمی شود و در عوض صندلی شهرداری به محسن هاشمی سپرده شود».

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها