تخریب 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین

فرماندار شهرستان ورامین گفت: ۳۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در ورامین تخریب شد.

تخریب 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین

حسین کاغذلو در حاشیه اجرای حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای ایجدان در جمع خبرنگاران گفت: تخریب این ساخت و سازهای غیر مجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم قضایی صورت گرفته است.

وی افزود: این ساخت و سازها به صورت غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای ایجدان، ازتوابع بخش جوادآباد ورامین صورت گرفته که عمدتا به صورت دیوارکشی برای احداث باغ ویلا است.

تخریب 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین

وی گفت: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورامین در راستای صیانت از اراضی کشاورزی، با تشکیل پرونده تخلف برای این ساخت و سازها در مراجع قضایی، نسبت به اخذ مجوز قلع و قمع اقدام و پیش از ظهر امروز یکشنبه، ۳۰ مورد ساخت و ساز با حضور نماینده دادستانی، عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری، بخشدار مرکزی و مدیر جهاد کشاورزی تخریب گردید.

کاغذلو تصریح کرد: با تخریب این ساخت و سازها، ۳۰ هزار متر مربع از اراضی مرغوب کشاورزی باز پس گیری شد.

وی افزود: هفته گذشته نیز در همین روستا، ۱۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی ورامین تخریب شد و بیش ۲۰ هزار متر اراضی کشاورزی به حالت اولیه بازگشت.

تخریب 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی ورامین

فرماندار ورامین با تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی و پیگیری‌های مدیریت جهادکشاورزی ورامین در تخریب ساخت وسازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: مقابله با سودجویان و کسانی که اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان را به خاطر کسب منفعت، تغییر کاربری می‌دهند در اولویت فرمانداری شهرستان ورامین قرار دارد و تمامی این ساخت و سازها با دستور قضایی تخریب می‌شود.

منبع: https://cdn.isna.ir/d/2019/05/12/3/57876326.jpg

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها