توضیحات همسر رئیس جمهور درباره نماز خواندن رئیسی در کاخ کرملین/ جمیله علم‌الهدی: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شهادت طلبی است/ از من خواستند مانند میشل اوباما کتاب زندگینامه بنویسم

همسر رئیس جمهور معتقد است: مفهوم معنویت با رفتار رئیس جمهور در کاخ کرملین منعکس شد. نماز خواندن وی می گوید گفتمان دولت در حوزه معنویت چیست.

توضیحات همسر رئیس جمهور درباره نماز خواندن رئیسی در کاخ کرملین/ جمیله علم‌الهدی: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شهادت طلبی است/ از من خواستند مانند میشل اوباما کتاب زندگینامه بنویسم

جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی، در همایش «گفتمان دولت سیزدهم: عدالت و معنویت» که در جامعه الزهراء قم برگزار شد گفت: می گویند این دولت گفتمان ندارد. گویا دولتهای دیگر گفتمان دارند. گاهی فکر می کنند گفتمان مبانی نظری و گاهی فکر می کنند شعار یا افکار عمومی است. گفتمان مبتنی بر شعارهایی است که مردم بر اساس آن رئیس جمهور را انتخاب کرده و این شعارها مبانی نظری دارد. همچنین گفتمان داری عمل است.

خوشبختانه رئیس جمهوری بسیار بر عملکرد خود توجه دارند و سعی می کنند آنچه را شعار داده اند نشان دهند. ما در گره زدن این عمل و شعار ضعف رسانه ای داریم. امیدواریم با اقدامات رسانه های خودجوش این مشکل حل شود.

همسر رئیس جمهور گفت: مفهوم معنویت با رفتار رئیس جمهور در کاخ کرملین منعکس شد. نمازخواندن ایشان می گوید گفتمان دولت در حوزه معنویت چیست. امیدواریم رسانه های خودجوش همسو با جمهوری اسلامی این حرکتها را خوب تبیین کنند. علماء در تبیین این مسائل خوب فعالیت دارند.

علم الهدی افزود: به نظر می رسد ما در مساله زنان خیلی کم کاری داریم. چند روز پیش کتابی مربوط به همسر رئیس جمهور آمریکا را به من دادند که در ایران ۳۷ بار ترجمه شده و هر بار با تیراژ بالا منتشر شده است. عنوان کتاب میشل رویای دختر آمریکایی است. از من خواستند مشابه این کتاب را بنویسم. کتاب را خواندم خیلی قشنگ و جذاب و تاثیرگزار بود. حتی بخشهایی از آن را به رئیس جمهور نشان دادم و ایشان گفتند کتاب نوشتن شما در این زمینه کار درستی است.

همسر رئیس جمهور گفت: بعید می دانم یک نفر این کتاب را نوشته باشد و تیم متخصص درگیر آن بوده اند. کتاب برای دختران جهان الگوسازی می کرد. الگوی او الگوی سیندرلا است. دختری معمولی از زندگی معمولی حرکت می کند و به بالاترین مقام دنیوی می رسد. از جهت الگوی زنانگی چیز جدیدی نداشت اما امروزی و اثرگذار نوشته شده بود.

وی ادامه داد: اما رویای دختر ایرانی چیست؟ آیا رویای دختر ایرانی چنین چیزی است که من بر اساس آن زندگینامه خود را بنویسم؟ وقتی به زندگی همسران مدافع حرم نگاه می کنیم، می بینم رویای دختر ایرانی این نیست و کسانی دیگر باید این کتاب را بنویسند. بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی شهادت طلبی است. شهید شدن، ممکن است ناشی از ضعف سیستم های امنیت باشد. اما بزرگترین دستآورد آرزوی شهید شدن است. کسانی که می توانند دست به قلم شوند رویای دختر ایرانی را بنویسند.

علم الهدی افزود: در کریسمس به برخی از زنان با هماهنگی وزارت خارجه نامه نوشته و بر موضوعات معنوی مشترک اشاره کرده بودم و گفته بودم لازم است در جهان امروز زنان فکر جدیدی ارائه دهند. گفتند تعدادی از اینها می خواهند به ایران بیایند و با شما ملاقات کنند. مانده بودم چه به آنها هدیه بدهم. در سفر رئیس جمهور هم مانده بودیم چه هدیه معنوی به روسیه ببریم. گفتم آیا چهل حدیث درباره زنان داریم؟ گفتند نه. گفتم کتابی که بتواند صد زن برتر اسلام را معرفی کند داریم؟ گفتند نه. صد روز دیگر همسر رئیس جمهور زیمباوه قرار است بیاید و کتابی که بتواند از زبان معصومان یا قرآن در این حوزه باشد نداریم. باید چنین آثاری داشته باشیم و به زبانهای قوی ترجمه شود. این نیازهایی است که جهان دارد و از ما توقع دارد که آن را برطرف کنیم.

همسر رئیس جمهور گفت: اضطرار دیگری که هست، اضطرار داشتن یک دانشنامه قوی در حوزه عفاف و حجاب است. در مورد عفاف و حجاب قوانین زیادی داریم. اما اگر کسی به صورت علمی بخواهد بداند عفاف و حجاب چیست ظاهرا چنین دانشنامه ای نداریم که بتواند مسائل اجتماعی و اخلاقی و غیره را پوشش دهد. مساله در اینجا عفاف و حجاب است و نه زن و خانواده. مرز اصلی جنگ نرم عفاف و حجاب است. لذا امام وقتی آمدند قانون عفاف و حجاب را گذاشتند. انگلیس ها وقتی رضاشاه را آوردند دقیقا بر سر عفاف و حجاب رفت. جبهه اول همواره عفاف و حجاب بوده و بقیه موضوع ها در سنگرهای دیگر بوده است.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 82
  • ناشناس
    11

    هر موقع اسم این خانم را میشنوم، یاد جمیله رقاصه زمان شاه می افتم، نمی دانم چرا. بهتر است ایشان، اسم خودش را تغییر دهد مثلا نرگس بگذارد تا یاد مادر امام زمان عج بیفتیم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      29

      جمیله واژه عربی به معنای زیباست. با ذکر اسم نبایستی یاد انسانهای خوب یا بد بیفتی! مانند نام سمیه

    • ناشناس
      38

      چه ربطی داره؟ تو اسکیزوفرنیا داری برو پیش روانپزشک خودت رو درمان کن مثلا اسم صدام هم حسین بود باشنیدن اسم صدام حسین یاد امام حسین میفتادی!

    • امیر
      24

      این مال بیشعوریت است.والا به خودت جرات نمی کردی عقب مردم چنین غلطی بکنی

    • داروغه ناتینگهام
      7

      ایکاش قبله اش قبر لنین در میدان سرخ نبوده باشد

    • ایرانی آباد و آزاد
      8

      این ها خودشان را با چه کسانی مقایسه می کنند...!!! چهل و سه سال لاف و حرافی و شعار و توهم و تحجر...

    • بینام
      1

      تو هنوز فهم درست نداری که اسم یک رقاصه را با نام مادر امام زمان تو یک کفهه ترازو می گذاری. تو را چه به نظر دادن هالو.

  • ترکش
    9

    تظاهر به ریا نبوده

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      5

      چرا پیرو میشل اوباما ست اگر به شیعه بودنش و ضد آمریکایی بودنش افتخار میکنه؟!مگه باباش نمیگه آمریکا دشمن ماست؟ یه دفعه میش اوباما خوب از آب دراومد!

  • حاج س طوسی
    12

    خانم علم الهدا چرا شوهرت را در این سفر معنوی همراهی نکردی؟ چه بسا اگر تو هم بودی تشعشع معنویات کل آسیا و اروپا را فرا می گرفت. چرا خودتان را به کوچه علی چپ زده اید؟ روسیه از شماها بعنوان ورق برنده در مقابل غرب استفاده میکند.عملکرد روسیه طی ۴۲ سال گذشته همه اش بوی خیانت میدهد. اگر اکنون کیانوری رهبر حزب توده اگر سر از خاک بر دارد و تملق کشی شما از روسیه را ببیند دو دستماله خواهد رقصید.

    نظرات شما -
    • علی
      34

      کدام کشور به فکر منافع خود نیست که روسیه نباشد. شما بفرمائید اینقدر دریوزگی غرب و آمریکا رو طی ۸۰ سال اخیر کردیم چی گیرمان آمد..ما هیچ وقت در این دوران روابط استراتژیک با روسها نداَشیم تا اونها هم در جاههای حساس از ما حمایت کنند.در باره سوریه وقتی حاج قاسم رفت روسیه و با پوتین صحبت کرد پوتین دید حاجی واقعا داره صادقانه حرف میزنه و عمل هم میکنه دیدید که چگونه هم همکاری کرد و هم توی شورای امنیت به نفع ما از حق وتو استفاده کرد.

    • به آقا علی
      11

      بزرگوار روابط ۱۵۰ ساله روسیه با ایران که منجر به تصرف ارمنستان و آذربایجان و نخجوان و ...و اکنون تصرف سهم ۵۰ درصدی خزر به ۱۳ درصد و موافقت با تمام قطعنامه شورای امنیت علیه ایران و ساختن نیروگاه بوشهر با هزینه ۱۶ میلیارد دلاری و بمدت ۱۴سال سرگردانی ایران، که با این پول می توان ۴ نیروگاه ساخت.نحوه تحویل اس ۳۰۰ و زیر دریاها و...این همه جنایت کافی نیست.بزرگوار شوروی و چین هم خودشان محتاج غرب هستند.چرا با آمریکا مذاکره نمی کنند؟ ملت ایران از شوروی و روسیه متنفر هستند.چرا می خواهید علی رغم میل باطنی مردم با روسبه روابط برقرار کنید؟چرا علاقمند هستید که با حکومت های بسته و دیکتاتور روابط داشته باشید؟

    • علی
      4

      در پاسخ به (به علی آقا). برادر واقعا اگر بی طرف میخواهی حقیقت رو کشف کنی برنامه قبلی جهان آرا بامهمان سفیر اسبق ایران در روسیه رو ببین همه چیز رو میفهمی.

    • به علی
      0

      باور کن که آقای سفیر هم بفکر منافع خودش هست.لیاخوف مجلس را به توپ بست و حرم و گنبد امام رضا را به توپ بست و ....مردم با خوی تجاوزگری آن آشنا هستند. دعوت از رئیسی هم بخاطر گرفتن امتیاز از غرب هست.الان نگاه به تردد مردم ایران به روسبه چقدر هست؟ یک رفراندوم انجام بدهند تا حقیقت آشکار شود.امروز تمام امامان جمعه از خوبی روابط با روسیه گفتن.بزرگوار همین روسیه انواع سلاح ها را به صدام داد اما سیم خاردار بما نداد.اکثر مهمات صدام روسیه ای بود.

  • رضا
    12

    خانم علم الهدی حرفهای قشنگی در مورد ارزوهای خانم ها زدید ولی واقعیت اینه که اکثریت خانم های ایرانی ازادی در پوشش و رهایی از دین اجباری را دارند که قطعا شما به ان واقف هستید البته این موضوع با یک همه پرسی قابل اثبات است ترویج دین ودینداری با اجبار وزور جواب معکوس میدهد درضمن یک نماز نمادین خواندن در کاخ کرملین یا حتی کاخ سفید با انهمه اغشتگی به سیاست چیزی را تغییر نمیدهد اصل تغییر ذات انسانهاست که با تمام وجود بسوی معبود حرکت کنند که متاسفانه جمهوری اسلامی دراین مورد برعکس حرکت میکند

  • ناشناس
    12

    یعنی قبلی ها که میرفتند نماز نمی خوندند ؟چقدر از خریت سینه چاکانتان سوء استفاده میکنید ؟

    نظرات شما -
    • علی
      46

      خر خودتی و هم فکرانت.

    • محمد
      48

      تو از درک اون عاجزی تقصیر کسی نیست.این نماز به موقع از افضل اعمال یه انسان است. مگه اونا مسلمانند که بخواهد جلوی اونا ریا کند. حداقل درباره ریا چهار تا کلمه مطلب بخون تا بفهمی جای ریا و جای عمل به وظیفه کجاست.

    • سیاوش سلطان
      12

      قبلی ها عکس سلفی می گرفتند
      به ریش ملت می خندیدند
      شنبه می فهمیدند
      گاهی هم در خفا می جنبیدند

    • به علی
      11

      جالبه که تو (مث بقیه ) هیچ نظر شخصی راجع به موضوع نداری ولی راجع به نظرات دیگران میتونی همه جوره نظر بدی (اراجیف سر هم کنی) .

    • ناشناس
      4

      محمد جان اون مسلمان نیست بلکه خود قبله اقایون است .

  • ناشناس
    10

    نماز خواندن ایشان چند وجه را به ذهن متبادر می سازد.
    اول اینکه در برنامه ریزی ملاقات ها وقت نماز منظور نشده بوده و رییس جمهور مجبور به اقامه در محل ملاقات شده اند.
    دوم که بیشتر محتمل است آن است که پشت در برای ملاقات منتظر مانده اند. وقت اذان در آن روز چهار و بیست دقیقه به وقت مسکو بوده و طبق عکس منتشره زمان اقامه پنج و ربع بوده. یعنی از تایم اذان یک ساعت برای اقامه فرصت داشتند.
    فرض سوم که بدبینانه است این است که ایشان به عمد در این محل نماز خواندند تا به شهید سلیمانی تاسی کنند و همان حرفها را که در مورد این شهید گفتند بعدها در مورد ایشان هم بگویند. غافل از اینکه آن شهید نماز خود را در بوق و کرنا نکرد و برایش انجام فریضه بود.

    نظرات شما -
    • علی
      39

      تکلیف دین همان نماز اول وقت خواندن است ولا غیر.وقتی غربیها به فرهنگ نداشتشون می‌نازند بهترین تبلیغ برای دین همین عمل به موقع است. شک نکنید بسیاری از بی دینها از این حرکتها ابراز تعجب کرده و به دنبال دلیل آن میگردن و اون موقع است که با مفاهیم ناب اسلام آشنا شده و دسته دسته مسلمان میشن خصوصا روسها که میگن با ظهور امام زمان از اولین کسانی هستند که به سوی او می آیند.

    • سیاوش سلطان
      26

      اما فرض چهارم .... خیلی خری !!!

    • به آیت ا... سیاوش سلطان
      6

      دینت این ادب رو یادت داده؟؟؟ ما قید دین تورو و دینی که تورو پرورش داده زدیم!

    • یکی از مردم
      7

      یک سوال مهم هم مطرحه : چرا نمیره تو کاخ سفید هم نماز بخونه؟!

    • 4

      واقعا امثال این علی اقا چه لجاجتی با فهم وشعور دارند !

  • فرهاد موسی زاده
    12

    واقعا خجالت آور است دم از عمل زدن صد هزار رحمت به دولت قبل در بورس پول ما بهتر از این بود برید؟ ببینید آنکه گفتند چه بر سر پالایش آوردند اگه پول ما را بدید آنوقت عمله نه حق زدن

    نظرات شما -
    • علی
      24

      برو پولت رو از اونی که گفت بیا تو بورس سرمایه گذاری کن بگیر .یعنی حسن مجهز به کلید.

  • حسن
    9

    جمیله خانم . سلام خدمت پدر برسونید. معنویت در چهره اش موج میزند تا زمان شاه هم همینطور بود یعنی نون به نرخ روز خور

  • ناشناس
    7

    معنویت در خفا و خلوت عبادت کردن است وگرنه جنبه ریا و خودنمایی به خود می گیرد. ... نه همین خودنمایی زیباست نشان معنویت!

  • اسدی
    7

    کشور روسیه خودش چند ده میلیون مسلمان دارد وازادانه هم در ان کشور نماز جماعت وجمعه برگزار می کنندو امری عادی است حالا این نماز خواندن رئیسی مگر چه شاهکاری بوده که این همه روده درازی کرده ای ؟ ایا روسای جمهور قبلی که به روسیه می رفته اند نماز نمي خوانده اند ؟ بجای این هیاهوها شکم ملت را سیر کنید، به وعده های داده شده عمل کنید ، قیمت کالاها در همین چهار ماهه حکومت رئیسی به اندازه چهار سال دولت روحانی بالا رفته ؟ دست بردارید از این ساده انگاری ها وشانتاژ های پوچ؟ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس با یک دوچرخه می اید از یک فروشگاه ایرانی در لندن خرید می کند اگر حاکمان ایران صادق اند دست از این گارد جاویدان ها و لشگرهای حفاظتی بردارند !؟ نماز خواندن یک اخوند در یک مکان چه فیس وافاده ای دارد حاج خانم ؟ چرا نمی گویی که پوتین با عدم استقبال رسمی از رئیسی ایران وایرانی را خوار کرد ؟

  • ناشناس
    10

    اونجا که رئیسی نماز خواند محل رفت و آمد سگان پوتین است!!!!

  • ناشناس
    7

    بنده خدا کلی سرکار بوده و منتظر تا پوتین بیاد. اینهم برای اینکه حوصله اش سر نره نماز خوانده.

  • هادیان
    5

    حاج خانم بورس زندگی ۵۰ میلیون ایرانی را به باد هوا داد ومردم را به خاک سیاه نشانده ، پراید به مرز ۲۰۰ میلیون رسیده ، قیمت گوشت به مرز دویست هزار تومان رسیده است ان وقت حضرت علییه با پز وافاده ابراز می دارید که اخوند رئیسی درکاخ کرملین نماز خوانده !!!؟؟؟ تقبل الله یا شیخ وفتبارک الله جمیلیه خانم .اخه این خبر وداستان سرایی تو گره کدام درد ملت را باز می کند ؟

  • ناشناس
    8

    چرا همانند همسر امام و رهبری حجابت را رعایت نمیکنی، و خودت را به همه نشان میدهی؟ مصاحبه و سخنرانی شما در رسانه ها موجب میشود که اعتبار خانواده روحانیت تنزل یابد، چون تمام حرفهایی که شما میزنی، بهترش را پدر و همسرت میزنند.

  • جمیله قشنگه
    7

    بابا کرم ، قربونت برم

  • ناشناس
    4

    حوری های روسی فوج فوج در کاخ کرملین به آغوش رییسی رفتند، ولی ای دل غافل، که رییسی پیامبرگونه راز و نیاز و مناجات با خداوند متعال را انتخاب کرد. آیا قبلی‌ها هم همین کار کردند؟

  • صبرخدا
    7

    ماکاخ سفیدامریکاراحسینیه کردیم.اینفتح اول...کاخ کرملین را؟نمازخانه؟...مسجد؟امروزامامان جمعه سوژه شون راپیدا کردند..میگی نه ؟تاظهرصبرکن ببین.خصوصا صدیقی.میگه درنمازریسیدرکرملین پوتین هم به آیت الله ریسی اقتداکرده....نمازجماعت درکاخ کرملین به امامت ریسی..چی شود؟

  • مهدی
    7

    همش ریا دین اجباری حجاب اجباری همه اینها برعکس جواب داده و می دهد .همه پرسی برای حجاب

  • ناشناس
    7

    احسنت بر جمیله خانم احسنت .واقعا که

  • ناشناس
    6

    جمیله جون خداوند ریاکاران را رسوا خواهد کرد همان گونه که با آیفون سیزده دختر سردار رو تابول کرد و پدر شمارا با نامی که برای تو گذاشته بی اعتبار کرده بعدم اگه نماز مهم بود اون عکاسش و همراهاش هم باید کنارش وایمیستادن نماز میخوندن نه اینکه واستن نگاهش کنن و ازش عکس ابزاری و تبلیغاتی بگیرن شوهر شما به ملت تحملی شده و چاره ای جز ریاکاری برای خود نمایی ندارد تا شاید بتواند از کورسو اعتقادکی که در مردم باقی ماده در جهت اعتبار بخشی به خود استفاده کند

  • من
    6

    از فرزند آقای علم الهدی انتظار بیشتری نمیرود. آرزوی میشل شدن را به گور می‌بری جمیله خانم

  • ناشناس
    5

    از دین فقط ظواهرش مانده که شما در عمل به ظواهر استاد هستید اجرکم عندالپوتین

  • تقی معمولی
    8

    خطاب به آقای علم الهدی شما که اینقدر مذهبی هستید که نام همسر خود را بر روی سنگ قبر نمی‌نویسند چطور شده که نام دخترتان همه جا هست و ککتان نمی‌گزد

  • سانسورچی
    6

    اتفاقا این نماز خواندن ایشان تبلیغ برای روسیه بود و این اقدام ایشان تداعی گر آزادی در روسیه است که به رئیس جمهور انتصابی ایران اجازه داده شده در داخل کاخ کرملین نماز بخواند

  • حسین
    7

    ایشون همسرشون هستند درست ، ولی بعنوان همسرشون نباید و نیازی نبود ک توضیحی بدند نماز خوندن ایشون در کاخ کرملین یک مسئله خانوادگی نبود و شاید اگه یک شخصیت سیاسی در دولت این توضیحات رو میدادند شایسته تر بود

  • ناشناس
    6

    جمیله خانم حالا زوده کتاب بنویسی یه وقت شوهرت چهار سال بیشتر دوام نیورد اونوقت باید کتاب رو مثل قدیم بدی قصابی یا مثل الان بندازی تو ضایعاتی تا کارتن بشه

  • شهروند
    6

    قبول باشد خواهرمن اما کشور مدیر می خواهد نه نمازخوان !!!

  • داد
    6

    اولآ که زمین آن محل غصبی است دوما ۴۳ سال است که مردم با این ادا ها اشنا هستند و با همین کارها در مدت کلاه مردم را برداشته اند

  • مراد
    6

    در جواب ناشناس ۹.۴۱
    جمیله رقاصه بود و دیگر تظاهر به دینداری و داشتنومعنویت نمی کرد و ولی این خانم پر مدعا مانند پدر ۶ کلاس سوادش هیچ چیز نیستند به جز عده ای ریا کار که از ۵۷ به اسم دین نداشته مشغول چاپیدن مملکت هستند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      اولا زنها باید ساعتها جلوی آینه بنشینند، خودشان را آرایش کنند و برقصند ، تا دل ما مردها را به دست بیاورند، والا با اردنگی باید بروند خونه باباشون، غاز بچرانند. ثانیا رقاصی ربطی به دین و ایمان نداره، رقاصی در اصل یک نوع ورزش است که زنها از این ورزش استفاده نابجا میکنند و خودشان را با این وسیله توی پاچه ی مردها میکنند. ثالثا اگر به زنی بگی زشت، اون زن می‌ره خودکشی می‌کنه، باید همیشه الکی از زنها تعریف کنی، بهشون دروغ بگی تا روزگارت سروسامان بگیره، رابعاً ........

  • حمید رضا
    6

    در مورد علم الهدی پدرتان و امام جمعه مشهد کتاب بنویسید مخصوصا انجایی که تیم باشگاهی ابومسلم خراسان را که قدمت ۴۰ ساله داشت فقط به خاطر اسمش نابود کرد ویا در مورد نادر شاه افشار و تاریخ نادری که میخواست انها را هم نابود کند

  • ۹۹
    6

    یک توصیه به همسر رییس جمهور در جمهوری اسلامی اگر گمنام باشید بهتر هست چرا که رسانه ای شدن شما بیش از آنکه سود داشته باشد ضرر دارد و با بد تیتری رسانه ای شدید لطفا از همسر رهبری و مرحوم امام الگو بگیرید نه همسر رییس جمهور امریکا چرا از زنان در غرب به عنوان ابزار استفاده می شود

  • خزائن جهنم
    6

    این کیه دیگه!!!!!!
    میشل اوباما نه بگروه خونیت نمیخوره
    مثل ملانیا ترامپ باش!!!!!

  • ناشناس
    5

    ایشان هم رفته یا همینحاست ؟

  • ناشناس
    7

    خانم محترم رفتار نمایشی شوهرت چنان زننده بود که پدر تان امروز در نماز جمعه صحبت خواهند کرد منصی قصبی وفرمایشی پز دادن ومتصل به معنویت کردن ندارد همه میدانیم فرزند چه کسی هستین وچه میگویید واگر کتابی مینوشتی با فروش میلیونی در مراکز مذهبی رکورد میشکستی

  • ناشناس
    6

    این آقای رییس جمهور تنها با یک خبرنگار رفته بودند روسیه؟ هیچ همراهی نداشتند که نماز خون باشند؟ یا بقیه همراه اهل نماز نبودند ؟ یا !!!!!!!

  • Ss
    6

    فکر خوبیه کتابنویسی.سوتیهای حاجی اقا رو سیاهه کن اسمش رو هم بزار سوتینامه رییسی،کتاب پر فروشی میشه خخخخ

  • الف
    0

    میشله اوباما که نباید الگوی زن مسلمان خدایی و ولایی و فاطمی باشد، !!!!!!؟؟؟؟؟

  • سارا
    5

    الاغ چمیداندقیمت قندوچای که پوتین معنی نمازرابفهمدمرتیکه کمونیست غاصب وانگل

  • ناشناس
    8

    خدایا کی از دست اینا خلاص میشیم؟

  • ناشناس
    4


    در کشورمان فقط اسم قانون و عدالت وجود دارد، نه عمل و اجرا قانون و عدالت
    در کشورمان فقط اسم شکایت واعتراق وجود دارد، نه بررسی و رسیدگی به شکایت و اعتراض
    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور چگونه شروع و آغاز شده است؟ 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی، بی عدالتی، بی خیالی، بی مدیریتی، بی نظارتی و سکوت وغیره!

  • ناشناس
    5

    شماکه رفتارهای محمدرضاشاه پهلوی رومسخره میکردید میگفتید ایران دراستعمارامریکاواروپابود وایران حیات خلوتشان بود ودولت پهلوی توسط خارجیها اداره میشد شما ساندیس خورها سپاهیا وروحانیون بقدری ضعیف وحقیر شدید که روس هم درمقابل شما ادامس میجود بماند کارهای پشت پرده شون پس به انقلاب خود مغرور نباشید

  • محمد.،،
    6

    مگرشوهرتوانتخاب اکثریت مردم بوده؟!!!

  • ایرانی
    7

    خوب او مسلمان است . هرکس هم جای اوبود در ان مکان نماز می خواند. این عمل یک عادت است نه شجاعت و افتخار...

  • مجید عبوسی
    5

    ابراهیم کارت ساز، مردم که بهت رای ندادن تا از تو مطالبه ای داشته باشن، خوشم میاد از احمدی نژاد ی قفل دستشه، برای حس آقا یک کلید ساخت اما کلید قللابی بود. به ابراهیم هم یک کارت داد که قفله را باز کنه متاسفانه ابراهیم داره فقط به مردم کارت میده. دامدار کارت. نان کارت. برقکارت. روغنکارت،و....

  • ناشناس
    5

    پوستینهای وارونه خیلی خطر برای آینده است

  • ناشناس
    5

    نبوغ این خانم از توان فکری نویسنده معجزه هزاره هم بالاتر است!

  • ناشناس
    3

    گل بود وبه چمن اراسته شد دایی هدی کم بود شکوفه هم پدیدارشدن مردم سرگرم کن برات خوبه

  • شهرام. ر
    3

    به نظر میاد که لااقل سواد ایشون از رئیس جمهور بیشتره هرچند، سواد کی از رئیس جمهور کمتره؟؟

  • ناشناس
    0

    قطعا این آقا با هدف نماز خواندن به مسکو سفر نکرده اند. لطفا در مورد دستاوردها صحبت کنیم و حواس مردم را به مسایل شخصی پرت نکنیم.

  • ناشناس
    3

    مگه میشه مگه داریم.... خخخخخخخ

  • ناشناس
    3

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم....

  • ستاره قلابی ملت
    3

    هیچ حرفی ندارید بزنید به حواشی رو آوردین شاید شوهرشما دستشویی داشته ودر کرملین این کار رو کرده آیا باید بیای روش مانور بدی

  • خدا
    3

    گل گفتی

  • ناشناس
    3

    هر كتاب مي خواهي بنويس و هر چه مي خواهي بگو اما لطفا در سفر مهم يكي از قدرتهاي بزرگ عالم سياست (همسر رئيس جمهور ) زيمباوه براي حفظ تتمه آبروي كشور از انگليسي حرف زدن خودداري كن . اصولا حرفهاي آنگوزمان استراتجيست مگاواتاپس را براي همسر عزيزتان باقي بگذاريد و فقط سلام همسر بزرگان را ابلاغ كنيد.

  • یاکریم بابا
    3

    ببینید دوباره کجا دارن کشور را غارتت میکنن که دو سه روزه زنهاشون یه چیزی میگن در نماز جمعه هماهنگ علیه ورزش بانوان صحبت میکنن و عکس نماز خوندن را وایرال میکنن تا سرمون مثل همیشه گرم این چیزا بشه و شعبده اصلی ازمون پنهان بمونه

  • نظر
    3

    روياي دختر ايراني كه پدرش زباله گردي ميكنه رو ميدوني؟؟؟؟
    فقط سكوت كن،فقط سكوت كن، كه نشنويم... كه اين بي عدالتي رو نبينيم.
    مردم دارن به شاه درود ميفرستن، ميفهمي يعني چي ؟

  • محسن
    3

    به نظر من دقدقه فکری این خانم،اصلا به درد این دوره کشورنمیخورد.

  • شهروند
    3

    کاش از دستاوردهای این سفر صحبت میکردید ولی افسوس که نماز خوندن در کاخ کرملین برای شما شده دستاورد.

  • احمد علیزاده
    0

    با داشتن چنین مادران تحصیل کرده،جای تاسف داره که یک کسی مثل پولی نژاد باعث گمراهی فرزندان ودر واقع مادران آینده (ناموس)ایرانی باغیرت بشه به اسم ایرانی خائن وطن فروش که هیچ قیدوبند ندارد و مایه ننگ ایرانی شده ،امیداست خواهران و مادران باسواد عالیه که زمینه فعالیت و روشنگری در پیروی از سیره اهل بیت و الگو پذیری از اول بانوی اسلام بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س)مهیاست از هیچ کوششی دریغ نفرمایند،و خط اول جبهه فرهنگی بدست فرزندانی که مایه افتخار تک تک خانواده های اصیل ایران و مادران آینده نوادگان مان محکم ترازهمیشه وغیر قابل نفوذ بشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها