فرکی:برای برد بازی خواهیم کرد هم در این بازی و هم در هفته آینده

سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان از نظر من یکی از بازی‌های مهم لیگ و هم مهم برای خود ما است.

فرکی:برای برد بازی خواهیم کرد هم در این بازی و هم در هفته آینده

حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ایام ماه رمضان را تبریک می‌گویم، این آخرین نشست خبری ما در این فصل در تهران است. جا دارد به سازمان لیگ و خبرنگاران خسته نباشید بگویم. بازی با نفت مسجد سلیمان از نظر من یکی از بازی‌های مهم لیگ و هم مهم برای خود ما است. دوست داریم بهترین بازی را انجام بدهیم و بخشی از سرنوشت این بازی هم به تیم دیگری باشد. بخشی هم مربوط به نفت مسجد سلیمان است. همانطور که گفتم نگاه به عملکرد خودمان است. ما برای برد بازی خواهیم کرد هم در این بازی و هم در هفته آینده.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم جایگاه خوبی به دست بیاوریم دو هفته تا پایان لیگ زمان مانده و پیروزی ما در این دو بازی و نتایج دیگر این شانس را به ما می‌دهد تا در جایگاه بالاتری قرار بگیریم. من تجربه چنین بازی‌هایی را دارم و هم برای صعود و هم برای قهرمان شدن تلاش کردم و شرایط تیم‌ها را کاملاً درک می‌کنم. چیزی که مهم است این است که ما بازی محکمی انجام دهیم و همراه با برد باشد چرا که به دنبال بازی جوانمردانه هستیم اما نتیجه هر چه می‌خواهد باشد. ما مقابل تقدیر و مشیت الهی تسلیم هستیم.

فرکی در خصوص اینکه آیا به دلیل اینکه پیکان نه شانس صعود دارد و نه می‌تواند سهمیه کسب کند و به همین دلیل شاید به بازیکنان جوان میدان دهد، افزود: پاسخ این مسأله را فردا متوجه می‌شوید. چیزی که برای ما مهم است نتایج خودمان است و چند بار هم پیش از این، این را هم گفته‌ام که ما برای عملکرد خودمان بازی می‌کنیم. ما به دنبال این هستیم که رتبه تک‌رقمی در جدول داشته باشیم و الان هم هدف ما همین است. ما به کار خودمان توجه داریم و می‌خواهیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. نتیجه هر چه می‌خواهد باشد، باشد اما ما به دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

وی در مورد اینکه برای فصل بعد بازیکنان مدنظر دارد یا نه و اهدافش برای فصل بعد پیکان چیست، گفت: ما هم مثل بقیه تیم‌های لیگ وقتی فصل تمام می‌شود برای ادامه کار خود اهدافی را دنبال می‌کنیم که بخشی از آنها به ما مربوط می‌شود و روی آن تمرکز می‌کنیم و به موقع اقدام خواهیم کرد و بخشی هم مربوط به ما نیست و به بازیکنان تیم مربوط است. وقتی بازیکنی قراردادی ندارد می‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری برای خودشان کنند. راهکار ما هم مشخص است با توجه به اینکه همه چیز صد درصد نشده نمی‌توانیم به طور قطعی وارد این مسائل شویم اما با سوت پایان مسابقه لیگ در پنج‌شنبه آینده کارهایمان شروع می‌شود و یکسری اتفاقات از آن لحظه به بعد در مجموعه پیکان آغاز خواهد شد و بازیکنان و کادر فنی شرایط را برای خودشان مهیا می‌کنند. ما هم بر اساس سیاست‌گذاری هیأت مدیره و اینکه وضعیت بودجه از سوی هیأت مدیره مشخص شود اهداف را دنبال خواهیم کرد و با سیاست‌گذاری مدیران کارمان را دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بحث شرط‌بندی در لیگ برتر و اینکه برخی از بازیکنان به این مسائل آلوده شده‌اند آیا شما در تیم خودتان با این مسائل برخورد کرده‌اید یا نه، گفت: من خودم آدم مثبتی هستم و در اتفاقات همیشه جنبه مثبت آن را نگاه می‌کنم و هیچ وقت جنبه منفی کار را در نظر نمی‌گیرم. مجموعه من همه سالم و خوش‌نام در فوتبال هستند، باشگاه پیکان، هیأت مدیره و بازیکنانشان در این سال‌ها هیچ گونه حاشیه‌ای نداشتند. طبیعی است که بازیکنان و کادر ما دوست دارند که برنده این بازی شویم و نگاه ما هم فقط به عملکرد خودمان است و سالم هم کار می‌کنیم. با توجه به وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان که ممکن است نتیجه بازی فردا در سقوط یا بقایش در لیگ تأثیرگذار باشد من تذکرات لازم را به تیم دادم و بازیکنان را از هر گونه مصاحبه‌ای منع کردم تا اتفاقات و حاشیه‌ای دور بر تیم نباشد. من روی تک تک بازیکنان تیم قسم می‌خورم که سالم هستند، ما به فکر پیروز شدن هستیم و در مجموعه من نگاه‌ها هم مثبت است. اما این حقیقت است که از نتیجه بازی یک تیم ضرر می‌کند و تیم دیگر نفع می‌برد اما برای ما فقط عملکرد خودمان مهم است و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

فرکی در خصوص اینکه برای تیم امید از نظر مربی ایرانی بهتر است یا خارجی تصریح کرد: در حال حاضر با مربی ایرانی موافق هستم چرا که زمان کم است و مربی خارجی زمان می‌خواهد تا با شرایط آشنا شود در نتیجه مربی ایرانی برای تیم امید بهتر است.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها