واکنش بیرانوند به محرومیتش: خداحافظ فوتبال ایران!


23 شهریور 1398 - 23:12
5d7d34ab088b3_2019-09-14_23-12
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد.

علیرضا بیرانوند امروز (شنبه) با حکم کمیته انضباطی، یک جلسه محروم شد.

در همین رابطه علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، عنوان کرد: من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d7d34ab088b3_2019-09-14_23-12
23 شهریور 1398 - 23:12

علیرضا بیرانوند امروز (شنبه) با حکم کمیته انضباطی، یک جلسه محروم شد.

در همین رابطه علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، عنوان کرد: من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


17

نظرات 33
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1398/6/25 -14:53

سعی کن موقع رفتن کارتن ها رو با خودت ببری خخخخخخخخخخخخخخخخ

پارمیس افضلی 0 0 پاسخ 1398/6/25 -14:52

هر چه بگندد نمکش میزنن وای به روزی که بگندد نمک

امیر 3 1 پاسخ 1398/6/24 -21:38

وای بروزی که گدا معتبر شود

محمد 2 2 پاسخ 1398/6/24 -20:10

نوددقیقه توهین به خانواده ودست آخر و تحت فشار محرومت کنن،حق داری دلاور.هرچند امسال هدف اصلی دور کردن پرسپولیس از کورس قهرمانی به هر شکل ممکنه چون تو زمین بازی واقعا"عاجزند.

بی نام 2 1 پاسخ 1398/6/24 -19:58

خردی فراموش کردی درشتی میکنی

ایرج 4 1 پاسخ 1398/6/24 -19:23

تقصیر تماشاچیان است که افرادی بیسواد و نفهم را گنده میکنند.

مهدی 4 1 پاسخ 1398/6/24 -13:58

خیلی پررو شدی

کاربر ناشناس 5 3 پاسخ 1398/6/24 -11:31

بله باید بره

کاربر ناشناس 1398/6/24 -13:11

در هیچ جای دنیا رسم نیست به پرسند فرزند کیستی می پرسند کجای هستی من نمیدانم در ایران چه اتفاقی افتاده وطن پرست تان وطن را ترک می کنند من هشت سال از وطنم دفاع ودر حق من ظلم شد ولی به خاطر ایرانی بودنم افتخار مکنم و ایران عزیزم را با هیچ جای دنیا عوض نمی کنم

صادقی 3 7 پاسخ 1398/6/24 -10:41

اقای بیرانوند خاطراتی که تعریف میکردی رو بیاد بیار . شمارو مردم بزرگ کردن حالا انقدر غرور گرفتت که از این نوع حرفها میزنی . همچین شخصیتی تو فوتبال ایران نباشه بهتره . حیفه تیم ملی که شما دروازه بانش هستی

زارع 6 8 پاسخ 1398/6/24 -09:01

مثل تو زیاد هس برو دست خدا

م 4 4 پاسخ 1398/6/24 -08:09

خیر .چرا که تماشا گران تراکتور بیراوند به واکنش وا داشت .

مهدی 11 7 پاسخ 1398/6/24 -08:08

رفت که رفت ایران پرازدروازبان منت نذار

مومنی 7 6 پاسخ 1398/6/24 -07:02

اشتباه محض است .همه در برابر قانون باید تسلیم باشند.در غیر اینصورت سنگ روی سنگ بند نیست.

یک منصف 14 4 پاسخ 1398/6/24 -06:22

شبنم دم در خانه مورچه طوفانه. آقای محترم ما نمی دانستیم که شما اینقدر کم ظرفیت هستید. که بایک حکم کوچک که همیشه ودرهمه جا وبرای هرکسی ممکن است پیش بیاید قهر کند. شما با این اخلاق هرجا بروید آسمان همین رنگ است .

پسر خوب 8 16 پاسخ 1398/6/24 -02:31

برو‌جانم..برو.‌خداوند پشت و پناهت . شما هر جا بروید موفق هستید‌..

کوشا 10 9 پاسخ 1398/6/24 -01:45

خوب باید هم بره. منشا تماشاچیا رو گرفت زیر مشت و لگد کسی کاری بهش نداشت اون وقت بیرانوند که واقعا کاری نکرده باید محروم شه و با آبروش هم بازی بشه.شاید من بدبینم ولی به نظرم یه جریانی هست که هر کسی که سرش به تنش می ارزه رو دلزده میکنه و از کشور فراری میده. منتظر رفتن باقی ستاره هامون هم باشید

حمید 10 5 پاسخ 1398/6/24 -01:21

سلام من خودم پرسپولیس ام از زحمات بیرانوند هم تو این چند سال تشکر میکنم ولیکن برادر یابو ورت نداره متاسفانه پول بی حساب و کتاب از این اداها هم در پی داره .چون مبلغ قراردادش بالاست و دروازه بان تیم ملی نباید از گل نازکتر بهش گفت.. حکمتو بپذیر و مثل بچه خوب برگرد سر تیمت. دستت درد نکنه.

جان 1398/6/25 -17:19

خوب گفتی

مرتضی کبیر 11 6 پاسخ 1398/6/24 -01:13

اصلا شک نکنید واقعا یک جلسه برای چنین شخصیتی خیلی کم بود البته از فدراسیون جز این انتطاری نیست

Dariush8008 7 5 پاسخ 1398/6/24 -01:04

اون حکم سه جلسه ای بیرانوند چی شد پس نکنه به اذن خداوند موریانه اون حکم رو خورده و اجرا نشده..جای رحمتی بود فک کنم تا الان 6بار خودسوزی میکرد اینم

اسنپ جام 13 4 پاسخ 1398/6/24 -01:04

بهش بگید کجا میری ؟ تو دهات خودتون عمرا این همه مصونیت داشته باشی درقبال یاغی گریهات توزمین 8میلیارد پول بی زبونم که از حق ملت بیچاره دادن به تو وامثال تو که حرف زدنتونم بلد نیستین

بینام 7 3 پاسخ 1398/6/24 -01:01

ی طوری نوشتین دروازه بان تیم ملی حقش بوده محروم بشه یانه؟؟ آدم فکر میکنه بازی تو تیم ملی مصونیت ایجاد میکنه برای بازیکنها تا هر کاری دوست داشته باشن بکنن البته بیرانوند سه جلسه محرومیت تعلیقی داشت ولی به لطف وزیر ورزش و رییس فدراسیون وسازمان لیگ وکمیته انظباطی ی جلسه محرومش کردن تا به دربی برسه یعنی مثل همیشه قانون رو برای لنگیا دور زدن بنظر من وقتی جامها رو بدون بازی بااسنپ میفرستن برای پرسپولیس ولیگ رو مهندسی میکنن تا باضرب وزور وهوچیگری وریخت وپاش ازبیت المال این تیم رو قهرمان کنن تیمهای دیگه تاسال 1400 برن غاز بچرونن چون تیم سوگلی حکومتی رو به هرطریق قهرمان میکنن

صاعد 4 2 پاسخ 1398/6/24 -00:50

بیرانوند‌نباید‌قهر‌میکرد

کاربر ناشناس 1398/6/24 -15:59

حالاکه گوسفندا گران هستند برو به گله گوسفندات برس رفیق که نون حلال توی همونه حیفه برای امثال اینا زندگیتو خراب کنی غیرت رو عشق است دلاور

تیراختورچی 5 2 پاسخ 1398/6/24 -00:36

یعنی چی؟! ببینید چقدر در برخوردهای انضباطی گزینشی برخورد کردند که الان نتیجه شده این! بازیکن به حکم کمیته انضباطی تمکین نمیکنه و قهر کرده! با دیدن اون کلیپ، آخه حتی بچه 8 ساله هم فهمید که این آقا به هواداران تیراختور توهین کرده محرومیت یک جلسه ای کمترین تنبیه برای این بازیکن پرحاشیه پرادعا هست.

محمد 6 1 پاسخ 1398/6/24 -00:31

مشکل مملکت ما اینه که نون امثال شماها تو گنده کردن مسائل کوچیک هست... خبر کوچک با تیتر بزرگ...

ایرانی 6 3 پاسخ 1398/6/24 -00:29

این دیگه خیلی خودشو گم گرده توهین به مامور نیرو انتظامی و توهین به یک قوم کرده انتظار داره تشویقش هم بکنن.

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1398/6/24 -00:23

بله ،، همینه این که دیگه دختر خانم‌‌ فلان و فلان و یا خانم هنرپیشه که نیست هم پول داره هم قدرت حالا مرد میخواد جلو وایسته

غلام 6 1 پاسخ 1398/6/24 -00:04

آدم بی جنبه ؟!

مهدی 9 3 پاسخ 1398/6/23 -23:47

گدا که معتبر شود از خدا بیخبر شود یه روز کارگر بودی حالا برای مردم شاخ شدی

مهـــــــــــدی 7 2 پاسخ 1398/6/23 -23:46

هرچه زودتربهتر نازنکن.

هامون 10 2 پاسخ 1398/6/23 -23:37

هرچه داری از همین فوتبال ایران است سر سید مهدی رحمتی سلامت که اگر با کیروش قاطی نمیکرد هنوز دروازه بان اول بود تو هم در حد نفت و سایپا میموندی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks