جدایی از دولت احتمالی روحانی / کدام وزرا در دولت دوازدهم نمی مانند؟

صف وزرایی که گفته اند در دولت احتمالی آینده روحانی وزیر نمی مانند طولانی تر شده است.

جدایی از دولت احتمالی روحانی / کدام وزرا در دولت دوازدهم نمی مانند؟

به گزارش خبر فوری ، در تازه ترین این اظهارنظرها، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اعلام حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ، بودن یا نبودن خود در کابینه را منوط به نظر رئیس جمهوری برشمرده و گفته است: اگر هر کس غیر از ایشان رئیس جمهوری باشد، به طور قطع در کابینه حضور نخواهم داشت؛ هرچند ترجیح می دهم جوانان بیایند و ما در کنار آنان باشیم.

اما نعمت زاده اولین چهره ای نیست که گفته می خواهد از دولت احتمالی روحانی در آینده جدا شوند.

پیش از این در پاییز سال گذشته سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت هم گفته بود: بنده همیشه پایبند به صحبت‌هایم هستم، وزیر بهداشت دولت دوازدهم نخواهم بود ولی تمام برنامه‌های وزارت بهداشت را کامل تحویل وزیر بعدی می‌دهم.

بهار پارسال نیز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی درباره حضور وی در دولت دوازدهم در صورت سکان داری حسن روحانی گفته بود که «من در این دولت هم با اکراه این مسئولیت را پذیرفتم؛ ولی معمول من نیست که پیش بینی کنم.»

در کنار اینها باید از اسحاق جهانگیری نیز یاد کرد که با توجه به رقابت با رئیس خود در انتخابات، در صورت عدم کناره‌گیری نهایی ممکن است در آینده مجبور به ترک کابینه احتمالی روحانی شود.

به این ترتیب روشن است که حتی در صورت تداوم دولت حسن روحانی در آینده، برخی چهره ها با او همراهی نخواهند کرد و باید دید که او چطور کابینه خود را در آینده می چیند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سرور
    0

    همه اخراج می شوند توسط ملت.

  • محمد فاضل
    0

    احتمال پیروزی روحانی بعید است

  • رای دوازدهم
    0

    به نظر من وزیری که با ادامه تحصیل نیروی وزارت خانه اش مخالف است نباید در کابینه باشد واحتمالا همین رویه بر ریزش ارای اقای روحانی تاثیر بسزایی داردو باعث عدم رای اعتماد توسط پرسنل ان وزارتخانه به وزیر میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها