فال روزانه جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه اول بهمن ماه ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان.مبارک. گرفتاری‌های زیادی دارید و مدتی است روی خوش زندگی را ندیده‌اید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌‌کنید این گرفتاری‌ها به پایان می‌رسد. این فرصت را مغتنم بدانید و زندگی را با شادکامی در پیش بگیرید. زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید در اسفند امسال به نتیجه می‌رسد. از این شرایط درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌هایتان را سنگین‌تر کنید. ماه‌‌های سال تولدتان بدون اتفاق خاصی ادامه پیدا می‌کند تا به خرداد سال آینده برسید. در این ماه فردی به شما پیشنهاد همکاری می‌دهد. این پیشنهاد را قبول کنید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد شد. تابستان سال آینده فرصتی برای مسافرت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. پاییزی که از راه می‌رسد با اتفاق ناگواری روبه‌رو می‌شوید. اجازه ندهید این اتفاق سد راه شما شود و با هم‌صحبتی با دوستان آشنایان، بار غصه‌های خود را زمین بگذارید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید.

اردیبهشت

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. به حرف افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند گوش کنید. امروز به مشکلی مالی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید قسمتی از اندوخته خود را برای حل این مشکل خرج کنید. فردی با شما سربه‌سر می‌گذارد تا اعصابتان را به هم بریزد. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده اعصاب خود را حفظ کنید.   اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنار شما دارند و بودن شما در کنار آنها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری می‌کند تا تمام غصه‌ها و نگرانی‌های‌تان را فراموش کنید.

خرداد

برای درمان بیماری‌ها حتما به پزشک مراجعه کنید و از خوددرمانی پرهیز نمایید.  فرصتی را برای تفریح و سرگرمی در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق‌زندگی‌تان وارد شوید. همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند. علاقه زیادی به نشست‌و‌برخاست با اطرافیان دارید، اما امروز ترجیح می‌دهید که تنها باشید و کسی مزاحم‌تان نشود، این اتفاق خواهد افتاد و فرصتی برای تنهایی و استراحت پیدا می‌کنید. فکرهای بی‌شماری در سر دارید و شبی نیست که خواب آسوده‌ای تجربه کنید، به صلاح شما نیست که این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری برای رسیدن به آرامش بردارید و شب‌هایی آسوده با خوبی عمیق را تجربه نمایید.

تیر

روز خوبی برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان نیست و باید از ایشان در بستر بیماری پرستاری کنید. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد زیرا نشانه‌های بهبودی عشق‌زندگی‌تان را مشاهده خواهید کرد و تا چند روز آینده ایشان از بستر بیماری خلاص خواهد شد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند.  خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. روی کمک همکاران در محل‌‌کار یا اعضای خانواده در منزل حساب باز کنید. اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. 

مرداد

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکری‌تان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. از کسی پولی قرض کره‌اید، اما امروز اگر حتی از زیر سنگ هم شده این پول را فراهم کنید، چرا که اگر پول این فرد را ندهید، آبروی‌تان به باد خواهد داد. بزرگان فامیل علاقه زیادی به شما دارند و در لحظه‌های سخت زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، امروز به ریش‌سفید‌های خانواده ثابت کنید که قدر محبت و حمایت‌های آنها را می‌دانید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای رفاه و آسایش آنها انجام خواهید داد. مشکلی کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز این مشکل زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند، اجازه ندهید این مشکل فاصله‌ای عمیق میان شما بیاندازد و در اولین فرصت چاره‌ای برای حل مشکل بردارید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. سریع‌تر از همیشه کار کنید و کارهای روزانه را زودتر به پایان برسانید. 

شهریور

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.  روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید.

مهر

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. سری به یکی از دوستان قدیمی‌تان بزنید که مدتی است از ایشان خبر ندارید. همکاران در محل‌کار یا دوستان در منزل امروز به کمک‌تان می‌آیند و کارها را سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه انجام خواهید داد. پیشرفتی در کار انتظار شما را می‌کشد و با فرصت بسیار مهمی برای افزایش درآمد و شرایط کاری روبرو هستید. اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید. حرف‌های ناگفته زیادی برای بازگوکردن به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این فرصت فراهم می‌شود تا سفره دل را پیش عشق‌زندگی‌تان باز کنید.

آبان

از ورزش دوری گرفته‌اید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است، قبل از اینکه کم‌تحرکی برای شما دردسر درست کند، از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و اجازه ندهید کسالت و بیماری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. یکی از اعضای خانواده رفتار ناپسندی را با شما در پیش گرفته و امروز حرفی می‌زند و زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این رفتار ناپسند ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل رفتار ناپسندش را جویا شوید.

آذر

نگرانی‌های زیادی دارید و قادر نیستید ذهن خود را به انجام کارهای روزانه متمرکز کنید. بهتر است امروز بیش‌ازحد به خودتان سخت نگیرید و با کاهش فشارهای کاری زمینه آرامش بیشتر خود را فراهم کنید. فکرهای ناراحت‌کننده را از ذهن خود بیرون کنید و به آرامش برسید. پولی قرض‌کرده‌اید و به نفع‌تان است امروز به هر قیمتی که شده این پول را پرداخت کنید. روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید.  انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  یکی از همسایه‌ها قصد دارد رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید.

دی

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. اهمیتی به نیازهای اعضای منزل نمی‌دهید و مدتی است که خبری از اعضای خانواده نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اهل منزل امروز بیشتر از همیشه به کمک شما نیاز داشته باشند، در چنین شرایطی کمک به اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید و از امروز به بعد بیشتر هوای اعضای خانواده را داشته باشید. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. پیشرفت چشمگیری را در کارها شاهد خواهید بود. به لطف این شرایط دامنه کارهای خود را گسترش دهید و به دنبال موفقیت‌های بیشتری باشید.

بهمن

پولی به کسی قرض داده‌اید. امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را در پیش‌روی خود قرار دهید.  تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.

اسفند

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید.  رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها