چشمی: داور اول گل را مردود کرد و سپس دنبال توجیه بود

بازیکن استقلال می‌گوید بدون شک گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان سالم بوده است.

چشمی: داور اول گل را مردود کرد و سپس دنبال توجیه بود

روزبه چشمی بعد از تساوی برابر صنعت نفت گفت: نمی دانم در مورد اتفاقات چه بگویم، اول فصل در مورد داوری حرف زدم همه گفتند بس است و حرف نزن. از بیرون تیم گفتند حرف نزن ولی همه نتیجه اش را دیدند.

او ادامه داد: هم گل ما در زمین سالم بود و هم در رختکن چند بار فیلم آن را دیدیم. بدون شک گل درست بود، داور می گوید اوت گرفتم، یعنی پرچم را زد و بعد فکر کرد چه توجیهی بیاورم. داور کنار خط خم شده است و هم بازیکن را می بیند و هم توپ را، پس شما برای چه آنجا هستید. اگر کمک اشتباه کرد شما را گذاشته اند که کمک کنید، چطور حرف کمک را تایید می کنید.

مدافع استقلال درباره کارت زردهای زودهنگام داور مسابقه، بیان کرد: دو سه آفساید ما را نگرفت، دو سه خطای حریف را ندید که همان توپ ها داشت گل می شد، همه این ها را رها کنید، گل سالم ما را چرا آفساید اعلام کردند. از اول فصل می گوییم، اگر یک بازی به نفع ما بود الان هزار حرف پشت ما بود.

وی افزود: تمام کارشناسان، خودتان و حتی داور صحنه را ببینند، اگر حتی خود داور گفت این صحنه اوت شده است هرچه شما بگویید من انجام می دهم.

چشمی در مورد شایعاتی که در مورد جدایی اش وجود دارد هم گفت: امروز این خبر آمد، خود من که اینجا هستم و خبر ندارم، مدیربرنامه های من هم خبر ندارد. خیلی جالب است که یک سایت روز بازی این خبر را می زند، می خواهند حاشیه سازی کنند و این درست نیست. من با قلبم به استقلال آمدم و اگر خبری هم باشد خودم زبان دارم و می گویم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها