بهنام بانی خواننده محبوب و خوش ذوق ایرانی

بهنام بانی خواننده محبوب و خوش ذوق ایرانی است که توانسته آهنگ‌های خاص و منحصر به فردی را منتشر کند. این خواننده محبوب در سال 1366 به دنیا آمده و تاکنون توانسته با آهنگ‌هایی که منتشر کرده، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

بهنام بانی خواننده محبوب و خوش ذوق ایرانی

بیوگرافی و زندگینامه بهنام بانی

بهنام بانی، خواننده خوش ذوق ایرانی در 11 مهر سال 1366 در شهر دامغان به دنیا آمده است. این خواننده از همان دوران کودکی و در 8 سالگی به دلیل داشتن صدای خوب، در صف مدرسه قاری قرآن بود. گفته می شود که بهنام بانی از همان سال‌ها آرزو داشت که یک روزی خواننده شده و کنسرت‌های بزرگی را برگزار کند.

بهنام در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و یک خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد. پدر این خواننده خوش صدا، نوازنده آکاردئون بوده و به همین خاطر بهنام بانی نیز به موسیقی گرایش پیدا کرده است. او تنها زمانی که 10 سال سن داشت، تحت نظر پدرش مشغول تمرین و یادگیری موسیقی بود.

پس از چند سال و در دوران نوجوانی به صورت حرفه‌ای با استاد محمد نوری فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. اما پس از مدتی به دلیل ناسازگار بودن موسیقی سنتی با روحیاتش، تصمیم گرفت به سمت موسیقی پاپ برود. چرا که معتقد بود در موسیقی پاپ خیلی راحت‌تر می‌توان فعالیت حرفه‌ای انجام داد.

بانی در سال 84 وارد دانشگاه شاهرود شده و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است. از همان دوران دانشگاه در زمینه موسیقی فعالیت می‌کرد اما طبق گفته‌های خودش، فرد خوش شانسی نبوده و صدایش شنیده نشده. همچنین بهنام بانی به صدای ناصر عبدالهی، محمد اصفهانی و حمید حامی علاقه زیادی دارد.

Screenshot_20220719_153613

آغاز فعالیت حرفه‌ای بهنام بانی

فعالیت حرفه‌ای بانی در سال 1385 در حالی که 19 سال سن داشت، با گروه موسیقی روژان آغاز شد. جالب است بدانید که مهدی یغمایی نیز در این گروه مشغول فعالیت بود.

اما در این سال‌ها بهنام بانی شهرت زیادی کسب نکرده بود. شهرت او زمانی آغاز شد که در سال 1395 قطعه علاقه خاص را منتشر کرد. این آهنگ بهنام بانی توسط حامد برادران آهنگسازی شده بود. بعد از آن با انتشار آهنگ «من یه دیوونم»، توانست توجه مخاطبان بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.

کنسرت‌های بهنام بانی و موفقیت در آن‌ها

بعد از اینکه این خواننده خوش صدا محبوبیت زیادی به دست آورد، اولین کنسرت خود را در سالن همایش میلاد تهران برگزار کرد. در این کنسرت بهنام بانی توانست یک رکورد بی‌سابقه را در مارکت موسیقی کشور ثبت کند. در اولین سمینار تمام 4100 صندلی این سالن در کمتر از 15 دقیقه به طور کامل به فروش رفت و توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

بعد از برگزاری این کنسرت و سایر کنسرت‌ها در تهران، در شهرهای دیگر نیز کنسرت‌های مختلفی را برگزار کرد.

Screenshot_20220719_153638

بانی در کنسرت‌های خود معمولا آهنگ‌های بسمه، چه بخوای چه نخوای، عاشقم کرده، همه دنیام و من یه دیوونم را به خاطر علاقه خاص طرفداران به آن‌ها، اجرا می‌کند. کار آهنگسازی اکثر آهنگ‌های بهنام بانی توسط حامد برادران انجام می‌گیرد. البته در بعضی از آهنگ‌هایش، افراد دیگری نیز کار آهنگسازی را بر عهده داشته‌اند.

زندگی شخصی بهنام بانی

خواننده محبوب ایرانی تاکنون ازدواج نکرده و بنابر گفته خودش فعلا قصد ازدواج ندارد. بهنام بانی علاقه زیادی به بازیگری و هنرپیشگی دارد و در فیلم گشت ارشاد 3 نیز شاهد حضور او بودیم. همچنین در سال 99 به دعوت محسن تنابنده در فصل 6 پایتخت نیز به عنوان مهمان حضور داشت.

او علاقه زیادی به ورزش به خصوص فوتبال دارد و در خط حمله بازی می‌کند و از طرفداران تیم استقلال است.

آهنگ‌های بهنام بانی

این خواننده خاص از زمان شروع فعالیتش، آهنگ‌های زیادی را منتشر کرده است، از جمله آهنگ های بهنام بانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خوش حالم
  • قرص قمر 1 و 2
  • خوابتو دیدم
  • این عشقه
  • ایران
  • دل نکن
  • ماه عسل
  • صد سال
  • توقع ندارم
  • فقط برو
  • چه بخوای چه نخوای

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد رضا
    0

    حالا که چی ؟ ایشون بشما سپرده تبلیغ کنید بلکه بختش باز شه،بااین هیکل گندش خجالت نمیکشه عشق عشق میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها