راهنمای خرید چمن مصنوعی حیاط ویلا

حتی زیباترین ویلاهای دوبلکس و تریبلکس هم بدون محوطه سازی جذابیتی ندارند. حیاط ویلا باید همیشه سر سبز و با نشاط باشد. پهن کردن بساط چای عصر روی چمن ها، لطف و صفای دیگری دارد.

راهنمای خرید چمن مصنوعی حیاط ویلا

اما مشکلات نگهداری از چمن طبیعی و فضای سبز موجب شده تا حیاط ها، آب و رنگی نداشته باشند. بحران خشکسالی و هزینه های نگهداری از چمن طبیعی هم کار را به جایی رسانده که بسیاری از مالکین ترجیح می دهند با خرید چمن مصنوعی حال و هوای حیاط ویلا را تازه کنند.

با ورود چمن مصنوعی به بازار، تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان ها به وجود آمد. این محصولات همیشه سبز را در هر جایی می توان نصب کرد. شاید نمونه هایی از این چمن ها را در ابعاد کوچکتر هم اکنون در خانه داشته باشید. چمن مصنوعی برای بالکن ، طراحی بام سبز و روف گاردن، محوطه بازی بچه ها، فضای سبز شهری و به خصوص حیاط ویلای شخصی بهترین انتخاب هستند.

اهمیت خرید چمن مصنوعی حیاط

چمن مصنوعی هرگز خزان نمی کند و بدون آبیاری، کوددهی، سم پاشی و نیاز به چمن زنی، همواره به زیبایی روز اول باقی می ماند. به این ترتیب بسیاری از هزینه های نگهداری از چمن کاشته شده، در محوطه های چمن مصنوعی حذف شده است.

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط شامل همان هزینه ای است که یکبار برای نصب اولیه پرداخته اید. بعد از آن دیگر تنها کاری که باید انجام دهید، تماشای چشم انداز همیشه سبز و لذت بردن از منظره حیاط ویلای شخصی تان است.

چمن مصنوعی طول عمر بالایی دارد و سالیان زیادی بدون آسیب در حیاط باقی می ماند. بارش باران و برف، اشعه ماورا بنفش خورشید و دیگر شرایط جوی هیچ تاثیری روی ساختار چمن مصنوعی باقی نمی گذارد. این چمن ها در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و قابلیت شستشو با شوینده های معمولی را دارند.

چمن مصنوعی استاندارد هیچگونه حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند و به راحتی بچه ها می تونند در حیاط ویلا بازی کنند. در مقایسه با سنگ و سرامیک، نرمی و انعطاف پذیری سطح چمن مصنوعی بسیار بیشتر است و دیگر نگران افتادن، سر خوردن و آسیب به کودکان در حین بازی نیستید.

خرید چمن مصنوعی حیاط ویلا یک تصمیم چالش برانگیز است. برای اینکه از انتخاب خود پشیمان نشوید باید از قبل طراحی ویژه ای را در نظر بگیرید.

طراحی چمن مصنوعی حیاط ویلا

کفپوش سبز چمنی به صورت رول تولید می شود. رول های چمن مصنوعی دارای عرض و متراژ متفاوت هستند. با توجه به مساحت محوطه ویلا، تعداد رول مورد نیاز خریداری می شود. این محصول قابلیت برش خوردن با کارتر را دارد. در کمتر از یک روز می توانید کل محوطه بیرونی ویلا را با چمن مصنوعی تزئین کنید. خرید چمن مصنوعی برای محوطه سازی در ویلا بسیار پر طرفدار است. به این ترتیب نیازی نیست وقت خود را صرف رسیدگی به چمن حیاط کنید. به طور کلی شیوه طراحی محوطه الگوی خاصی ندارد. این امر بیشتر سلیقه ای است.

نصب چمن مصنوعی در بین سنگ های حیاط ویلا

این طرحی یکی از زیباترین و شیک ترین نوع طراحی فضای سبز حیاط است. در مواقعی که کف حیاط با سنگ پوشیده شده می توانید برای لا به لای سنگ ها از چمن مصنوعی استفاده کنید. جذابیت این طراحی وقتی بیشتر می شود که چند گلدان گیاه طبیعی نیز در گوشه و کنار حیاط باشد. موقع خرید چمن مصنوعی در نظر داشته باشید که چه نوع طراحی را در نظر گرفته اید. استفاده از چمن مصنوعی در بین سنگ ها با مقدار کمتری چمن هم امکان پذیر است. البته مقداری را برای برش در نظر بگیرید.

خرید چمن مصنوعی برای محوطه ویلا

در این طراحی به طور کلی همه فضای موجود با چمن های مصنوعی پوشش داده می شود. در واقع همه حیاط را می توان به صورت کامل با چمن کار کرد. در این صورت چشم اندازی سراسر سبز یک دست را در پیش رو دارید که چشم از دیدنش سیر نخواهد شد. جالب اینکه حتی می توانید درختان قدیمی ویلا را نیز همراه با این چمن های تازه خریداری شده، نگهداری کنید. چمن مصنوعی رول در قسمتی که درخت کاشته شده، برش می خورد و مشکلی برای درختان زینتی و میوه ای ایجاد نمی کند.

طراحی چمن مصنوعی حیاط ویلا مدرن

در محوطه هایی که فضای کافی دارند می توان ترکیبی از دو طراحی قبلی را به کار برد. به این ترتیب فضای ورودی ویلا و مسیر پارکینگ سنگ کاری شده و چمن مصنوعی در بین سنگ ها، نصب می شود. بقیه محوطه را می توان به صورت کامل با این محصول پوشش دارد. البته هنوز هم می توانید باغچه های کوچکی را در دو طرف مسیر ورودی تا پارکینگ داشته باشید. به طور کلی ساختار چمن مصنوعی طوری است که انعطاف زیادی دارد و روی هر سطحی می توان این محصولات پر طرفدار را نصب کرد.

چمن مصنوعی تزئینی برای دور استخر ویلا

نصب چمن مصنوعی جای کار زیادی دارد. این محصول بسیار انعطاف پذیر بوده و در هر سطحی قابل نصب است. از چمن مصنوعی می توان به عنوان کفپوش دور استخر نیز استفاده کرد. مزیت این کفپوش همیشه سبز اینست که جلوی سُر خوردن را می گیرد.

به علت آب و رطوبت زیاد در اطراف استخر همیشه محوطه لغزنده و گل است. چمن مصنوعی آب را از خود عبور می دهد حتی آب باران و برف نیز به هیچوجه روی سطح چمن باقی نمی ماند. در صورت نصب اصولی، همه آب های حاصل از شستشو و بارش به مسیر فاضلاب هدایت می شود.

قیمت چمن مصنوعی برای حیاط در مقایسه با سایر متریال محوطه سازی بسیار ارزان قیمت تر است. سهولت نصب، قابلیت نظافت سریع و آسان، قابلیت طراحی متنوع، طول عمر و استقامت، به همراه زیبایی فوق العاده توجه همه خریداران را جلب کرده است. حیاط های ویلایی که با انواع چمن مصنوعی پوشیده شده اند شیک و لوکس تر دیده می شوند. حتی اگر قصد فروش ملک خود را داشته باشید می توانید با محوطه سازی، ارزش ملک را به مراتب افزایش دهید.

اگر برای خرید چمن مصنوعی و طراحی محوطه ویلا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید با همکاران ما در شرکت گامان تزئین جاوید به آدرس gamantj.comتماس بگیرید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا بخشی
    0

    ممنونم از مطلب خوبتون در مورد چمن مصنوعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها