بحث داغ تعطیلی واحدهای تولیدی / از اصرار منتقدان تا اعتراف دولتی ها

موضوع تعطیلی واحدهای تولیدی در دولت یازدهم به یک بحث داغ در جریان رقابت های انتخابات تبدیل شده است.

بحث داغ تعطیلی واحدهای تولیدی / از اصرار منتقدان تا اعتراف دولتی ها

به گزارش خبر فوری ، با وجود اینکه منتقدان دولت تاکید دارند که در چهار ساله گذشته به دلیل رکود اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده اند اما دولتمردان نگاه دیگری به این آمارها دارند.

در تازه ترین اظهارنظرها در این باره، سید محمد یاراحمدیان رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران امروز گفته ۱۰۰۰ کارگاه تحت پوشش مجمع نمایندگان به دلیل سیاست‌های غلط دولت در سال گذشته تعطیل شده است.

این نکته ای است که معاون وزیر صنعت نیز آن را رد نکرده است. او در نشست خبری امروز خود با اعلام اینکه در حال حاضر آمار نهایی میزان واحدهای تولیدی را به تفکیک سال و دلایل تعطیلی آنها ندارم، گفته است: اینکه بگوییم واحدی تعطیل نشده، دروغ است اما اگر بنگاهی قبل از انقلاب احداث شده باشد دلیلی ندارد که تا ابدالدهر فعال باشد. علی یزدانی ا بیان اینکه در ابتدای دولت بیش از 12 هزار واحد تعطیل و متوقف بودند، افزوده است: در حال حاضر میزان تعطیلی ها به حدود 7 هزار واحد کاهش یافته است. البته در سال 95 نیز یک هزار و 81 واحد به چرخه تولید بازگشتند.

با توجه به اظهارنظرهای متفاوتی که درباره تعطیلی واحدهای تولیدی وجود دارد، به نظر می رسد که این موضوع یکی از محورهای مناظره اقتصادی - اجتماعی روز جمعه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها