صف 18 میلیون نفری برای سهام عدالت / پرداخت سود در نیمه دوم امسال

 تخصیص سهام عدالت یکی از اقدامات دولت محمود احمدی نژاد بود؛ اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

صف 18 میلیون نفری برای سهام عدالت / پرداخت سود در نیمه دوم امسال

به گزارش خبر فوری ، دولتهای نهم و دهم با هدف خصوصی سازی و کاهش تصدی گری دولتی، با توزیع سهام عدالت کوشش کردند تا سهم دولت از کارخانجات دولتی را کاهش داده و آن را بین مردم توزیع کنند.

در ماه های پایانی سال پیش دولت حسن روحانی وعده داد که سود سهام عدالت را پس از پنج سال بین 49 میلیون سهامدار توزیع خواهد کرد.

این وعده که برخی آن را انتخاباتی می دانستند، البته محقق نشد و دولت به ثبت شماره شبای سهامداران در سامانه خصوصی سازی بسنده کرد.

حالا پس از حرف و حدیث های فراوان درباره سهام عدالت، جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از ورود 18 میلیون و 600 هزار شماره شبای حساب های بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت خبر داده است. او البته به ایرنا گفته است که برخی بانکها تعامل کافی با این سامانه ندارند!

اما آخرین خبر برای پرداخت سود سهام عدالت این است که سبحانی گفته مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریور ماه فرصت دارند شماره شبای خود را به این سامانه وارد کنند و واریز سود سهام نیز به اوایل نیمه دوم سال موکول شده است.

به این ترتیب سیاستی که دولت احمدی نژاد آن را اجرایی کرد، حتی در دولت اول روحانی نیز قابلیت اجرا پیدا نکرده و حالا باید منتظر بود و دید که آیا در دولت دوازدهم عزمی برای پرداخت سود سهام عدالت وجود خواهد داشت یا نه.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ثریا
    0

    ایااین سودسهام عدالت کی واریز میشه

  • اسحاق شهنواز
    0

    متن من در مورد سهام عدالت. این است که من امسال دیپلم میگیرم اما هیچ درامدی ندارم ویگ شاکرد رستورانم برای همین رفتم حساب بازکردم که حداقل کرایه تاکسیم از همین جا در بیارم اگر سهام به مردم داده شود مردم به این دولت وابسته تر میشون .شاید فکر کنین من مشکل بی پولیمو نوشتم ولی نه چون دارم خرج مدرسمه درمیارم اما نمیتونم یه پسنداز بکنم که فردا بتوانم از این پسنداز استفاده لازم رو ببرم لطف کنین حداقل یه کاری برای این جوان های اینده دار کشورمون بکنین ممنون اگر توجهی داشته باشین به نظرمون .ازاستان کرمان شهرستان بم

  • اسماعیل شهنواز
    0

    واریز کردن سهام مهم نیست اصل این مطلب عمل کردن به اهداف اون هاست که مردم را وعده نخد سیاه میدهند

  • علی مرادی
    0

    اینجانب زمان ثبت نام ازطریق کافی نت ثبت نام کردم مدرک که بهم دادن گم کردم حالا که معراجه کردم میگویند شما سابقه ثبت نام نداری بنده کارگر ساختمانی هستم با شصت سال سن وبدون یک ریال درامد مانده ام که چه خاکی برسرم بریزم درحال حاضر بیکارم وبرای پول یک عدد نان ماندم شمارا به خدا راهنمایم کنید به کجا مراجه کنم

  • علی بیژنی مقدم
    0

    کی سودسهام واریز میشود

  • زهره برزگر
    0

    با سلام به همه مسئولین زحمت کش کشورمن در سهام عدالت نام نویسی نکردم چگونه میتوانم نام نویسی کنم

  • محسن شاکرمی
    0

    سودسهام عدالت کی پرداخت میشه

  • فاطمه عبدالهی
    0

    سهام عدالت کی واریز میشه.؟ با تشکر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها