افشاگری کتایون ریاحی از تصمیم و اقدامش به خودسوزی که ناکام ماند


20 شهریور 1398 - 19:25
5d790acc5e33d_2019-09-11_19-25
کتایون ریاحی در پستی در صفحه شخصی‌اش درباره روزی که تصمیم به خودسوزی گرفت و افشین یداللهی مانع شد، سخن گفت.

این بازیگر نوشت:

یک روز تاریک، تلخ و سیاهِ جور و ستم در اسفند ۹۵، تصمیم گرفتم جلوی قوه قضاییه خودسوزی کنم...

از چند نفری که می دانستند، تنها افشین یداللهی دست به کار شد، مثل همیشه، همچون یک فرشته...

مرا واداشت بمانم و چند روز بعد خودش رفت...

اکنون هستم، ماندم و پیروز شدم و همچنان با شجاعت هستم ...

دخترم! سحر جان! متأسفم کسی نبود تو را از این کار منصرف کند...

بیایید همه به کمپین بیدار شویم بپیوندیم و در این راه بیدار کنیم دختران و پسران سرزمینمان را...

پی نوشت: امروز روز جهانی پیشگیری از خودکشی است.

کتایون ریاحی در پستی در صفحه شخصی‌اش درباره روزی که تصمیم به خودسوزی گرفت و افشین یداللهی مانع شد، سخن گفت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5d790acc5e33d_2019-09-11_19-25
20 شهریور 1398 - 19:25

این بازیگر نوشت:

یک روز تاریک، تلخ و سیاهِ جور و ستم در اسفند ۹۵، تصمیم گرفتم جلوی قوه قضاییه خودسوزی کنم...

از چند نفری که می دانستند، تنها افشین یداللهی دست به کار شد، مثل همیشه، همچون یک فرشته...

مرا واداشت بمانم و چند روز بعد خودش رفت...

اکنون هستم، ماندم و پیروز شدم و همچنان با شجاعت هستم ...

دخترم! سحر جان! متأسفم کسی نبود تو را از این کار منصرف کند...

بیایید همه به کمپین بیدار شویم بپیوندیم و در این راه بیدار کنیم دختران و پسران سرزمینمان را...

پی نوشت: امروز روز جهانی پیشگیری از خودکشی است.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


24

نظرات 23
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یگانه 2 5 پاسخ 1398/6/22 -12:14

فکر کنم پولاش کم شده میخواسته با این کارش ۴تا جمع بشن حسابشو پر کنن امثال بی بی سی من و تو و این آشغال پاشغالا کلی تشویقش کنن. امان از وقتی مردم یه جامعه ای انقدر جاهل میشن تورو خدا یکم فکر کنید مرده شوراینو اون دختر آبی رو برد اخه اینا کین اومدن به ما خط میدن این بازیگرا فقط یه عده مفت خورن فقط همین

هامون 1 4 پاسخ 1398/6/22 -06:02

خانم کتایون ممنون ازپستی که با شهامت به اشتراک گذاشتید دروووووودهای بیکران بشما بی همتا

علیرضابامری 2 1 پاسخ 1398/6/22 -03:46

خوب نیست به سوختن تشویق می کنی جرات داری بسوز کی دلش برایت میسوزد عقل چیز خوبی هست

زن 4 1 پاسخ 1398/6/21 -21:08

عزیزم متاسفم تا زمانی که مردم به جای عقل از خرافات پیروی می کنند باید شاهد فراعنه باشیم. خداوندا موسی ای بفرست

الناز 5 6 پاسخ 1398/6/21 -16:24

هنوز دیر نشده میتونی خودتو بسوزونی ایول

من 1398/6/21 -21:10

امیدوارم در جهنم بسوزی

رز 3 6 پاسخ 1398/6/21 -15:06

میشه بفرمایید مشکل شما چی بوده که می خواستید ما رو از وجود خودتون محروم بفر مایید؟

ناشناس 4 5 پاسخ 1398/6/21 -12:29

متاسفم برای ملتی که شما الگوهاشون هستید. در ازای هر کلامی که از زبان ما گفته میشه مسئولیم .آدمهای بااخلاق و باشعور و صاحب نظر در جامعه ما زیاد هستند که به خودشون اجازه نمیدن اظهار نظر کنن بعد شما فکر کردید کی هستید که ابراز عقیده میکنید و در مورد هر اتفاقی نظر احمقانه میدید.اف بر شما که جامعه رو به انحراف میکشونید تا وقتی که شماها تو دایره اید جامعه بهتر از این نمیشه.وااای به فردای قیامت که همگی در پیشگاه خداوند باید حساب پس بدیم.

مریم 4 9 پاسخ 1398/6/21 -11:29

اینا چرا برا سوختن انقدر عجله دارن یه خورده صبر کنن بزودی به آرزوشون میرسن وتو جهنم میسوزن

کریم 6 8 پاسخ 1398/6/21 -08:09

بعضی از این هنرپیشه ها فکر میکنند همه مثل خودشون بی قید و شرطند. فکر میکنند انسانیت در همان بی قید و شرطی ای که خودشون به اون دچارند خلاصه میشه‌ اینها اگر کمی انسانیت تو سرشون بود میفهمیدن فرق انسان با حیوان تو همون تعهدشون است

کامیار 9 6 پاسخ 1398/6/21 -03:18

شما به اصطلاح هنرمندان!!! چه وقت می خواهید متوجه شوید که رفتار , اعمال و سخنانتان , (متاسفانه و صدهزار بار متاسفانه) الگوی جوانان و نوجوانانه... گفتن مساله خودسوزی شما دوای چه دردیه!!! جز اینکه افراد سبک مغز یا اکثریت ملتی که بدبختانه تمام دین و اعتقاد و خداشون شده رسانه ها و بازیگرها و به اصطلاح هنرمندان!!! تحت تاثیر قرار میگرند و ابلهانه این رفتارها را کار ساز میدانند, حتی برای موردی که به حق باشد... برا پیشگیری از خودکشی نیاز به سالگرد یا روز شمار تحت عنوان پیشگیری از خودکشی در تقویم نیست!! افراد و چهره ها اعم از هر صنف و قشر و دسته ی ,سیاسی یا فرهنگی هنری , خودشان را اصلاح کنند , جامعه خود به خود اصلاح میشه...بد نیست نگاهی به فرمایشات امامان دینمان و اقا امیر المومنین داشته باشیم, که در امر الگو پذیری مردم و اجتماع, چقدر اشخاص سرشناس و پر اوازه در میان مردم ,اعمال و رفتارشان ,تاثیر گذار بر رفتار و روحیات یک‌ملته.

اکبر بررگر 9 7 پاسخ 1398/6/21 -01:48

اینها انگلها جامعه هستند

من 1398/6/21 -21:13

چکاره ای تو. والا تو ایران غیر از معلمان و کارگران و یک عده کمی از هنر پیشه ها بقیه انگلند و دلال

یه خانم 1 5 پاسخ 1398/6/21 -00:08

تا زمانی که زنده بود هیچکس نمیگفت حکم دادگاه صادر نشده ولی حالاکه از دنیا رفته بازار دروغها داغ شد!!!

کاربر ناشناس 23 23 پاسخ 1398/6/20 -22:51

از خود پدر مرحومه نقل شده که فرزندش مشکل روحی داشته و حکمی هم هنوز بدلیل توهین ودرگیری با مامورین صادر نشده است شما چه تو سرتونه بهر بهانه ای می خواهید به خون شهیدان و انقلاب خیانت کنید.

حسین سلطان 1398/6/21 -01:56

توی سه لیتری هم شانس نباوردیم

کارگر 1398/6/21 -13:49

سلام. ما یه خانواده کارگر هستیم با کلی مشکلات اقتصادی .ولی هیچ وقت خدایی نکرده به فکر خودکشی هم نیفتاده ایم .ما که نون نداریم بخوریم مهمتریم یا دختر آبی یا استادیوم رفتن .ما که پول یه تفریح ساده مثل سینما رفتن نداریم .قشر کارگر خیلی مظلوم وصبور اگه راست میگید فقط یه روز بدون غذا سر کنید .بعد به فکر استادیوم باشید.

نادر توکلی 25 20 پاسخ 1398/6/20 -21:37

اولا هرچی آتیشه از گور شما بازیگرها بلند میشه .جنابعالی هم بهتره از تصمیم به خودکشی خودت حرف نزنی یک نفر آدم به درد نخور از جمعیت جهان کم میشد.

یه نفر 1398/6/21 -00:07

فعلا که تو از همه بی شخصیت تر و بی ادب تری ...هرچی اتیش هم هست از گور بی ادبها بلند میشه

علی 1398/6/21 -00:40

من موندم ما مردم کی میخایم عاقل بشیم راست دروغ تشخیص بدیم. همین ک ی نفر حرف درست میزنه مچسبونین انقلاب شهدا.من بیام بنویسم من دکتر چرا بیکارم فوری میگن توهین کردی.خاک تو سرمون با ای زندگی ک داریم.

ali 1398/6/21 -01:05

خانم ریاحی واقعا"اگر مدرک مستند دال برگفتارتنا دارید ارائه دهید زیرا پدر ان مرحومه همه چیرا روشن وشاف گفته حالا شما ودیگردوستانتان اگر مقرضانه قضاوت نمی کنید مدرک رو کنید

حسین سلطان 1398/6/21 -01:55

دمت گررررررم مشتی

داریوش 1398/6/21 -13:54

راست میگه بابا این پیر شده با یه چرند میخواد بره تو بورس خوب چیزی نگو و خودت رو نابود کن یه انگل کمتر زندگی بهتر

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
تشکیل پلیس قضایی از اختلاف سلیقه‌ ضابطان جلوگیری می‌کند / حفاظت اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی درباره یک موضوع واحد، سه نظر متفاوت دارند
عصبانی‌ترین مردم دنیا را داریم/حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها آثار فرهنگی مثبت دارد/ کمتر شاهد نظرات مترقیانه مبتنی بر عنصر زمان و مکان هستیم
آتش "آزادی" بر پیکر "سارا" / بدنی که سوخت، قفلی که باز نشد
احمدی‌نژاد معتاد به دیده شدن است / مايكل جكسون در رده بندی مطالبات مردمی نیست/ عجيب بودن فرد را مشهور می سازد، اما محبوب نه!
در برخی نقاط کشور شاهد 3متر فرونشست هستیم/ پیشروی فرونشست به محدوده‌ فرودگاه امام نگران کننده است
به جای فیلتر فضای مجازی صدا و سیما را آزاد کنید/ می‌توانیم بر اساس قانون اساسی صدا و سیما را از انحصار خارج کنیم / در مقام عمل و توجه به مسائل فرهنگی زیر فرش هستیم/ نمک به زخم اهالی فرهنگ نپاشیم
چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ / عملکرد دولت روحانی بهتر بود یا احمدی‌نژاد؛ نظر بدهید