مصاحبه قدیمی صداوسیما با دختری که هم اکنون مشخص شده دانشجوی قلابی دندانپزشکی است + فیلم

دختر جوانی بدون طی مراحل ثبت‌نام و حتی شرکت در کنکور اقدام به حضور در کلاس‌های تئوری و عملی رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی کرده بود. وی همچنین برای مشاوره به کنکوری‌ها در برنامه گزینه چهار صداوسیما نیز شرکت کرده بود.

مصاحبه قدیمی صداوسیما با دختری که هم اکنون مشخص شده دانشجوی قلابی دندانپزشکی است + فیلم

«دانشجوی دانشگاه علوم‌ پزشکی شهید بهشتی قلابی از آب درآمد؛ دختر متمولی که تنها به عشق دندانپزشکی و علاقه‌اش به این رشته دانشجوی این دانشگاه شد و بدون هیچ ثبت نامی در کلاس‌ها شرکت کرد. کمتر از یک‌ سال به‌ عنوان دانشجو در آنجا درس خواند و اتفاقاً شاگرد زرنگ کلاس هم بود. تا این‌ که با یک پز و قپی بین همکلاسی‌هایش دستش رو شد، همه فهمیدند که این دختر جوان اصلاً نه دانشجو است و نه کنکور داده و نه مراحل ثبت نام را طی کرده است.»

مأموران کلانتری این دختر را دستگیر کردند و تحویل مقامات قضائی دادند. این در حالی است که وزارت بهداشت هم به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که پیگیر جزییات دستگیری دانشجوی قلابی هستند و مسئولان حراست باید پاسخگو باشند. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده که اگر جعل مدرکی در حوزه آموزشی و دانشجویی اتفاق افتاده باشد با متخلفان برخورد خواهد شد.

چندی پیش بود که با پیگیری حراست دانشگاه شهید بهشتی پرونده‌ای برای رسیدگی به کلانتری ۱۶۳ ولنجک ارجاع شد.

دختر جوانی بدون طی هیچ گونه مراحل ثبت نام و حتی شرکت در کنکور اقدام به حضور در کلاس‌های تئوری و عملی رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی کرده بود. بنابراین رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. تجسس‌های پلیسی نشان داد که دختری بیست‌وسه ساله در کمتر از یک ‌سال در کلاس‌های درس رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حاضر شده بود و در آنجا درس می‌خواند. گویا این دختر جوان به دیگر دانشجویان گفته بود که با پرداخت چندین‌ میلیارد و بدون شرکت در کنکور در این دانشگاه ثبت‌نام کرده است که همین موضوع باعث نارضایتی دیگر دانشجویان شده و در همین راستا اعتراض خود را به حراست دانشگاه اعلام کردند.

مریم مقتدری چندی پیش در تلویزیون در برنامه گزینه چهار برای مشاوره به کنکوری‌ها حاضر شد که در ادامه این فیلم را می‌بینید:

24

حجم ویدیو: 1.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • علی
    0

    خیلی ها دوست دارن پزشک بشوند این دلیل نمی شود این کار را بکنند بنظر من بزرگترین مشکل در کنکور پزشکی سهمیه ها هستند که باعث شده افراد شایسته نتوانند در رشته پزشکی قبول بشوند

  • 8
    1

    اگر لیاقتش داره اجازه بدبد ادامه بده

  • علی
    1

    عجب افتضاحی . با پول و رشوه و پارتی بازی . از سرزبونش مشخصه حرافه نه مغز و بچه درس خون.

  • سید
    0

    اونوقت همین بی شرفا تو صداسیما میخواستن با فریب مردم ورودی هارو دوبرابر کنن. لعنت به این همه دروغ سیما

  • محمد
    0

    چه طور جعلی رفته داخل و شاگرد ممتاز هم شده، ببین بقیه دانشجویان چه بار علمی داشتند؟ یا بقیه دانشجویان با سهمیه و پارتی بازی رفتند یا اینکه به مقتدری تهمت زدن به خاطر این که باهاشون همکاری نکرده.

  • ati
    0

    چه طور میشه جعلی رفت دانشگاه اونم الکی سر یه کلاس نشست به نظر من که با پول وارد دانشگاه شده و اونام میدونستن تا اینکه لو رفته و نتونستن جمعش کنن و دروغ بهم میبافن و تحویل مردم میدن

  • پروانه احمدی
    2

    مریم کلاه بردارنیست همه جوانان حق درس خواندنوزندگی کردن دارندآرزوی مریم هم درس و دانشگاه و رشته مورد علاقه اش بوده مریم فردا فردمهمی یرای جامع میشود

    نظرات شما -
    • یکتا
      0

      درسته همه حق دارن. ولی باید کنکور بدن. کنکور ادمو پیر میکنه. نمیشه که بری یللی تللی بعد بیای بشینی کنار بچه هایی که با گذشتن از سد کنکور اونجا نشستن

  • ایمان
    0

    این خانوم زرنگ نیست خودشو زده به زرنگی پول داده ۷۰۰ میلیون که فقط بیاد تو دانشگاه بره سر کلاس بشینه یاد بگیره بعد که تمام دوره تحصیل امد یاد گرفت مدرک هم بهش ندن قبول می کنه. کسی که این کارو کرده فکر جعل یک مدرک تقلبی هم هست که بزنه سر دیوار مطبش به دو سه سال کار پولی که داده رو در میاره.

  • محمد
    1

    به نظر من این خانم دنبال جعل مدرک ویا...دیگری نبوده وتنها به خاطر پارامترهایی مثل عشق وعلاقه واستعداد وفضاهای پژوهشی دانشگاه های برتر ایران که میتونه هرکسی رو وسوسه کنه رفته وامیدوارم که رشته ی مورد علاقش رو در همون دانشگاه قبول وبدون هیچ دردسری به هدف از قبل تعیین شدش برسه وراهش رو ادامه بده.

  • کنکور الکی
    0

    باید زد تو سر ایندو تا مجری و تهیه کننده

  • زهرا
    1

    همکلاسی ما بود نمیخام قضاوتش کنم ولی شاگرد زرنگ کلاس بود تو مدرسه نمونه دولتی، واقعا متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها