هاشمی‌طبا: هنر نمایندگان مجلس فقط توهین و دشنام به روحانی بود

نمایندگان کنونی در زمان آقای روحانی جز خرابکاری کاری انجام نمی‌دانند و اکنون هم فقط نظاره‌گر هستند و گاهی هم اقدامات دولت را تأیید می‌کنند تا بگویند ما هم هستیم.

هاشمی‌طبا: هنر نمایندگان مجلس فقط توهین و دشنام به روحانی بود

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: «پر واضح است و بحثی وجود ندارد که نمایندگان مجلس به شعارهایی که در انتخابات سال۹۸ دادند، عمل نکردند. تا زمانی که دولت آقای روحانی وجود داشت که مجلس یازدهم به دنبال دشنام‌دادن به دولت بود و بعد از آن هم که موضعی انفعالی اتخاذ کرده است».

قریب به یک‌سال‌ونیم از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و هنوز شعارهایی که همین نمایندگان در سال ۹۸ در قامت نامزد انتخابات بیان می‌کردند، محقق نشده است؛ اینکه آنها می‌گفتند مجلس می‌تواند با ریل‌گذاری درست اقتصاد را سامان دهد، اینکه مجلس می‌تواند دولت را به تحرک وادارد و بسیاری شعارهای امیدبخش دیگر که این‌روزها شاید حتی به خاطر نمایندگان هم نباشد.

مصطفی هاشمی‌طبا، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: «پر واضح است و بحثی وجود ندارد که نمایندگان مجلس به شعارهایی که در انتخابات سال۹۸ دادند، عمل نکردند. تا زمانی که دولت آقای روحانی وجود داشت که مجلس یازدهم به دنبال دشنام‌دادن به دولت بود و بعد از آن هم که موضعی انفعالی اتخاذ کرده است».

این فعال سیاسی اظهار کرد:«نمایندگان کنونی درزمان آقای روحانی جز خرابکاری کاری انجام نمی‌دانند و اکنون هم فقط نظاره‌گر هستند و گاهی هم اقدامات دولت را تأیید می‌کنند تا بگویند ما هم هستیم».

هاشمی‌طبا درباره رویکرد سیاسی مجلس نسبت به موضوعات مختلف هم گفت: «نمایندگان وقتی نمی‌توانند به وظیفه واقعی نمایندگی بپردازند با سیاسی‌کاری‌ها می‌خواهند بگویند ما هم فعال هستیم و یک کاری می‌کنیم. ای کاش آقای روحانی خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم می‌گفت که شما بگویید من چه کار کنم؛ بگویید تا بدانیم طرح شما برای اداره کشور چیست که این همه انتقاد می‌کنید. من در پایان خطاب به نمایندگان می‌گویم اصلا بیاید همه شعارها را فراموش کنید و اصلا فراموش کنید که مردم در فقر گسترده گرفتار شده‌اند زیرا شما که در حوزه اقتصادی کاری نمی‌کنید پس بیاید همه اینها را فراموش کنید و به جای تمام اینها فقط بر یک چیز تمرکز کنید که اگر از پس آن برآیید رسالت‌تان را انجام داده‌اید؛ بیایید و فکری به حال مسائل مربوط به آب و خاک کشور باشید زیرا اگر آب و خاک مدیریت نشود، کشور در معرض فروپاشی قرار می‌گیرد».

منبع: نامه نیوز

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • فتاحی
    0

    دیگه برو استراحت کن ، افکارتان مال عصر حجر هستش. هر بیسوادیم می دونه که حتما باید در دادگاه صالح جوابگوی مردم باشین تا دیگه کسی جرأت نکنه این بلا رو بسر مردم بیاره.

  • جوانپیر
    0

    شیخی درجایی میگفت امریکا چند میلیون دلار اختصاص داده بود برای براندازی نظام ایران. ومبلغی از ان را دادند به یک نفر امد ایران کارهای مقدمات براندازی را انجام دهد.بعد ازچند ماه برگشت امریکا از او پرسیدند کاری انجام دادی گفت نه گفتند پس پولی که گرفتی پس بده گفت پول را خرج کردم گفتند برای چه کاری خرج کردی گفت که بدانم حکومت ایران دست کیست گفتند فهمیدی گفت من که نفهمیدم بماند.خودشون هم نمی دانند حکومت دست کیست.البته شیخ میخواست بگوید این امر یکی از کرامات نظام است.البته انچه معلوم هست احزاب نامشان با یکدیگر فرق دارد.وهر دوشون نوبتی جاشون عوض میشود.ولی وعده هاشون محقق نمیشود.وراهکارهای اقتصادی .عدالت اجتماعی وسیاست خارجی جوابگوی تامین نیازهای کشور وملت نیست.وان جمله معروف که چی فکر میکردیم چی شد.کلام اخر است.

  • مهدی روشن
    0

    آقای روحانی عملکرد بدی نداشته است

  • طوفان شن
    0

    آقای هاشمی طبا گل گفتی بهترین کار این است که همه از جمله خودمان ملت ایران و فقرش را فراموش کنیم و فقط زیر لب فحش بدهیم اینجوری هم مشکل ملت حل میشه هم اونایی که مثل شما مشکلی ندارن به کار و زندگیشون میرسن........

  • کاربر ناشناس
    0

    شما لال شوید بهتر از حرف زدن است روحانی باید محاکمه شود وامثال شما هم اگر عدالت رعایت شود باید محاکمه شوید

  • محمد
    0

    سالها پیش مرا برای سخنرانی در جایی دعوت کردند که فقط نیم ساعت تا زمان سخنرانی وقت داشتم عذر آوردم که در نیم ساعت نمی توانم خودم را آماده کنم طرف گفت آقا سخنرانی که مطالعه نمی خواهد دو تا بد وبیراه به فلانی دو تا هم به بهمانی می شود سخنرانی با اصرار پذیرفتم ولی .....

  • هموطن
    0

    روحانی ودوستاش بایددردادگاه محاکمه بشن به خاطرکارهایی که به سراین کشورومردمش آوردنداللهم عجل لویک الفرج

  • ص _ ن
    0

    قابل توجه . محاکمه رییس جمهور سابق ممنوع . در طول چند سال گذشته هر رییس جمهوری هم نقاط قوت داشته است و هم نقاط ضعف . دنبال کردن نقاط قوت اصل موضوع بوده است . دنبال کردن نقاط ضعف فرع موضوع بوده است . رییس جمهور سابق ( درب ) انتقاد را به روی مردم ایران اسلامی باز گذاشت . درب دیزی بازه کجا رفته هیای ...

  • عال
    0

    دولتسیزدهم و مجلس باید اوضاع کشور را درست بکنند بعد بگویند روحانی را محاکمه کنید شما خو تان از روزیکه امدید همه چیز بدتر شده؟؟؟

  • نا شناس
    0

    باید بعد از یک سال که از دولت جدید گذشت اگه مملکت سرو سامان گرفت و تورم کنترل شد و وضع معیشت مردم رونق گرفت بعد بروند سراغ روحانی و دولت قبلی. و گرنه مشکل را در سیاست‌های کلی که ترسیم شده باید جستجو کنیم .چرا همه رئس جمهورهای بعد از اتمام دوره کاریشان نا کار آمد می‌شوند. بیایید لااقل محض رضای خدا هم شده مسائل را صادقانه بررسی کنیم تا شاید بتوانیم به اهدافی رهبر معظم ترسیم کردند نائل شویم . اگه نظارت صادقانه وبرای بقای نظام باشد مطمئن باشید به نتیجه می‌رسیم. افراد صادق و کار آمد نادرند ویا از صحنه خدمت به نظام توسط افراد سودجو حذف شدند.

  • غیر قابل نشر
    0

    آخه این رسم شده که هرچه هتاک تر وجنجال برانگیز تر باشی محبوبتر میشی و به مقامات بالاتر میرسی .

  • ایرانی
    0

    کی بتو گفت اظهار نظر کنی لیبرال جو گندمی

  • عدالت
    0

    درکشورما از بنی صدرگرفته تا رجائی ، موسوی ، خاتمی ، رفسنجانی واحمد ی نژادوحالا روحانی هیچ کدام سرانجام خوبی درانتظارشان نبوده ونیست وبرای رئیس جمهور بعدی هم نخواهد بود ، همیشه باید یکی باشد کاسه کوزه هارا سرش بشکنند.

  • ی ط
    0

    حالا اگه هر اتفاقی بیفتد گرانی...... همه لال هستند چون هدف این بود یکی رئیس جمهور شود که شدـ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها