اصلاح‌طلبان بسیاری به ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی اقبال پیدا کردند

اصلاح‌طلبان بسیاری به ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی اقبال پیدا کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر نوروزنژاد با تشریح برنامه ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در آذربایجان غربی اظهار کرد: ستاد انتخاباتی رئیسی در استان آذربایجان غربی به مسئولیت اسداللهی شروع به فعالیت کرده است و بخش سازماندهی ستاد با انسجام عالی تشکیل‌ شده است.

وی گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رأی همه طیف‌های اصول‌گرا و نیروهای انقلابی به سبد رئیسی انتقال پیدا کرده است و جز حامیان رئیسی شده‌اند که این اتفاق یک فرصت بزرگی برای وی شده است ولی بحث مدیریت و سازماندهی ستاد به دلیل گستردگی استقبال مردمی به‌کار بسیار مشکلی تبدیل‌شده است.

نوروزنژاد بیان کرد: در این دوره از انتخابات چارت ستادی طراحی‌ شده است که در بخشی از این چارت شورای عالی سیاست‌گذاری تدوین شد که تمام افراد انقلابی به‌عنوان لیدرهای جریان انقلابی در استان آذربایجان غربی عضو این شورا شده‌اند و تصمیم‌گیری این شورا به بدنه اصلی ستاد انتقال پیدا می‌کند.

وی افزود: ما دوست نداریم فضای انتخابات به فضای جوسازی و پوستری تبدیل شود بنابراین از فضای انتخاباتی که بر محور منطق و عقلایی و بصیرت حرکت کند استقبال می‌کنیم، مردم اگر بخواهند به پوستر، جوسازی و به سیاه نمایی رأی بدهند مصیبت ما مثل گذشته تکرار می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری بیان کرد: هیچ‌ وقت ما نمی‌توانیم به مردم به‌وسیله پوستر و جوسازی روشنگری کنیم و اطلاعات درست بدهیم تا یک انتخاب صحیح داشته باشند.

نوروزنژاد گفت: ما به دنبال انتخاب فرد اصلح و کارآمد هستیم فردی که دغدغه مشکلات مردم، دغدغه محرومین و توسعه کشور را داشته باشد و انتخاب فردی که دنبال صلح و آرامش کشور باشد ما دنبال شرط‌بندی نیستیم که بخواهیم ببینیم چه کسی دیگری را به زمین می‌زند ما دنبال زمین زدن افراد نیستیم.

وی اظهار کرد: امروز مطالبه‌ای که کشور ایران دارد این است که به دغدغه‌های مردم جواب داده شود و ما به دنبال اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نیستیم و باید این وضعیت موجود اصلاح شود که این در حالی است که خیلی از اصلاح‌طلبان امروز به ستادهای رئیسی اقبال پیدا کرده‌اند.

دبیر اجرایی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در آذربایجان غربی گفت: امسال یک انتخابات بسیار متفاوت از سال‌های گذشته شاهد می‌شویم، روحانی بحث امنیت و صلح جهانی را مطرح می‌کند ولی ما خواستار هر صلحی نیستیم ما خواستار حفظ کرامت ایرانی عزت مردم ایران هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها