عکس های لو رفته از خانه عامل کشتار جانوران وحشی، در شیراز

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با تشریح جزییاتی از دستگیری این شکارچی گفت: شکارچی متخلفی که در استان فارس و استان های همجوار اقدام به شکار حیوانات وحشی می کرد در مخفیگاه خود در شیراز دستگیر شد.

عکس های لو رفته از خانه عامل کشتار جانوران وحشی، در شیراز

یکی از شکارچیان متخلف که در استان فارس و استان های همجوار مبادرت به شکار حیوانات و پرندگان در مناطق زیست محیطی می کرد با تلاش یگان حفاظت محیط زیست فارس دستگیر شد، چندین اسلحه شکاری و جنگی و مقادیر قابل توجهی استخوان و بقایای حیوانات شکار شده از محل افتخای این شکارچی پیدا شده است.

مدیرکل حفاظت  محیط زیست فارس  با تشریح جزییاتی از دستگیری این شکارچی گفت: شکارچی متخلفی که در استان فارس و استان های همجوار اقدام به شکار حیوانات وحشی می کرد در مخفیگاه خود در شیراز دستگیر شد.

عطا پورشیرزاد  روز دوشنبه در خصوص دستگیری شکارچی متخلف در شیراز بیان کرد: با توجه به گزارش های واصله مبنی بر شکار حیوانات وحشی و غیر وحشی شناسایی این شکارچی در دستور کار یگان حفاظت و ادارات حراست و حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام ماموریت های مختلف شکارچی متخلف شناسایی و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضایی و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شیراز نسبت به دستگیری این شکارچی متخلف در محل اختفای او اقدام به عمل آمد.

این مقام مسئول افزود: محل اختفای این شکارچی متخلف در شهرک آرین شیراز بود که در بررسی های اولیه از محل اختفای وی چندین قبضه سلاح غیر مجاز به همراه مهمات و ادوات جنگی از جمله ۸۰۰ فشنگ سلاح کمری کشف شد.

به گفته مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ، علاوه بر تجهیزات کشف شده چندین تاکسیدرمی نظیر سر قوچ، سر آهو، سر کل، سر مارال و پوست کفتار کشف شد. علاوه بر این اجزای فک و دندان کفتار نیز از این شکارچی متخلف کشف شده است.

پورشیرزاد ادامه داد: پرونده این شکارچی متخلف به مراجع قضایی ارجاع تا پس از طی شدن تحقیقات لازم و بررسی گوشی های مکشوفه زمینه صدور حکم فراهم شود.

منبع: اول فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها