ترامپ سوژه مایکل مور می شود

ترامپ سوژه مایکل مور می شود

مایکل مور کارگردان سرشناس مستند «سیکو» و «بعد کجا را اشغال کنیم؟!» اخیرا به صورت مخفیانه در حال ساخت مستند جدیدی علیه دونالد ترامپ بوده است. این مستند که در رابطه با انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا بوده، «فارنهایت 9/11» نام دارد و هاروی وینشتاین، تهیه کننده مشهور هالیوودی شخصا حق پخش جهانی آن را خریداری کرده است. نام مستند جدید به روزی اشاره می‌کند که دونالد ترامپ پیروز انتخابات آمریکا معرفی شد.

جالب است بدانید مایکل مور با مستند «فارنهایت 11/9» که به حوادث پیرامون 11 سپتامبر می پرداخت در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کن حاضر شده بود و توانست نخل طلای بخش رقابتی را ببرد. او عملا با همان فیلم تبدیل به یک مستند ساز شناخته شده گردید و حالا با فیلم جدیدش دوباره به کَن رفته تا این بار در بازار این جشنواره بزرگ بتواند، پخش کننده‌ای پیدا کند. مشکلی که البته با حضور هاروی وینشتاین رفع شد. پیش از این با حمایت وینشتاین فیلم «فارنهایت 11/9» توانسته بود با 200 میلیون دلار، پر فروش ترین مستند تاریخ شود.

مور پیش از این فیلم «مایکل مور در ترامپلند» را در مورد رئیس جمهور فعلی آمریکا ساخته بود که خودش آن را در اکتبر گذشته توزیع کرد.

پی نوشت: دقت کنید مستند اول که در مورد حوادث 11 سپتامبر است، «فارنهایت یازده نه» است و مستند دوم در مورد دونالد ترامپ «فارنهایت نه یازده»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها