واکنش دو چهره اصلاح‎طلب به گزارش روزنامه فرهیختگان در گفت‌و‌گو با خبرفوری:

کرباسچی: اول بگویند که چه نانی برای خودشان پختند که این مطالب را می‎نویسند/ جواد امام: خودشان جزو کاسبان تحریم هستند/ ما به دنبال تحمیل جنگ بر کشورمان نیستیم

روزنامه

کرباسچی: اول بگویند که چه نانی برای خودشان پختند که این مطالب را می‎نویسند/ جواد امام: خودشان جزو کاسبان تحریم هستند/ ما به دنبال تحمیل جنگ بر کشورمان نیستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری روزنامه "فرهیختگان " وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی امروز با انتشار گزارشی با عنوان " کاسبــان ترس‌فروشی" از اینکه همزمان با جنگ روانی دولت آمریکا علیه ایران بخشی از جریان‌های داخلی در پازل دشمن رفتار می‌کنند و این‌گونه ابراز می‌کنند که در آستانه یک درگیری با آمریکا هستیم انتقاد کرده است و رویکرد جنگ هراسان بهاری و اصلاح‌طلبان رادیکال را در مقابله با مواضعی که از سوی دونالد ترامپ در قبال ایران مطرح شده است از موضع ضعف دانسته است.

این روزنامه با انتشار تصاویری از غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی، محمود احمدی‎نژاد، محمد سرافراز، جواد امام، حسین موسویان و رمضان‎زاده از آنها به عنوان چهره‎ها و کاسبان ترسی فروشی در مقابل ترامپ یاد کرده است و در مطلب خود تاکید کرده است عملکرد این دو جریان در مجموعه نکاتی منفی را برای شرایط امروز کشور دارد که رسیدن دونالد ترامپ به اهداف خود در ایران، ایجاد شکاف و دوقطبی در کشور، ایجاد تردید برای خروج از برجام و تضعیف ظرفیت‌های منطقه‌ای ایران از جمله این موارد است.

در گفت و گو با جواد امام از فعالین سیاسی اصلاح‎طلب و غلامحسین کرباسچی که روزنامه فرهیختگان از آنها به عنوان کاسبان ترس‎فروشی نام برده است واکنش آنها را درباره مطلب این روزنامه جویا شدیم.

جواد امام چهره سیاسی اصلاح‎طلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، با بیان اینکه انتقاداتی که از من در گزارش روزنامه فرهیختگان مطرح شده است خلاف واقع است، اظهار کرد: این اظهارات و نوشته‎ها با رویکردهای اخلاقی و سیاسی من سنخیت ندارد و من نمی‎دانم که چرا از عکس من در این گزارش استفاده شده است.

وی افزود: ظاهرا این دست افرادی که چنین مطالبی را منتشر می‎کنند خودشان جزو کاسبان تحریم هستند و همان افراد بزدلی هستند که در دوران دفاع مقدس از جبهه‌ها فراری بودند و امروز به دنبال این هستند که کشور را به ورطه جنگ و نابودی بکشنند.

این چهره سیاسی اصلاح‎طلب تصریح کرد: از دیدگاه این دست افراد چهره‎هایی که در راستای منافع ملی قدم برمی‎دارند جز رادیکال‎ها هستند از این کسانی که من را می‎شناسند به خوبی می‎دانند که من با سن کمی که داشتم بیش از 6 سال در دوران دفاع مقدس در جبهه بودم به خاطر همین ترسی از جنگ ندارم، ولی ما همیشه افتخارمان این بوده است که جنگ‌طلب نبودیم و در واقع در دفاع از کشور به دلیل تحمیل جنگ در جبهه حضور داشتم و امروز هم به دنبال این نیستیم که جنگی بر کشورمان تحمیل شود.

امام خاطرنشان کرد: آقایان به دنبال این هستند که جنگی را به راه بیندازند تا از منافع آن بهره‎بردای کنند و مردم را از صحنه خارج کنند.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره انتقاد روزنامه فرهیختگان از وی به دلیل مواضعی که درقبال برجام و مذاکره با آمریکا داشته است تاکید کرد: این گزارش نوشته شده است و معلوم نیست چند نفر این روزنامه را می‎خوانند.

وی افزود: در واقع یک مشت دروغ و تبلیغات همیشگی در ابن مطلب منتشر شده که روندی همیشگی است و این دست اخبار ارزش خبری و روزنامه‎نگاری ندارند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: کسانی که این دست مطالب را می‎نویسند باید بگویند که چه نانی برای خودشان پختند که فکر می‎کنند با بیان و نوشتن این مطالب به اهدافشان می‎رسند.

محمد قوچانی از چهره‎های سیاسی اصلاح‎طلب نیز در واکنش به مطلب امروز روزنامه‌ فرهیختگان در اینستاگرام خود نوشت: مطمئن باشید در دفاع از ‎ایران مقابل ‎آمریکا، همین اصلاح طلبان هستند که در خط مقدم قرار دارند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ن م
    0

    مرگ بر اصلاح طلبان و غربگرایان

  • سجاد
    0

    خیلی درخشان هستید شما!!!!!!

  • بی پروا
    0

    در فرهنگ لغت فارسی می تونیم به جای استفاده از واژه دروغ از واژه اصلاح طلب استفاده کرد. کاش تنها بزدل و دروغگو باشن بنظر خیلی از حرکاتشون ناشی از خیانت باشه تا جهالت

  • حسین قزل
    0

    باسلام وخسته نباشید،این آقایون فقط بلدن ماست مالی کنن، آمریکا هرگز توان جنگیدن با ایران رو نداره،این آقایان بجای چرندیات موضع درست پیش بگیرن وتبلیغات استکباررو ضعیف کنن بجای جبهه گرفتن والقای دوقطبی شدن کشوربا بعضی واقعیات،اینهاهمونایی هستن که با القای جنگ به افکارعمومی برجام رو تحمیل کردن،حداقل بلد که نیستن به نفع کشورکاری کنن کمترین کاری که میتونن انجام بدن اینه که اصلا حرف نزنن اینو هم بلد نیستن؟!!!

  • یک بسیجی
    0

    اصلاح طلبان عاشق آمریکا چطور می توانند در خط مقدم جبهه جنگ با آمریکایی که عاشقش هستند حضور داشته باشند دروغ به این بزرگی هنر اصلاح طلبان است

  • علی باقری
    0

    اصلاح طلبان کور فکر چرا این ادعای پوشالی را دارن اونا میخان در براب دشمنان این انقلاب دفاع کنن؟! چرادروغ به این گندگی را میدن اونا ذات خودشونا در چن سالی که مدافعان حرم داعش وحشی را از عراق وسوریه بیرون راندن کاملا نشون دادن نه اینکه به مبارزه نمیرفتن بلکه مانع رفتن هم بودن و متاسفانه شهدای مدافع حرم را هم قبول ندارن اصلاح طلبان بدانن دفاع در برابر دشمنان قسم خورده این انقلاب هر جا باشه دفاع است چه در مرزهای وطن عزیزمان چه در کشورهای حامی مقاومت و...

  • حسن
    0

    اولا آقای امام ۶سال جبهه بودی چندبار ترکش خوردی شما وامثال شما سودجبهه را بردید وامتیازات ان نسیبتان شد آقای کرباسچی هم که تا توانست خودونوچه هایش بردند وخوردند جنگ جنگ راه انداختید تا دولت روحانی را به ملت قالب کنید که کردید وملت را به روزسیاه نشانید دیگر چه می خواهید دلار۱۶ هزارگوشت ۱۳۰هزار هنر طیف شماست خودکه دردی ندارید صاحب سرمایه های بی حد گورپدر مردم

  • معرفت
    0

    احتمالا فرماندهی اصلاحات هم همانهایی اند که به خارج فرار کردند تا با مشورت امریکا با امریکا بجنگند .

  • اسلامی
    0

    اصلاح طلبان خوش خیال،6سال مملکت رو به گند کشوندید حالا میخواهید شانه خالی کنید کی بود که می‌گفت تیم روحانی میتواند اقتصاد را متحول کند(هاشمی،خاتمی،سیدحسن ،...)آره عجب تحولی دستتون درد نکنه واقعا نیاز اینجوری کی فکرش میکرد،اعتماد به دشمن نتیجه ای جزء این ندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها