سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

با انگیزه‌ های زیادی به مصاف فولاد می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت با توجه به شرایط تیم فولاد خوزستان، تیمش بازی سختی برابر حریف در پیش دارد.

با انگیزه‌ های زیادی به مصاف فولاد می‌رویم

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قبل از هر چیز از همه هواداران تشکر می‌کنم که در اهواز ما را مورد مهر و محبت قرار دادند و استقبال خوبی از ما داشتند. بازی فردا اولین بازی ما در لیگ است و همیشه اولین بازی مهم‌ترین بازی است، چون شروعِ خوب می‌تواند به تیم‌ها کمک کند که بتوانند با روحیه بهتر و جمع کردن امتیاز شرایط بهتری را دنبال کنند.

وی افزود: برای هر دو تیم بازی سختی است. هم قرعه آنها سخت بود و هم برای ما سخت است. امیدارم فردا شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم. فولاد خوزستان با توجه به ثبات و امکانات خوبی که داشته است، از تیم‌های خوب لیگ است و این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند، اما ما هم با انگیزه‌های زیادی وارد مسابقه می‌شویم و امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم. هدف ما کسب سه امتیاز است اما می‌دانیم کار سختی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: بعد از بازگشت از عربستان، سعی کردیم بازیکنان را هم از نظر روحی و بدنی ریکاوری کنیم. تمرینات خوبی را داشتیم و بازیکنان آماده یک بازی خوب و با کیفیت هستند. در بازی فردا هم چهاربازیکن خودمان را در اختیار نداریم و سیامک نعمتی، علی ابراهیمی ، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی همراه ما نیستند.

بر اساس این گزارش، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته نخست لیگ برتر، از ساعت ۱۸:۰۰ جمعه میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها