ظریف: مسیر پیش رو دشوار است، اما به امتحان کردنش می‌ارزد

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران یکشنبه شب تصاویری از دیدار خود با رئیس جمهوری و وزیر خارجه فرانسه منتشر کرد و در توئیتر نوشت: راه پیش رو دشوار است اما ارزش امتحان کردن دارد.

ظریف: مسیر پیش رو دشوار است، اما به امتحان کردنش می‌ارزد

ظریف در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد: دیپلماسی فعال ایران در راستای تحقق تعامل سازنده ادامه می‌یابد. وی افزود: پس از گفت‌وگوهای گسترده با ژان ایو لودریان و وزیر دارایی فرانسه، با امانوئل مکرون در حاشیه نشست گروه هفت دیدار کردم. پس از آن جلسه توجیهی مشترکی با انگلیس و آلمان داشتم.

ظریف در بخش دیگری از توئیت خود نوشت: راه پییش رو دشوار است اما ارزش امتحان کردن دارد.
ظریف روز جمعه به دعوت رسمی فرانسه و برای بررسی آخرین وضعیت پیشنهاد مطرح شده از سوی فرانسه به پاریس رفت و با مکرون و لودریان دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر خارجه ایران همچنین عصر یکشنبه وارد شهر «بیاریتز» شد و بار دیگر با مکرون و لودریان ملاقات کرد.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مهدی
    0

    این همه رفتی مذاکره چی گیرت اومد که بازم شال و کلاه کردی، اگه منافعی داشته باشه واسه شماست، توانشو مردم باید پس بدن، از خدا بترسید تو این 2 سال باقی مونده به مملکت داری برسید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ااقای ظریف دست بردار ولله خجالت دارد تاالان چه کردی چه گلی به سر مردم زدی خودتون که توفشار نیستید شما که اازقبال این دولت خوب می خورین الا برکت الا خدا جوابتون بده

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله می خواهیی برای همیشه لعنتی بشورید وطن فروشی به اسم مذاکره بس است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها