بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

شاید فکر کنید سلامت شما تنها بستگی به ورزش کردن و یا نهایتا غذاهای سالم مربوط است اما آب هم نقش مهمی در سلامتی دارد. نوشیدنی ای که بیشترین مصرف را در دنیا دارد و از نیازهای اساسی انسان ها به شمار می رود.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که میدانید به طور میانگین 75% بدن را آب تشکیل می دهد؛ خون حدود 80 تا 90 درصد و قلب و مغز هم حدود 73% از آب تشکیل شده اند. این اعداد بسیار بزرگ و قابل توجه هستند و این اهمیت مصرف آب سالم را بیش از پیش نمایان می کند. بنابراین باید به سلامت آبی که می نوشیم بسیار اهمیت بدهیم.

شاید بدانید که آب لوله کشی هم نمی تواند منبع مطمئنی برای دسترسی به آب سالم باشد و حتما در اطراف خود کسانی را که دچار بیماری هایی نظیر سنگ کلیه یا سنگ مثانه شده اند را دیده اید. آیا تا به حال به این دقت کرده اید از همان آبی که این افراد مصرف کرده اند و دچار سنگ کلیه شده اند، شما هم هر روز مصرف می کنید؟؟ پس بهتر است که به فکر سلامتی خود باشید. البته خدا بخواهد بلا از شما دور است! اما به هر حال احتیاط شرط عقل است و باید تمام جوانب را در نظر گرفت.

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی مطمئن ترین راه برای نوشیدن آب سالم است و می توان با استفاده از این دستگاه خیال خود را از جهت آبی که داریم روزانه می نوشیم راحت کنیم. در این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی های مشترک دستگاه های تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب به طور کلی عملکرد یکسانی دارند.آب از طرفی وارد دستگاه تصفیه آب می شود و از فیلترها عبور می کند و در مخزن دستگاه ذخیره می شود و از مخزن دستگاه به سمت شیر خروج هدایت می شود. علت استفاده از مخزن در دستگاه های تصفیه آب خانگی این است که آب در این دستگاه ها با سرعت کمی تصفیه می گردد و نمی توان به طور متناوب از آب استفاده کرد. بنابراین آب باید در مخزن ذخیره گردد تا در حجم زیاد همیشه آماده استفاده باشد. بنابراین در صورتی که مصرف آب بالایی دارید بهتر است از مخزن های بزرگتری استفاده کنید.

ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

همان طور که گفتیم در مجموع دستگاه های تصفیه آب خانگی کار یکسانی انجام می دهند و شاید برخی از آن ها امکانات بیشتری مانند هوش مصنوعی داشته باشند. به طور مثال شما را هنگام ایجاد اشکال در دستگاه باخبر کنند و یا زمان فرا رسیدن تعویض فیلتر ها را اخطار دهند. برخی از دستگاه ها نیز ممکن است فیلتر های بیشتری داشته باشند و ویژگی های بیشتری را در اختیار شما قرار بدهند. فیلتر ها نقش اصلی را در در فرآیند تصفیه آب دارند و هر چه کیفیت بالاتری داشته باشند، عمر بیشتر و توانایی جذب آلودگی بیشتری را دارند.

دستگاه تصفیه آب ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

تایوان قطب تولید دستگاه تصفیه آب خانگی است و برند های معروف زیادی در این کشور محصولات خود را به سرتاسر جهان عرضه می کنند. کیفیت دستگاه های تایوانی به مراتب بهتر از سایر دستگاه ها است البته کیفیت محصولات ایرانی هم دست کمی از محصولات تایوانی ندارد و می توان به کیفیت آن ها نیز اعتماد کرد. طبعا قیمت دستگاه های خارجی بیشتر از قیمت دستگاه های ایرانی است و قطعا در هنگام خرید این هم یکی از عواملی است که در نظر گرفته می شود.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

همان طور که میدانید آب وظیفه دفع سموم از بدن را هم دارد ولی اگر خود آب آلوده باشد این قضیه برعکس می شود و سموم و آلودگی در بدن ما بیشتر تجمع می یابند. با توجه به این موضوع استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی راهکار مناسبی برای تامین آب سالم مصرفی می باشد. اما اگر دستگاهی که تهیه می کنید استاندارد نباشد می تواند باز هم باعث تجمع آلودگی ها و سموم در بدن حتی به مقدار بیشتر بشود. همان طور که گفتیم آب با گذشتن از فیلترها تصفیه می گردد، اما اگر همین فیلترها استاندارد نباشند می توانند آلودگی های موجود در خود را به آب منتقل کنند. راه حل پیشگیری از این مشکل خرید از مراکز معتبر مانند فروشگاه مکس واتر است.

بهترین فروشگاه تصفیه آب خانگی

ممکن است فروشگاه های زیادی را در سطح اینترنت یا شهر خود دیده باشید که دستگاه های تصفیه آب خانگی را عرضه می کنند اما مکس واتر یکی از بهترین فروشگاه هایی است که می توانید با خیال راحت از آن دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید.

چرا مکس واتر؟

● تنوع بالای محصولات

● سابقه ی طولانی در امر فروش دستگاه تصفیه آب

● همکاری با برند های معتبر داخلی و خارجی

● ضمانت محصولات

● نصب و تعمیر انواع دستگاه های تصفیه آب

● ارسال به سراسر ایران

پیشنهاد ما به شما چیست؟

خرید دستگاه تصفیه آب را باید با توجه به نیاز خود و همچنین مقدار بودجه ای که تعیین کرده اید انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید با مشاوره رایگانی که از مجموعه مکس واتر دریافت می کنید بهترین و به صرفه ترین خرید را تجربه کنید. مکس واتر با داشتن 12 سال سابقه فروش نیاز مشتریان خود را به خوبی می شناسد و همواره در صدد رفع نیاز مشتریان خود می باشد.

همچنین این فروشگاه تعمیر دستگاه تصفیه آب را نیز در بین خدمات متنوع خود دارا است و مشتریان محترم می توانند تمام فرآیند خرید تا نصب و تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی خود را به مکس واتر بسپارند.

راه های ارتباطی
● 021-44696114

● 021-44696115

● 0912-6599941

● 0910-5559032

● تهران ، شهرک اکباتان، فاز۲، مجتمع تجاری گلها، طبقه میانی، واحد ۱۶۳

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها