۴ مصدوم در دو حادثه واژگونی و یک تصادف

واژگونی یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه سمند و تصادف خودرو ساینا با کامیون، ۴ مصدوم در تربت حیدریه برجای گذاشت.

۴ مصدوم در دو حادثه واژگونی و یک تصادف

 مدیر روابط عمومی اورژانس۱۱۵ تربت حیدریه گفت: در حادثه اول طی گزارش مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس مبنی بر واژگونی کامیون در محور کمربندی تربت حیدریه، بلافاصله پایگاه اورژانس ثامن الائمه به محل اعزام شد.

نوروزی افزود: پس از بررسی و ایمن سازی صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس و حضور تیم امداد و نجات آتش نشانی، یک مصدوم این حادثه تحت مراقبت تحویل بیمارستان امام حسین (ع) شد.
وی خاطر نشان کرد: در حادثه دوم براساس گزارش مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس مبنی بر واژگونی خودرو سواری در محور گردنه سبز تربت حیدریه، بلافاصله پایگاه اورژانس ثامن الائمه به محل اعزام شد.
به گفته او، پس از بررسی و ایمن سازی صحنه حادثه، یک مصدوم راضی به انتقال به بیمارستان نشد، ولی مصدوم دیگر این حادثه تحت مراقبت تحویل بیمارستان امام حسین (ع) شد.
نوروزی اذعان داشت: در روز پرحادثه تربت حیدریه و در حادثه سوم طی گزارش مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس مبنی بر تصادف خودرو ساینا با کامیون در محور شهرستان تربت حیدریه به مشهد (بعد از پمپ بنزین رباط سنگ)، بلافاصله پایگاه‌های اورژانس سرهنگ به محل اعزام شدند.
این مسئول اضافه کرد: پس از برسی و ایمن سازی صحنه حادثه توسط کارشناسان اورژانس، یک مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه منتقل شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها