حیوان آزاری عجیب جوان انگلیسی سوژه رسانه‌ها شد! +فیلم

عمل غیرانسانی یک جوان انگلیسی که اقدام به پرت کردن یک سگ از بالای صخره‌ای بلند در این کشور کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

حیوان آزاری عجیب جوان انگلیسی سوژه رسانه‌ها شد! +فیلم

عمل غیرانسانی یک جوان انگلیسی که اقدام به پرت کردن یک سگ از بالای صخره‌ای بلند در این کشور کرده بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این جوان را در حالی که در بالای صخره‌ای در ساحل "فالموث" کورنوال ایستاده و یک سگ را به داخل آب می‌اندازد نشان می‌دهد.

این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که سگ بیچاره در آغوش این جوان شرور برای فرار تقلا می‌کند او اقدام به پرتاب این حیوان به داخل آب دریا می‌کند. در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود که این سگ با شنا کردن خود را به ساحل دریا می‌رساند.

پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس انگلیس روز جمعه با انتشار توئیتی از همکاری با RSPCA (انجمن سلطنتی جلوگیری از خشونت علیه حیوانات) برای شناسایی عاملان این حیوان آزاری خبر داد. پلیس همچنین تاکید کرد که سگ از این حادثه جان سالم بدر برد و در سلامتی کامل به سر می‌برد. پلیس گفت که این سگ در همان ابتدا پیدا شد و پس از معاینه مشخص شد که دچار جراحت نشده است. پلیس هنوز هویت عامل یا عاملان این حیوان آزاری را اعلام نکرده است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی خشم خود را از این حیوان آزاری ابراز داشتند. یکی از کاربران نوشت: " خدا می‌داند این سگ بیچاره زمانی که در بالای صخره دست و پا می‌زد چه حسی داشت.‌ ای کاش می‌شد این مرد را به سزای عملش رساند و او را نیز به همین شکل از بالای صخره به پایین پرتاب کرد. " همچنین کاربر دیگری نوشت: " واقعا شرم آور است. بعضی اوقات از انسان بودن خود احساس شرم می کنم."

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

حجم ویدیو: 6.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نقی
    0

    ای بر پدر مادرش لعنت...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها