احمدی‌نژاد در پایان سفر به اکسپو ۲۰۲۰ دبی: به زودی گزارش کاملی خواهم داد/ نماینده مجلس: دیپورت او از امارات صحت ندارد

یک نماینده مجلس گفت: خبر دیپورت احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر وی ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت او یا همراهانش از امارات «خبرسازی» است.

احمدی‌نژاد در پایان سفر به اکسپو ۲۰۲۰ دبی: به زودی گزارش کاملی خواهم داد/ نماینده مجلس: دیپورت او از امارات صحت ندارد

متن پیام محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور اسبق کشورمان در پایان سفر به اکسپو ۲۰۲۰ دبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يدیه

سلام عرض می کنم خدمت ملت عزیز ایران.

همان طور که قبلا به استحضار شما رسید، برای شرکت در نمایشگاه اکسپوی دبی، سفری داشتیم به کشور امارات.
در ابتدا برای سه روز برنامه ریزی شده بود، بعدا دوستان بررسی کاملتری کردند و دیدیم که در طول سه روز نمی توانیم برنامه های پیش بینی شده را اجرا کنیم، در نتیجه تبدیل به سفر پنج روزه شد و الان سفر به پایان رسیده و در تهران در خدمت شما هستیم.

من امیدوارم که در آینده نزدیک، گزارش کاملی از این سفر را خدمت ملت عزیز ایران تقدیم کنم. اهمیت نمایشگاه اکسپو، اهمیت حضور ایران، پیام ملت ایران و آرمان هایی که ملت ایران همیشه دنبال می کرده و ارتباط آن با اهداف این نمایشگاه را ان شاءالله تشریح خواهم کرد.

اما در این فرصت کوتاه می خواهم تشکر کنم از همه ایرانی های عزیزی که در امارات حضور پیدا کردند، حمایت کردند، پشتیبانی کردند و تقریبا سفر را آسان کردند و نیازهای سفر را تامین کردند، از همه آنها تشکر می کنم.

از مردم عزیز امارات و دبی، ابراز احساسات آنها و اظهار علاقه آنها به ایران و این خادم ملت ایران، به عنوان قطره ای از اقیانوس ملت ایران، که مورد لطف مردم قرار گرفت، تشکر می کنم.

از مسئولین مربوطه در دبی و ابوظبی که خوب تنظیم کردند که ما بتوانیم براحتی در نمایشگاه حرکت کنیم و از غرفه ها بازدید کنیم.

از مسئولین نمایشگاه که همکاری کاملی داشتند. از پلیس دبی و ابوظبی که همکاری کردند تا ما بتوانیم براحتی تردد کنیم و سفر را بخوبی انجام بدهیم.
از همه کسانیکه برای موفقیت این سفر دعا کردند، صمیمانه تشکر می کنم.
از رسانه ها که کمک کردند تا اهداف و برنامه های سفر منعکس شود تشکر می کنم.

ان شاءالله بزودی گزارش کاملی را خدمت ملت عزیز عرض خواهم کرد.

یک نماینده مجلس: دیپورت احمدی نژاد از امارات صحت ندارد
به دنبال انتشار خبر توصیه مقامات کشور امارات به محمود احمدی نژاد برای ترک این کشور که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرد ( اینجا بخوانید)، احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم از همراهان احمدی نژاد در همین رابطه به خبرنگار دیده بان ایران گفت:

«خبر دیپورت آقای احمدی نژاد از فرودگاه امارات صحت ندارد، سفر ایشان ۵ روزه بوده و موضوع دیپورت ایشان یا همراهان آقای احمدی نژاد از امارات «خبرسازی» است. البته در طول سفر هم یک خبر سازی کذب دیگر مانند خبر بازدید ایشان از غرفه رژیم اسرائیل منتشر شد که اساساً نادرست است.»

این نماینده مجلس یازدهم یادآور شد: «تعدادی از همراهان ایشان زودتر و تعدادی هم همراه ایشان پس از پایان سفر به تهران آمدند.هیچگونه توصیه ای از سوی مسئولان کشور امارات مبنی بر ترک این کشور به آقای احمدی نژاد منتقل نشده است و سفر ایشان طبق برنامه و پس از ۵ روز به اتمام رسیده و آقای احمدی نژاد یکساعت قبل امارات را به مقصد تهران ترک کردند»

نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر درباره دلایل انتشار این خبر به دیده بان ایران گفت: «انتشار این نوع خبر سازی نشان می دهد استقبال بین المللی از دکتر احمدی نژاد موجب نگرانی افرادی شده که خودشان یا افرادی که مد نظر آنهاست چنین محبوبیت بین المللی و چنین امکانی برای سفر ندارند. این نوع خبرسازی ها کذب بوده و در جهت انحراف افکار عمومی صورت می گیرد»

منبع: خبرفوری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 61
  • ا
    0

    بادبده‌وکبکبه‌برید‌بیاید‌،در‌رو‌همان‌‌پاشنه‌میچرخه.

  • ****
    0

    اره جون خودتون با اختیار خودش اومده!!!@

    نظرات شما -
    • شیرزاد
      0

      موافقم صد در صد........ای داد بی داد از هر هری بودن.....صببببر

  • ۹۹
    0

    ننگ بر بدخواهان احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • ننگ
      0

      ۱۳۵ .قابل تامل و غیر قابله تحمل

  • حسنی
    0

    چرافرصت طلبها و قلم بدستها خاموش شدند ! چرا در غیاب اقای احمدی نژاد این همه هجمه علیه اوراه انداختند ؟ چرا الان جرعت حرف زدن ندارید .چون اقای احمدی نژاد برگشتند ایران همه خاموش شدند . اقای احمدی نژاد یک رجال سیاسی بی نظیر است فکر و ذکر ایشان فقط وطن و مردم وطن است صبح که از منزل بیرون میاید خودش با سواری پژو میرود ولی باور کنید اندام خاص اورا دو تا کامیون حمل میکنند . برای احقاق حقوق مردم بی باک و دلاور بی نظیریست بی خود نیست در کشور های همسایه انقدر که اورا دوست دارند رئیس جمهور خودشان را دوست ندارند . مردم هوشیار باشند تا کنون دیده اید یک نفر مدیر و مسئول سالم و بی حاشیه و پاکدست از اقای احمدی نژاد انتقاد و حرفی بزند ؟دقت کنید تمام کسانیکه ایشان را به چالش غیر موجه میکشانند و علیه او سم پاشی میکنند همه پرونده های الا ماشالله در محاکم قضائی و امنیتی دارند . ایشان فرزند ایران است ایران اریائی پس به وجودش افتخارکنیم و تا میتوانیم از او مراقبت کنیم .

    نظرات شما -
    • حسینی
      0

      حسنی جون، میشه واضحتر بگی اندام خاص کجاشه که دو تا کامیون حملش می کنن؟!!!

    • معترضم
      0

      آدمی که مخالفانش را خس و خاشاک بداند،،،ایرانی و یا به فکر مردم ایران نیست !!!استارت تمام گرفتاریها و گرانی ها را این آقا زدند و موتور که روشن شد ،بقیه فقط فرمان را دست میگیرند و حرکت میکنند،،،زیاد لیلی به لالاش نذارید،دیگه از هاله نور هم که خبری نیست!!!

    • مصطفی
      0

      ناجی ملت ایران از ظلم و ستم فقط دکتر محمود احمدی نژاد است در زمان او بود که منشور کوروش کبیر به ایران اورده شد و یاداور شد ای ملت شما نژاد اریائی هستید وزیر بار زور و ظلم و ستم نروید اگر 8 سال دیگر در سمت رئیس جمهور بود فرهنگ عرب ملخ خور از ایران جمع میشد و شکوه و عظمت گذشته ایران و ایرانی دوباره در جهان معلوم میگردید .

    • ف
      0

      درود بر کاربر حسنی دوست و دشمن همه به پاکدستی و سلامت اقای احمدی نژاد اذعان دارند و اگر سازمانی نهادی و حتی قوای سه گانه یک سر سوزن اتوو مشکلی از ایشان داشتند مطمنا او را مثل جوجه کباب سرخ میکردند پس درود و سلام بر اقای دکتر احمدی نژاد

    • کوک
      0

      ما ایرانیان ، استاده گنده کردن آدمها هستیم.خب طرفدارشید زیاد تند نرید شاید پشیمان شوید.........زندگی به هممون ثابت کرده آدمها به سرعت عوض میشوند..........

    • امیر
      0

      یعنی اندام خاصش ۲تاکامیون میخواد؟ ای بنازم مموتی

    • ح
      0

      دوتا کامیون ؟ای ول.هرکامیون ۱۰تُن!حداقل ۲۰ تُن

  • خبرالفوری
    0

    چه تونه خبرفوری ؟! یهو تیتر میزنی دیپورت ، چند ساعت بعد تیتر خودتو تکذیب میکنی ، چه میزنی صنعتی یا سنتی ؟! ملت آگاهند منهای بعضی ها !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درستش هم همینه، کار یک خبرگزاری همینه که وقتی نماینده مجلس میگه دیپورت صحت نداره، منتشر کنه تا بعداً صحت و سقمش بررسی بشه.

  • ایرانی
    0

    الحق که دوست داشتنی هستی موفق باشی

  • سیاوش سلطان
    0

    دردا و دریغا که در این بازی خونین ... بازیچه ایام دل آدمیان است ....... خبر چه درست چه غلط ، در اصل موضوع که نتیجه انقلاب شده بزرگ کردن مردان کوچک هیچ تفاوتی ندارد ، هاله نور و چند عکس رانتی افتخار نیست ، محبوبیت دل مردم است نه خریداران دستمال یزدی

  • ناشناس
    0

    درود بر مرد بزرگ وفرزنده ایران بزرگ دکتر احمدی نژاد دشمنان خار وکور وکر پنا گاهت خداوند گامهایت استوار

  • بسم الله قاصم الجبارین
    0

    این هم همون آقایی هست که واسه رییس جمهورشدنش بشکن می زدید،رفته کشوریهودیان مخلص به باطل ،خدا شمارو به راه حق هدایت کنه ،آمیییییییییین

  • ابراهیم حامدی
    0

    تنها مرد درستکار و دلسوز و باسواد بین مسئولین فقط خودتی درود بر شما

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درستکاربودنش از همکاران ومعاونانش مانند مشایی وبقایی و رحیمی و....که درزندان آب خنک می خورند پیداست.

  • شوران
    0

    داستان چیز دیگه ای بوده؟؟؟؟؟!!!!

  • ضربعلی
    0

    اولا تمام مردم ایران بدانند این سفر با هماهنگی بوده وکسی نمیتونه آقای احمدی نژاد را دیپورت کنه آنچنان با احترام با او برخورد کردند وبعضی از مسئولین ما در امارات در کنار او بودند.بالاخره بعضیها باید یک مطلبی برای حاشیه سازی داشته باشند.چقدر خوب برای کشورت احترام قائل بشی و هرگز سنگ اجنبیها را به سینه نزنی .البته من فقط حقیقت گفتم .کاری به بعضی مسائل ندارم.

  • توهم
    0

    اف بر اون نماینده و این افتضاح بین المللی تحقیر آمیز

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      از اسمت پیداس که متوهمی

  • اکبر
    0

    امیدوارم خوش گذشته باشه آقای احمدی نژاد این همه آقا زاده هایی که میرن سفر خارجی هيچ مشکلی‌ نداره

  • ل
    0

    می گفتند احمدی نژاد ممنوع الخروج است و قرار است اگر اجازه خروج به او برای بازدید از اکسپو را ندهند، در فرودگاه سر و صدا کند! اما احمدی نژاد با "پاسپورت سیاسی" و کاملا رسمی رفت امارات و مورد استقبال مقامات ایرانی هم قرار گرفت. عکسی را منتشر کردند و گفتند احمدی نژاد به غرفه اسرائیل رفته است اما غرفه ویتنام بود! گفتند احمدی نژاد نمی آید و پناهنده می شود اما حالا احمدی نژاد درحال بازگشت است و همین ها دوباره همه جا شایعه پخش کرده اند که اماراتی ها او را دیپورت کرده اند! بعضی ها واقعا مشکل روانی دارن

  • ل
    0

    اب را بریزید اونجا که میسوزه

  • اصقر
    0

    فکرکنید احمدی نژاد یک نفر هست ایشان ۶۰میلیون ايرانی یار داردفقط۲۰میلیون ايرانی هستند که اونم دزد واختلاص گر هستند که برعلیه ایشان حرف مفت میزنند

  • حامد
    0

    اقای احمدی نژاد دیپورت یا غیر دیپورت حق شخصی شما است که بری سفر ولی خیلی هم اهمیت نداره دوره شما تموم شد برادر برو به درس و بحث برس

  • خان خاند
    0

    درود بر مرد بزرگ دکتراحمدی نژاد بدخاهان دارن میسوزن...او اینقدر بزرگ هست که مردم دوستش دارن حتی مردم دنیا احترام میزارن...شماهم کاری بکنی که پیش مردم عزیز باشین...نکه دست به جیب مردم ببری وهمه رااز خودتون دور بکنی.....

  • خان خاند
    0

    درود بر مرد بزرگ دکتراحمدی نژاد بدخاهان دارن میسوزن...او اینقدر بزرگ هست که مردم دوستش دارن حتی مردم دنیا احترام میزارن...شماهم کاری بکنی که پیش مردم عزیز باشین...

  • عبداله اسدی
    0

    خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند. انسان نمی داند که افسار شیطان کی به گردنش زده می شود ، مخصوصا زمانی که شیطان یک هندوانه هم به زیر بغل ما می گذارد.

  • ناشناس
    0

    سگ احمدی نژاد میارزه به شرف همتون .شارلاتانها

    نظرات شما -
    • قاسم
      0

      پاسخ به ناشناس صد درصد احمدی نژاد پس از بازگشت برای شما اندازه سگ نداشته اش ، ارزش قائل خواهد شد

  • ناشناس
    0

    درود بر مرد بزرگ جناب دکتر احمدی نژاد

  • مریم
    0

    دورود و سلام خاص فرشتگان بر دکتر محمود احمدی نژاد محبوبترین مرد ایران زمین. خالق بزرگ بی همتا یارو یاورت انشالله

  • عزاییل
    0

    احتمالا کار اردشیر وباندشه. البته بقول. کروبی. احمدی،،. نمی‌دونم. چرا. هی. خودزنی. میکنه. اگر کمی سیاسی بازی در میآورد. قطعا. الان. رییس جمهور. بود. خودش به تاریخ سپرد

  • حیدر
    0

    انهایی که بر علیه دکتر احمدی نژاد کامنت منفی می گذارند اب یخ بریزند همانجا که دارد میسوزد..یخ موجود است.

    نظرات شما -
    • قاسم
      0

      اتفاقاً من هم دنبال دهانت کشتم که آب یخ را بریزم آنجا

  • دانا پور
    0

    آقا محمود ، دوست داریم .

  • ناشناس
    0

    جناب حسنی کامنت گذار متشکر که متن دروستی ودقیق نوشتی اگر آمدن جناب دکتر احمدی نژاد ازدبی اعلام می کردند . فقط برایش درفردگاه4_5میلیون دوستداران ایشان در فرودگاه آماده می شدند برای خوش آمد گوی درود فروان بر چنان شخصیتهای وچنان آدمهای ایرانی وبخصوص جناب احمدی نژاد

  • مردم
    0

    یک سفر مالزی توپ توپ میشی.اونوقت میفهمی چقدر در حباب عمر خود را هدر دادی و همش فیلم بود و از مردم و واقعیتها فاصله های کیلومتری داشتی و بیچاره مردم را به نفع اصحاب زر و زور و تزویر بیچاره تر کردی.

  • مردم
    0

    از همه کسانیکه برای موفقیت این سفر دعا کردند، صمیمانه تشکر می کنم.!!!!!!؟؟؟ آخه اسکول مردم بیکارند بشینند برای تو رو دعا کنند،ظاهرا این بابا هنوز از توهم قدیس بودن خارج نشده

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      توغلط کردی به جای مردم حرف میزنی تویه بی سروپا یی چطور به خودت اجازه میدی به دکتراحمدینژاد توهین کنی دکتراحمدینژاد در قلب ما مردم ایران جای دارد، حالا بماند ۴تا مسئول دله دزد که دشمن ایشان هستند

    • قاسم
      0

      جواب کاربر ناشناس جنابعالی هم غلط می‌کنی که قلب خودت را به قلب ملت ایران گره میزنی . از قلب خودت مایع بزار

  • ش
    0

    مگر قرار بوده کسی دعاش کنه؟ زوال عقل

  • ابوذر
    0

    می گفتند احمدی نژاد ممنوع الخروج است و قرار است اگر اجازه خروج به او برای بازدید از اکسپو را ندهند، در فرودگاه سر و صدا کند! اما احمدی نژاد با ;پاسپورت سیاسی; و کاملا رسمی رفت امارات و مورد استقبال مقامات ایرانی هم قرار گرفت. عکسی را منتشر کردند و گفتند احمدی نژاد به غرفه اسرائیل رفته است اما غرفه ویتنام بود! گفتند احمدی نژاد نمی آید و پناهنده می شود اما حالا احمدی نژاد درحال بازگشت است و همین ها دوباره همه جا شایعه پخش کرده اند که اماراتی ها او را دیپورت کرده اند! بعضی ها واقعا مشکل روانی دارن

  • .
    0

    درود بر حامی ویارمحرومین دکتراحمدی نژاد، مرحبا وافرین بر،رییس جمهوری که موجب خانه دارشدن میلیون ها نفر کارگر و کارمند ومردم‌ گردید، هزاران سلام بر شخصیتی که تمام اموال و دارایی اش یک اپارتمان هفتادمتری ویک خودروی پژوی قدیمی 504 بود که ان خودرو را درمزایده فروخت وپولش را به نیازمندان بهزیستی اهداکرد، درود برشرف ان پاکدستی که بعد از پایان ریاستش نه تنها بر اموال نداشته اش نیافزود که فقیرترشد او برای مردم زیست درکنارمردم بود و تا اخر براین عهد وپیمان استواراست. او مثل بعضی از غارتگران ومفتخوران نبود که فرزندانش را باپول مردم بورس خارج کند و یا مثل ان ریش رنگی در کاخ زندگی کند او فرزند و پیرو مکتب حسین ابن علی است.

  • کوک
    0

    یک عکس دیدم ، ماموتی تو پاسپورت طرف یادگاری وامضاء کرده؟!

  • فریناز پزشک
    0

    چقدر تو این سفر مموتی دورتا دورش هاله نور گرفته بوداز هر طرفی یه هاله نور به مموتی چشمک میزد یه عده هاله نورم چه کرشمه ای برا مموتی میومدند اصلا محو اون شده بودن

  • جواد
    0

    سلام ودرود بر سلطان‌ محمود احمدی نژاد لعنت بر دشمنان ایشان

  • قاسم
    0

    آقای نماینده نفرمودید که این سفر به دستور چه مقامی و به چه منظوری بوده و هزینه‌های مربوط به این سفر از کجا تامین شده است ؟

  • عبدالله
    0

    گزارش کاملی از عکس گرفتن با پا لختی های مارات بدهید بلکه قسمتی از مشکلات مردم حل شود ! عاقبت به شری هم بد بلایی است ، هاشمی رفسنحانی چه خوب تورا شناخته بودو اینده ات را پیش بینی کرد !؟

  • Amir
    0

    من قبلاً هاله نورروباورنداشتم،ولی تواین سفر باچشم خودم هاله های نوررودیدم.اطرافش بودن راستی حالا دیگه ایشون رو سننه؟؟؟؟

  • به جواد
    0

    ملعون به راحتی به دیگران لعن می فرستد ، چرا لعنت به دشمنان احمدی نژاد ؟همه قرارنیست مثل تو هالو و وعصر حجری و ابله باشند . ان که قادر به دیدن حقیقت نیست کور است هرچند چشم هایی به ظاهر بینا داشته باشد .

    نظرات شما -
    • به بجواد
      0

      دشمنان احمدینژاد دشمنان انسانیت هستند دشمنان احمدینژادعده ای دله دزد ازخدا بیخبرندکه مملکت راارث پدرشان میدانندوبرای رسیدن به خواسته های پلیدشان دست به هرجنایتی میزنندپس لعنت خدا بر دشمنان احمدینژادودرود بردکتراحمدینژاد

  • زمان
    0

    بيا بريم به دبي ملا محمود جان

  • مهدی
    0

    درود بر جناب آقای دکتر احمدی نژاد آقایانی که گفتن با پا لختی ها عکس گرفته شما بهتر است افکار داعشی یتان را کنار بگذارید. یا هم که با طالبان محشور شوید اینجا ایران است. شما انسان باش .دروغ نگو دزدی نکن صادق باش کافی است با هر کی دوست داری عکس بگیر

  • دکتر سید
    0

    پروفسور احمدی نژاد متخصص در امور مدیریت جهانی است و باعث افتخار جهانیان می باشد و با آمدنش جهان را پر از رفاه و آرامش خواهد کرد.!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    این سفر بهانه بازدید از نمایشگاه بوده ولاکن اصل سفر مذاکرات پشت پرده با اسرائیل بوده است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها