امارات عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد

امارات متحده عربی در بیانیه‌ای بدون اشاره به جنایات رژیم موقت صهیونیستی عملیات شهادت‌طلبانه قدس را محکوم کرد.

امارات عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی را محکوم کرد

وزارت خارجه امارات در بیانیه‌ای  عملیات شهادت‌طلبانه قدس را که به تلافی خشونت‌های رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین انجام شده بود محکوم کرد.

منابع عبری شامگاه جمعه از وقوع یک تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن دست‌کم ۸ نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند. در بیانیه‌ای که پلیس رژیم صهیونیستی منتشر کرد ادعا شده مجری این عملیات شهادت‌طلبانه پس از تعقیب به شهادت رسیده است. رسانه‌های عبری زبان گزارش داده‌اند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حال حرکت به محل وقوع عملیات شهادت‌طلبانه در قدس اشغالی است. 

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی تا ۲۰ دقیقه بعد از عملیات شهادت‌طلبانه در قدس شمالی به محل حادثه نیامده‌اند. 

این اتفاق در شرایطی رخ داده که نظامیان رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار نظامی شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که عملیاتی غیرعادی در جنین در جریان است و نیروهای شاباک مستقیما آن را هدایت می‌کنند.

برخی منابع صهیونیستی نیز ادعا کردند که هدف از عملیات گسترده‌‌ای که از پنجشنبه در جنین آغاز شده دستگیری سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی بود. در عملیات صهیونیست‌ها در جنین ۹ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۰ نفر مجروح شدند. 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    دقیقاً عین شوهر منه
    به خدا قسم نه این دنیا و نه اون دنیا نمیبخشمش
    به خاطر کتک هایی که خوردم زخم زبان هایی که شنیدم البته برادر شوهرم خدا خیرش بده خیلی نصیحتش کرد و کمی تاثیر داشت و دیگه زیاد مثل گذشته سر به جونم نمی‌ذاره ولی هنوز نیش و کنایه میزنه منتها من نشنیده می‌گیرم و جوابشو نمی‌دم
    بعضی خانواده ها هم به دختر ظلم می‌کنند بین دختر و پسر فرق می‌گذارند و این باعث میشه داماد از این بی مهری و ناعدالتی‌ها سواستفاده کنه و این مسئله رو به سر زن بکوبه خانواده این دختر گفتن ما از اختلاف اینها خبر نداشتیم ولی خانواده من خبر داشتند چند بار من قهر کردم رفتم ولی اونها اعتنایی نکردند باز به خاطر بچه‌ها که بی‌تابی میکردند برگشتم
    ببینید این وظیفه زن نیست مخارج زندگی رو بپردازه
    آیا این زن که کشته شد گناهی داشت جز گناه زن بودن ؟!
    دو تا حرف دارم
    اول بین فرزندان خود فرق نگذارید که دیگران از این مسئله سواستفاده کنند
    دوم اینکه هیچ مردی نباید چشم به مال پدر زن داشته باشه که اگر روزی مالش رو نداد زن بیچاره رو قربانی کنه
    مردی که پول نداره چرا ازدواج می‌کنه ؟!
    آیا نمی‌دونه زندگی خرج داره ؟
    دختر که تو خونه باباش نشسته خب شما رفتین خواستگاری و او را عقد کردید مگه روزی که به خواستگاری رفتید عهد بستید که کمک مالی به شما کنند؟؟
    پدر این دختر هم مقصر بوده کوتاهی کرده حتماً...
    اما داماده مقصر تره...
    چون انگار طلب می‌خواسته من نمی‌دونم خانواده خودش کجا بودند و چرا مالی برای پسرشان جمع نکردن که امروز محتاج مال دیگران باشه و آیا خودش تلاش می‌کرده یا نه ...
    خدا رحمت کند آن زن بیچاره را واقعاً درکش می‌کنم


  • ناشناس
    0

    خوبی از حد بگذرد. نادان خیال بد کند

  • ناشناس
    0

    این نردذخشندحیوان بوده
    فقط اعدام

  • کیوان
    0

    عجب احمقی بوده کاش من این پدرزن را داشتم

  • ناشناس
    0

    خب البته پدرزن گرامی چرا باید به پسری زن بدهی که می دانستی اوضاع مالی درستی ندارد؟ حالا گیریم خرید خانه و ماشین سختتر شده درست ولی دست کم تا اندازه ای از پس زندگیش بر می امد.اگر یکی بهتر هم نمیشد باز دختر همان مجرد کنار خودتان هم آسایش بیشتری میداشت و هم دست کم زنده می ماند!

  • ناشناس
    0

    خاک بر سرتون این حال و روزتونه چرا ازدواج می کنید و یه بچه رو بدبخت کردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها