مشهورترین استریمر دنیا به احترام روزه‌داران دوربینش را خاموش کرد

«نینجا» مشهورترین استریمر دنیا در حین غذا خوردن و به احترام روزه‌داران دوربینش را خاموش کرد.

مشهورترین استریمر دنیا به احترام روزه‌داران دوربینش را خاموش کرد

استریمرها، مثل بقیه‌ی انسان‌ها نیازهای روزانه‌ای دارند که باید آن‌ها را رفع کنند. برخی از این استریمرها، به دلایلی مجبور هستند خوردن آب و غذا را حین استریم کردن و روبروی دوربین انجام دهند. یکی از همین استریمرها که از قضا یکی از مهم‌ترین و مشهورترین استریمرهای حال حاضر صنعت استریم و بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید، اخیراً حرکتی انجام داده که احترام مسلمان و غیرمسلمانان بسیاری را برانگیخته است.

«ریچارد تایلر بلوینز» (Richard Tyler Blevins) ملقب به نینجا (Ninja) اخیراً و در روزهای اول ماه رمضان، وقتی در حال بازی کردن و استریم بازی فورتنایت در توییچ بوده، در مقابل دوربین شروع به خوردن غذا کرده است (کاری که بیشتر استریمرها برای رفع نیازهای غذایی و کمبود آب بدن‌شان انجام می‌دهند). در این زمان، شخصی پیام داده است: «من روزه هستم» بعد از این پیام، تعداد دیگری از تماشاگران بازی نینجا هم چنین پیامی را ارسال کرده‌اند. نینجا بلافاصله بعد از دیدن این پیام‌ها دوربین خودش را خاموش کرده و فقط بازی فورتنایتی که در حال انجام آن بوده، روی صفحه باقی مانده است. او بعد از خاموش کردن دوربینش گفته است: «از همه‌ی کسانی که روزه‌دار هستند معذرت می‌خواهم. مطمئناً تا پایان رمضان، در زمان غذا خوردن، دوربینم را خاموش خواهم کرد».

نینجا دیروز هم در زمان غذا خوردن دوربینش را خاموش کرده است. طوری که دو نفر از استریمرهای دیگر یعنی Faze Cloak و DrLupo از او پرسیده‌اند که در حال خوردن چه چیزی است؟ جواب نینجا جالب توجه بوده: «نمی‌خواهم در موردش صحبت بکنم رفیق! حالا ماه رمضان است و نمی‌خواهم در مورد غذا حرف برنم. به همین خاطر هم دوربینم را خاموش کرده‌ام.»

این عکس‌العمل‌ها و احترام نینجا به ماه رمضان، باعث شده که سیل تشکر و حمایت از طرف مسلمانان به سمت او سرازیر شود. یکی از این کاربران می‌گوید: «اصلا برایم مهم نیست که او بهترین بازیکن باشد یا نه. در حال حاضر او بهترین استریمر است. ما همه می‌دانیم که غذا خوردن او باعث ناراحتی مسلمانان نخواهد شد ولی او رعایت می‌کند. ما از نینجا حمایت می‌کنیم». کاربری دیگر گفته است: «معرکه است که او این مورد راعایت می‌کند. برای خیلی‌ها اصلاً مهم نیست که چنین چیزی را رعایت کنند».

نینجا یکی از محبوب‌ترین و پول‌سازترین استریمرهای شبکه توییچ است که استریم‌های او از بازی فورتنایت، در همه‌گیر شدن و افزایش بازیکن‌های بازی نقش مؤثری داشته است.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها