چهار باغ اراضی عباس‌آباد هدیه رهبری به مردم تهران

شهردار تهران با اشاره به اینکه تحویل مجموعه اراضی عباس آباد برای بهره‌برداری پروژه‌های طراحی شده در این مجموعه بدون حمایت رهبری امکان پذیر نبوده افزود: مجموعه چهار باغ تهران در حقیقت هدیه رهبری به مردم تهران است.

چهار باغ اراضی عباس‌آباد هدیه رهبری به مردم تهران

پیروز حناچی در مراسم کلنگ‌زنی چهار باغ تهران واقع در اراضی عباس آباد گفت: این باغی که امروز کلنگ‌زنی شد یک ویژگی مهم دارد و آن پیوستگی شمال و جنوب اراضی عباس آباد است که توسط این مجموعه محقق می‌شود.

وی افزود: از مجموع 520 هکتار اراضی عباس آباد که به شهرداری تهران تحویل داده شده قطعا ساخت مجموعه چهار باغ موجب پیوستگی شمال و جنوب اراضی عباس آباد می‌شود. بی‌تردید این کار بدون حمایت مقام معظم رهبری امکانپذیر نبود و در حقیقت هدیه خوبی از طرف ایشان به مردم تهران داده شده است.

وی ادامه داد: قطعا این پروژه در حداقل زمان ممکن آماده خواهد شد و یکی از دستاوردهای مهم در قالب اجرای این پروژه اتصال آن به مصلای تهران خواهد بود. که از طریق احداث زیرگذر این کار انجام خواهد شد.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مذاکراتی که با مجموعه مصلای تهران شده است اظهار کرد: یک ایستگاه مترو در پروژه چهارباغ ساخته خواهد شد تا مردم دسترسی راحتری به این مجموعه داشته باشند.در این جا جاذبه‌های نیز ایجاد خواهد شد تا حضور مردم در این مجموعه تسهیل شود و به عنوان یک مقصد گردشگری قلمداد شود.

وی تاکید کرد: مدیرعامل سازمان بوستان و فضاهای سبز شهر تهران قول داده است که فاز یک این مجموعه ظرف مدت یک سال ساخته شود. در این مجموعه براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری حداکثر میزان ساخت و ساز 5 درصد کل سطح محوطه خواهد بود.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها