فال روزانه شنبه 21 اردیبهشت 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه شنبه 21 اردیبهشت 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی ست که خبرهای خوبی زیادی می شنوید و تغییرات مثبت خوبی در زندگی تان ایجاد می شود. اما یادتان باشد که در این شرایط از تلاش هایتان دست نکشید. هر چه بیشتر تلاش کنید، موفقیت و پیشرفت های بیشتری خواهید داشت. شاید همیشه اوضاع بر وقف مرادتان پیش نرود اما ناامید نشوید. دیگران را نیز از خودتان دور نبینید و با آنها مشورت کنید. هر چه روابط تان را با دیگران بیشتر کنید بهتر است. به زودی فردی وارد زندگی تان خواهد شد که همفکر با شماست و لحظات خوش زیادی را در کنار او چه در زمینه کاری و چه در زمینه عاطفی تجربه خواهید کرد. در این سال به ندای قلب تان اهمیت بیشتری دهید و کارهایی را که دلتان می خواهد، انجام دهید. ماه مرداد سفری خواهید داشت که فرصت های تازه ای را پیش رویتان قرار می دهد. ماههای مرداد، مهر و شهریور از بهترین ماههای این سال شما خواهند بود.

فروردین

امروز زمانی که غرق در کارتان هستید و انتظار هیچ چیزی را ندارید، خبری می شنوید که چون بادی شما را تکان می دهد. شاید به نظرتان چندان خوشایند نیاید اما شما را در مسیری قرار می دهند که خوشبختی تان حتمی است. از این که زندگی تان در مسیری جز آنچه شما پیش بینی می کردید حرکت نمی کند، نگران نشوید. برای پیشرفت تغییرات لازم است پس به تقدیر اعتماد کنید و خودتان را به دست آن بسپارید. هر چه در روابط عاطفی تان این روزها رمانتیک تر باشید، نتایج بهتری را خواهید گرفت.

اردیبهشت

پس از مدت ها کار کردن بالاخره به نتیجه ای که می خواهید دست پیدا خواهید کرد. پولی که به دست تان می رسد، می تواند درهای زیادی را به رویتان بگشاید، به خصوص در مسایل کاری تان. بد نیست که این خبر خوب را به دیگران بدهید و این شادی را با آنها جشن بگیرید. گاهی در شرایطی قرار می گیرید که دوستان خود را فراموش می کنید. یادتان باشد که اگر به این رفتار خود ادامه دهید، تمام آنها را از دست خواهید داد بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی که به سر می برید، آنها را فراموش نکنید.

خرداد

بین وظایف تان تعادل برقرار کنید، در غیر این صورت برخی از فرصت های طلایی زندگی تان را از دست خواهید داد. اگر چه به شرایط پیش رو خوش بین هستید اما حادثه خبر نمی کند، بنابراین در هر شرایطی حواس تان به تمام جنبه های زندگی تان باشد. در عشق به بن بست خورده اید اما آنجا که فکرش را نمی کنید، دری به رویتان گشوده می شود. برای رهایی از دودلی ها به ندای درونی تان توجه کنید.

تیر

امروز خبری می شنوید که روحیه شما را از این رو به آن رو می کند و از بار مسئولیت هایی که دارید می کاهد. برای پیش بردن کارهایتان، شاید مجبور به انجام کارهایی شوید که خیلی بر وقف مرادتان نیست اما در نهایت نتیجه ای لذت بخش برایتان به همراه خواهد داشت. کنترل رابطه عاطفی از دست تان در رفته است، برای رفع این حالت بهتر است کمی ریسک پذیرتر باشید. به جای این که در جایتان بنشینید و منتظر طرف مقابل باشید تا قدم پیش بگذارد، خودتان دست به کار شوید.

مرداد

شاید خیلی به برقراری رابطه با دیگران تمایل نداشته باشید اما تجربه های جدیدی به دست می آورید که می تواند شما را خلاق تر کند. اگر امروز زمان اضافی داشتید، کمی بیشتر از روزهای دیگر استراحت کنید تا فردا انرژی لازم را برای شلوغی هایی که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید، داشته باشید. در عشق جسارت بیشتری به خرج دهید. در این صورت خواهید دید که علاقه شریک زندگی تان به شما چقدر بیشتر خواهد شد. با پشتکار و تلاش می توانید به نیتی که در دل دارید برسید، فقط ناامید و مایوس نشوید.

شهریور

نگران تغییراتی که در زندگی تان رخ می دهد، نباشید زیرا این تغییرات مثبت اند و شما را به اهداف تان نزدیک تر می کند. کاری می خواهید انجام دهید اما با مخالفت شریک زندگی تان روبه رو می شوید. شما فن بیان قوی ای دارید، از این توانایی در رابطه عاطفی تان استفاده کنید تا حرف تان تاثیرگذارتر باشد. در مورد مساله مالی ممکن است که با مشکلاتی مواجه شوید اما خودتان را نبازید. خیلی زود و بدون کمک دیگران می توانید از این شرایط گذر کنید.

مهر

با توجه به اتفاقات اخیر، امروز احساس می کنید محدود شده اید و دیگر هیچ پیشرفتی نخواهید داشت. برای رهایی از این وضعیت، یکی از اطرافیان تان می توانید کمک بگیرید. برای درخواست کمک خجالت نکشید و هر چه در دل دارید را به زبان آورید. اخیرا قولی به شریک زندگی تان داده اید اما هنوز به آن عمل نکرده اید، بهتر است زمانی را خالی کنید و از دل او در آورید. مراقب هیجاناتی که به زندگی تان داده اید باشید زیرا به جای این که برایتان مفید باشد، به ضرر شما تمام خواهد شد.

آبان

مدتی است به دنبال تغییراتی در زندگی تان هستید. به زودی شرایط لازم برای ایجاد این تغییرات فراهم خواهد شد. اما مراقب باشید، زیرا اعتماد به نفس زیاد هم می تواند به ضررتان تمام شود. بد نیست که از دیگران هم کمک بگیرید و نظر آنها را جویا شوید. اگر با شریک زندگی تان به فکر انجام کاری بوده اید، حال بهترین زمان برای عمل کردن است. احتیاجی نیست که در این کار وسواس زیادی به خرج دهید. همه چیز به خودی خود خوب پیش خواهد رفت.

آذر

به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما از شدت هیجان قدرت تصمیم گیری ندارید. عجله نکنید، شما برای فکر کردن زمان زیادی دارید. اخیرا در برخورد با شریک زندگی تان کم صبر شده اید و زود از کوره در می روید اما بدانید که این رفتار شما غیرمنطقی است زیرا او مرتکب گناهی نشده است. بهتر است که سوتفاهم های بوجود آمده را هر چه زودتر برطرف کنید در غیر این صورت کدورت های شما را عمیق و عمیق تر خواهد کرد. پشینهادی در مخیط کار به شما می شود که بهتر است آن را قبول کنید. اگر چه موانع زیادی پیش روی شماست اما ارزشش را دارد.

دی

مدت هاست خودتان را رها کرده اید. اگر می خواهید که احساس خوبی پیدا کنید، امروز توصیه های سلامتی را جدی بگیرید. بیشتر به سلامتی جسمی و روحی تان اهمیت دهید، در این صورت استرس شما نیز کاهش خواهد یافت. زمانی خوبی است تا با دوستان تان دیدار کنید. آنها می توانند خبرهای خوشی را به شما دهند که مدت هاست به دنبالش هستید. اگر به فکر مسافرت اید، از همین حالا اقدامات لازم را انجام دهید. شک و تردید را از خود دور کنید و در عشق ثابت قدم باشید، اگر می خواهید که نتایج خوبی به دست آورید.

بهمن

پیشنهاد می کنیم که در چنین روزی شریک زندگی تان را در اولویت بگذارید زیرا که او بیش از همه به شما احتیاج دارد. سعی کنید که در مقابل حرف های او انعاف پذیری بیشتری نشان دهید. اگر حال او خوب باشد، در تغییر روحیه شما نیز تاثیری مثبت خواهد داشت. اگر اطرافیان تان خواستند شما را وارد گفتگویی مخرب کنند، خودتان را عقب بکشید. امروز هیچ چیز نباید مانع از احساس ناب شما شود. این روزها سعی کنید که به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید، در غیر این صورت نمی توانید از تعطیلات پیش رو نهایت لذت را ببرید.

اسفند

اگر چه نسبت به شرایط بوجود آمده حس خوبی ندارید اما همه چیز خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، تغییر خواهد کرد. به دنبال برآورده کردن آرزوهایتان هستید اما موانعی بر سر راه شما قرار می گیرند. ناامید نشوید و بی تفاوت به آنها به راهتان ادامه دهید. مطمئن باشید که در نهایت به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید. این روزها تضاد رفتارهای اطرافیان تان شما را آزار می دهد. سعی کنید فعلا خودتان را درگیر نکنید. عقب بنشینید تا شرایط کمی آرام تر شود

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها