صبح امروز ٖدوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ در محل این مجتمع برگزار شد:

اهدای ماسک به مجتمع سالمندان قدس توسط سفارت کره جنوبی

صبح امروز سفارت کره جنوبی در تهران تعداد ۵۰۰۰ ماسک KF94 را به همراه اقلام غذایی و بهداشتی دیگر، به

اهدای ماسک به مجتمع سالمندان قدس توسط سفارت کره جنوبی

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، نشست مشترک سفیر کره جنوبی در تهران و مسئولین مجتمع سالمندان قدس ، صبح امروز ٖدوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ در محل این مجتمع برگزار شد.

در ادامه این نشست و در راستای کمک به مردم ایران برای غلبه بر همه گیری کرونا و همچنین قدردانی از کادر درمان، صبح امروز سفارت کره جنوبی تعداد ۵۰۰۰ ماسک KF94 که عملکردی بسیار قوی در مقابله با انتقال ویروس کرونا دارد را به همراه اقلام غذایی و بهداشتی دیگر، به "مجتمع سالمندان و معلولین قدس" واقع در غرب تهران اهدا نمود.

سفیر کره جنوبی در پایان متذکر شد: یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا ، اهدایی از طرف مردم کره جنوبی به مردم ایران در تاریخ چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ به ایران خواهد رسید و تحویل مسئولین جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

لازم به ذکر است در مرکز نگهداری معلولین و سالمندان قدس از ۵۰۰ مددجوی سالمند بی‌سرپرست و یا بدسرپرست و معلولین ذهنی نگهداری می شود و مراقبت از سالمندان به امور درمانی منحصر نمی‌شود، چرا که رفاه روانی و اجتماعی آنها نیز مورد توجه است. کشف توانایی‌های سالمندان و پیدا کردن انگیزه برای ادامۀ زندگی، باعث ایجاد آرامش می‌شود و این موضوع به واسطۀ ارتباط با جهان بیرونی میسر است.

پایان پیام/

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها