۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در سلماس کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از کشف ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در سلماس خبر داد.

۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق در سلماس کشف شد

محمد اقوامی با بیان اینکه مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل در حین گشت زنی در محور خوی- سلماس موفق به کشف ۸۸۰ لیتر قاچاق سوخت کردند افزود: در این راستا این میزان سوت در سه راهی برگشاد سلماس از یک دستگاه خودور کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این زمینه متهم شناسایی و دستگیر شد و پس از طی مراحل قانونی به پرداخت بیش از ۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۱۷۵ فقره پرونده گران فروشی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اقوامی با اشاره به کشف ۳۴ بسته انواع لوازم بهداشتی خارجی در میاندوآب اظهار داشت: مأموران این اداره کل در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ۳۴ بسته انواع لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند و متهم به پرداخت ۴۳۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی به کشف ۷۰۰ جفت کفش خارجی قاچاق در خوی نیز اشاره و اعلام کرد: در بازرسی از یک دستگاه خودور در ایستگاهایواوغلی ۷۰۰ جفت کفش اسپورت مردانه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

اقوامی اظهار داشت: با توجه به محتویات موجود در پرونده‌ها متخلفین علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۳۶۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها