نمایندگان کاندیداها در خراسان رضوی چه کسانی هستند؟

از میان 6 نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکنون 4 نامزد فعالیت‌های انتخاباتی خود را در خراسان رضوی با تشکیل ستادهای انتخاباتی و انتصاب روسای آن‌ها آغاز کرده‌اند.

نمایندگان کاندیداها در خراسان رضوی چه کسانی هستند؟

با آغاز رسمی تبلیغات دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از هفته گذشته نامزدها به‌تدریج فعالیت‌های تبلیغی خود را با راه‌اندازی ستادهای استانی و انتصاب روسای آن‌ها، گسترش داده‌اند.

در این میان تاکنون حسن روحانی ، ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و مصطفی میرسلیم نمایندگان خود در خراسان رضوی را انتخاب و فعالیت‌های ستادی‌شان را آغاز کرده‌اند، اسحاق جهانگیری و مصطفی هاشمی‌طبا نیز تاکنون ستاد انتخاباتی برای خود راه‌اندازی نکرده‌اند.

ریاست ستاد روحانی در استان را «حسین امینی» برعهده گرفته است. وی متولد ۱۳۳۲در شهرستان قائنات بوده و فرمانداری اسفراین و شیروان، سرپرستی استانداری خراسان، استاندار سیستان و بلوچستان در دولت اصلاحات و نمایندگی مردم قائنات در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی در کارنامه دارد.

امینی مدیرعامل بنیاد امید ایرانیان خراسان رضوی است و در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسوولیت ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی و در سال 92 نیز ریاست ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در خراسان رضوی را عهده دار بوده است.

در شهر مشهد نیز مسولیت ستاد روحانی با «حمزه ذاکرعنبران» است.

ستاد مرکزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در خراسان رضوی ملک‌الشعرای بهار حدفاصل چهارراه لشکر تا میدان شریعتی شهر مشهد مستقر است.

«حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد» رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی است. وی که در مهر ماه 1395 و پس از انتصاب رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی به ریاست سازمان فرهنگی آستان قدس منصوب شد، سابقه مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان، مدیریت مدارس علمیه عالی نواب، فقاهت و سلیمانیه و هم چنین فعالیت‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی را دارد.

مسوولیت ستاد رئیسی در شهرستان مشهد بر عهده ضیائی است.

ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی در خراسان رضوی در خیابان رازی مشهد مستقر شده است.

سیدمصطفی میرسلیم، «جواد آرین‌منش» را به ریاست ستاد انتخاباتی خود در خراسان رضوی برگزیده است. وی که متولد ۱۳۳۲ در مشهد است، پیش از این نماینده مردم مشهد در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان و عضویت در شورای فرهنگ عمومی کشور را در کارنامه دارد، آرین‌منش هم اکنون دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان خراسان رضوی است.

همچنین مسوولیت ستاد میرسلیم در مشهد بر عهده حسن قاسمی(قائم مقام حزب موتلفه در خراسان رضوی) است.

ستاد مرکزی سیدمصطفی میرسلیم در خیابان آیت‌الله عبادی مشهد و در محل دفتر حزب موتلفه خراسان رضوی دایر است.

«رضا شیران خراسانی»، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان رضوی است. وی متولد ۱۳۴۲ در مشهد و دانش‌آموخته دکتری حقوق بین‌الملل از دانشگاه علامه طباطبایی است و هم اکنون نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد.

او که قائم‌مقام جمعیت «پیشرفت و عدالت ایران اسلامی» و خود را «یار دیرین قالیباف» می‌خواند در سال ۱۳۹۲ نیز رئیس جبهه مردمی حامیان قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

مسوولیت ستاد قالیباف در مشهد برعهده سیدمهدی طباطبایی است، ستاد مرکزی او نیز در خیابان کامیاب 42 قرار دارد.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها