دارایی های رئیسی را اینجا ببینید / کنایه جهانگیری به فراخوان قالیباف: شعار ندهید

درحالیکه محمدباقر قالیباف از همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواسته تا روز جمعه اموال و دارایی های خود را رسما اعلام کنند، برخی نامزدها پیش قدم شده و اموال خود را اعلام کرده اند.

دارایی های رئیسی را اینجا ببینید / کنایه جهانگیری به فراخوان قالیباف: شعار ندهید

به گزارش خبر فوری ، سید ابراهیم رئیسی در این رابطه گفته جز خانه شخصی که یک آپارتمان 140 متری است و یک حساب بانکی، چیز دیگری ندارم. او تاکید کرده است: من مدت ها مستاجر برخی نهادها بوده‌ام و گفتند که بچه‌های نهادی همین خانه‌ها را می خرند، شما هم بخر؛ بعضی دوستان مشترک هم گفتند که حلال و طیب و طاهر است؛ اما گفتم که ما یک خلاف شرع داریم که این کار خلاف شرع نیست؛ یک خلاف قانون هم داریم که این کار خلاف قانون نیست اما یک خلاف شأن هم داریم که این کار خلاف شأن است.

چنانکه تسنیم نقل کرده، رئیسی ادامه داده است: ماشین پیکانی داشتم و خودم تنها در بنگاه معاملات می‌گشتم تا یک خانه پیدا کنم، چند وقتی البته طول کشید و الان هم در خانه ای 140 متری زندگی می‌کنیم. نه باغ، نه ویلا، نه سهام کارخانجات و . . . ندارم و مطلقا از این اموال ندارم و احساس خسارت هم نمی‌کنم.

در همین حال اسحاق جهانگیری دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز گفته 6 بار لیست اموال خود و فرزندانم را به قوه قضاییه ارائه داده‌ام.

به گزارش فارس، او در کنایه ای خطاب به قالیباف گفته «آنهایی که فهرست اموال خود را ارائه نکرده اند شعار ندهند، اینکه می گویند بیایید لیست را به مردم دهیم شعار تبلیغاتی است، همین آقای شهردار که این موضوع را بیان کرد باید طبق قانونی که مصوب است شهرداران کلانشهرها از جمله تهران ، معاونان شهردار و شهرداران مناطق از دی ماه ٩٥ فهرست اموالشان را به قوه قضاییه می دادند، چرا تا الان فهرست اموالشان را نداده اند؟»

او افزوده است: حتی یک جایی نیست که من مسئولیت داشته باشم و یکی از نزدیکانم در آنجا کنار من بوده باشد؛ بنده استاندار و وزیر بوده‌ام و یک نفر از بستگان و آشنایان خود را در استانداری نیاوردم و حتی یکی از نزدیکانم در وزارتخانه ای که تحت مسئولیت من بود رفت و آمد نداشت. اکنون هم که معاون اول هستم هیچ یک از بستگان جزء کارمندانم نیستند اما آقایانی که حرفهایی می زنند به چه حسابی همسرشان و فرزندشان مشاورشان است. اینها خوب نیست، مردم یک نفر را به عنوان مسئول انتخاب می کنند نه یک خانواده را.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    اموال ومال ومنال یک شخص نمیتونه بیانگر شخصیت او باشه کسانی هستن ثروتمندن وهر چه دارن به افراد محتاج کمک میکنن وکسانی هم هستن که چیزی ندارن ولی میخوان سر فرصت صاحبش بشن مهم انسانیت ودلبسته نبودن به مادیاته وانقلابی بودن وبا مردم زندگی کردن واز خود مردم بودن مهمه .مردم مهم باشه برای خودش نه فقط برای قدرت ومقام تلاش کنه .که این دنیا همه میرن ولی انسانیت وشرف وایثار وجوانمردی همیشه میمیاند

    نظرات شما -
    • مجتبی
      0

      موضوع این است که کسی که کارگر معدن بوده و پدرش هم چیزی نداشته و از ابتدا وارد دستگاه دولتی شده این اموال را از کجا آورده؟

  • محسن
    0

    آقا محمد باید دید قبل از پست مسوولیت و بعد از آن چقدر دارایی هایشان تفاوت کرده، وزرایی که ثروتشان چند صد میلیارد است قبل از رسیدن به قدرت هم همین قدر دارایی از خودشان داشتند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟