یک متخصص عفونی: احتمال بروز پیک ششم کرونا با وجود کاهش آمارها وجود دارد

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر لزوم بررسی وضعیت شهرهای قرمز کرونایی در کشور، گفت: هرچند در کل آمارهای کرونا در کشور رو به کاهش است اما هنوز احتمال بروز موج ششم وجود دارد.

یک متخصص عفونی: احتمال بروز پیک ششم کرونا با وجود کاهش آمارها وجود دارد

دکتر پیام طبرسی در حاشیه جلسه کمیته علمی کووید ۱۹ با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: درباره وضعیت کرونا آمار کشوری گویاست و خوشبختانه فعلا آمار در اکثر مناطق رو به کاهش است. هرچند که تعداد شهرهای قرمز در این هفته افزایش یافت که این موضوع می‌طلبد روی موارد شهرهای قرمز دقت بیشتری شود و علت و وضعیت آن‌ها بررسی شود.

وی با بیان اینکه البته در کل آمار کرونا و میزان مرگ و میر رو به کاهش است، گفت: هرچند این موضوع منتفی نمی‌کند که ما هشدارها را برداریم. زیرا هنوز متاسفانه احتمال بروز موج ششم وجود دارد.

طبرسی گفت: در جلسه امروز هم درباره روش‌های تست و اینکه از چه کسانی تست گرفته شود، بحث شد. همچنین درباره الزامات هوشمندسازی که یکی از آن‌ها تست مناسب است که بعد از نتیجه‌گیری اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرشادآزاد
    0

    سلام برعزیزان عوامل خبر فوری یک سوژه برای عزیزانم دارم که شاید باور نکنید امادرحالیکه ما ازمحرومیت سیستان می گوییم درخوزستان شهرستان مسجدسلیمان که لالی هفتکل واندیکاهم تابعه اوهستندبایک میلیون جمعیت فقط یک متخصص کودکان داردکه نزدیک به سی سال است اینجاست وبیشتربه حواشی میپردازدخفت بار نیست خجالت آورنیست یک ملیون جمعیت وسیصدهزارکودک یک متخصص اطفال که همه اش به شوخیهای زننده میپردازد؟جناب ورناصری نماینده ماخودش میداند وشعارش تبلیغاتیش این بود میخواهم شاهدجان باختن همشهریان دراثرعقرب گزیدگی نباشم مسجدسلیمان لالی هفتکل اندیکا یک آزمایشگاه خوب دارددرحایکه درکیانپارس اهواز به ازای هر دوبیمار یک متخصص وفوق تخصص وآزمایشگاه تشخیص طبی وجود دارد درشهرما به ازای یک ملیون انسان یک متخصص کودکان وبسیاری ازتخصص ها که اصلا پزشکی وجود ندارد این است شیفتگی خدمت اشتباه نکنیدعرض نکردم شیدایی پول وثروت وقدرت حزب الهی عزیزلطفا توهین تلقی نفرمایید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها