فال روزانه جمعه 20 اردیبهشت98

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه 20 اردیبهشت98

دوست عزیزی که 20 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخص فعال و پرانرژی، جسور، خونگرم و صمیمی، مهربان و دارای باورهای محکم مذهبی هستید. شما اهل تحقیق و مطالعه هستید و اراده ای محکم و قوی دارید، اما اخلاق های منفی تان هم کم نیستند و گاهی حسود، تنبل و دمدمی مزاج می شوید. امسال هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ سلامتی برای شما سال خوبی خواهد بود و پیشرفت های زیادی را در این زمینه ها خواهید داشت. انرژی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قدرت زیادی را در وجود خود احساس می کنید، در نتیجه اگر مدتی طولانی با یک بیماری درگیر بوده اید امسال فرصت خوبی برای غلبه بر آن خواهد بود. معاملات ملکی و همچنین وساطت در انجام این معاملات می تواند برای شما سود بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. سفرهای امسالتان، چه کاری باشند و چه تفریحی، با موفقیت همراه خواهند بود و همان طوری که خودتان دلتان می خواهد پیش خواهند رفت. اگر هنوز شغل مورد علاقه تان را پیدا نکرده اید شاید بهتر باشد کمی دست بجنبانید و از فرصت هایی که امسال در اختیارتان قرار می دهد حداکثر استفاده را ببرید. با کمک به دیگران در محل کارتان زمینه را برای رشد بیشتر خود فراهم کنید. رابطه ی عاطفی شما رو به پیشرفت خواهد رفت و روزهای خوبی را در کنار نامزد یا همسر خود خواهید گذراند. آنهایی که در یک رابطه ی عاطفی طولانی مدت بوده اند امسال شانس زیادی برای رفتن به خانه ی بخت خواهند داشت. تیر، مهر و دی بهترین ماه های سال خواهند بود.

فروردین

امروز با خودتان تصمیم بگیرید که برخی چیزها و افراد اضافه را از زندگیتان حذف کنید تا جا برای چیزها و افراد جدیدتر و بهتر باز شود. در انجام این کار خساست به خرج ندهید، نترسید و دلسوزی هم نکنید. امروز در نه گفتن به دیگران جسارت بیشتری از خودتان نشان دهید و برای این کار خودتان را سرزنش نکنید، آخر چرا باید خودتان را برای راضی نگه داشتن آنهایی که به اندازه ی شما از خودگذشتگی نمی کنند فدا کنید؟! به طور خلاصه امروز کمی بیشتر مواظب خودتان باشید و به نیازهایتان توجه بیشتری داشته باشید. شما همیشه توجه ویژه ای به عزیزانتان و نیازهایشان دارید، اما آنقدر مشغول این کار هستید که گاهی خودتان را فراموش می کنید.

اردیبهشت

امروز کیهان برای شما یک پیام دارد و می خواهد بگوید که کمی سرعتتان را کم کنید، خواه با گرفتن یک قبض جریمه به خاطر سرعت غیرمجاز باشد، خواه با زمین خوردن و زخمی شدن دست و پایتان، در هر صورت این نشانه ها را جدی بگیرید! کمی فکر کنید و ببینید در کجاهای زندگیتان دارید زیادی تند می روید. در تلاش برای رسیدن به اهداف حرفه ایتان؟ در پیش بردن رابطه ی عاطفیتان؟ یا در فراموش کردن ریشه هایتان؟ در هر صورت شما باید به این موضوع خوب فکر کنید و از این سرعت گیرهایی که سر راهتان قرار گرفته اند هم ناراحت نشوید. مطمئن باشید که این اتفاق به نفعتان است، پس شکایت نکنید و آن را بپذیرید.

خرداد

امروز مهارت ها و توانایی های خود را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. چیزهایی را که بلد هستید به یک نفر که از خودتان جوان تر و یا کم تجربه تر است یاد بدهید و مطمئن باشید که علاوه بر حس خوبی که با این کار به شما دست خواهد داد، خودتان هم به اندازه ی همان شخص چیزهای جدید یاد خواهید گرفت. این کار شما را به شکلی که خودتان هم انتظارش را ندارید به چالش خواهد کشید و درگیر شدن با سؤال هایی که جوابشان را نمی دانید به شما انگیزه خواهد داد تا برای گسترش علم و مهارت های خود به تحقیق و مطالعه ی بیشتری بپردازید و شاید حتی تصمیم بگیرید برای به روز کردن دانش خود در یک دوره ی آموزشی جدید ثبت نام کنید.

تیر

در تمام طول روز با تردیدهایی روبرو خواهید بود. شما نمی دانید که باید حقیقت را مخفی کنید یا برعکس، آن را با صدای بلند فریاد بزنید. هر آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان آورده و تحت هیچ شرایطی دروغ نگویید. شرایط کیهانی موجود به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید ایده هایتان را به صورتی که دیگران را ناراحت و شگفت زده نکند به زبان بیاورید و شاید حتی بتوانید آنها را با خود هم داستان کنید. این اواخر به طور خیلی جدی و سنگین شروع به ورزش کرده اید؟ پس امروز خودتان را برای گرفتگی عضلات و یک بدن درد اساسی آماده کنید. تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و هر چقدر که دلتان می خواهد در جایتان لم داده و هیچ کاری هم انجام ندهید.

مرداد

شما از آن دسته آدم هایی نیستید که غرق در عالم خیال و رویا می شوند و از واقعیت فاصله می گیرند،به همین خاطر هم دیگران نمی توانند شما را به مسیری غیر از واقعیت و منطق بکشانند. اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی هستید امروز فرصت بسیار خوبی برای سر و سامان دادن به این رابطه خواهد بود. امروز تمام روز احساس می کنید که یک مهمان ناخوانده به دیدنتان خواهد آمد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید دید که حستان به شما دروغ نمی گفته است. فقط به احتمال زیاد تعداد مهمان ها بیشتر از یک نفر خواهد بود. برخی از دوستانتان خبرهای خوبی می خواهند به شما بدهند که دوست دارند هر چه زودتر با شما در میان بگذارند.

شهریور

طی چند روز گذشته با چالش های زیادی از موانع بیرونی مانند اتفاقاتی که تأخیرهایی در برنامه هایتان به وجود آورده اند گرفته تا محدودیت های درونی مانند ترس و احتیاط بیش از حد رو به رو بوده اید. پیش از این که بتوانید کوچک ترین پیشرفتی داشته باشید باید برخی مسائل را حل کنید و با این موانع که خیلی از آنها ساخته و پرداخته ی ذهن خودتان هستند دست و پنجه نرم کنید. وقتی پای تعیین اهداف بلند مدت به میان بیاید شما قهرمان برنامه ریزی و اجرای نقشه هایتان با اراده و اطمینان و در نهایت رسیدن به این اهداف هستید. خوشبختانه انرژی کیهانی نیز امروز به کمک شما آمده است تا رسیدن به این اهدافتان را برای شما راحت تر کند.

مهر

امروز برای شما روز هیجان انگیزی خواهد بود. حالتان حسابی خوب است و هیچ مشکلی در به کار گرفتن انرژی خود در انجام فعالیت هایتان ندارید، اما اگر با کمی مخالفت و انرژی منفی از جانب اطرافیانتان مواجه شدید تعجب نکنید. ایده های شما آنقدر خلاقانه هستند که هر کسی نمی تواند به راحتی با آنها کنار بیاید. سعی کنید با آرامش و خونسردی آنها را به همراهی با خود قانع کنید. امروز از این که وقت کافی برای پذیرفتن دعوت هایی که از شما می شوند را دارید استفاده کنید و از روز تعطیلتان لذت ببرید، اما یادتان باشد که شما انرژی و فرصت کافی برای این که به همه این مهمانی ها برسید را نخواهید داشت و باید چند تایی از این دعوت ها را رد کنید.

آبان

امروز مواظب باشید از کوره در نروید و خونسردی خود را حفظ کنید. شما با محدودیت های مالی و حرفه ای مواجه بوده اید که باعث به هم ریختن اعصابتان شده اند. تلاش برای رسیدن به یک موقعیت بدون نقص در حال حاضر غیر منطقی است و نقشه های بلندپروازانه راه به جایی نخواهند برد. کمی احتیاط داشته باشید و دست از اقدام های بیش از حد جسورانه بردارید. امروز مسائل مادی در برابر مسائل معنوی برای شما از اهمیت بسیار کمتری برخوردار هستند. دلتان می خواهد خودتان را از این دنیایی که انگار در آن چیزی جز پول و مادیات برای دیگران ارزشمند نیست دور کنید و به یک جایی در دل طبیعت پناه برده و برای چند ساعت هم که شده از این فضا فاصله بگیرید.

آذر

این که احساسات امروزتان ممکن است برای اطرافیانتان ناخوشایند یا ناراحت کننده باشند به این معنا نیست که باید آنها را از بقیه مخفی نگه دارید. با در میان گذاشتن احساسات خود با فردی که به شما نزدیک است و حالتان را درک می کنید می توانید خودتان را از این وضعیت رها کنید و احساسات منفی و ناخوشایندتان را تخلیه کنید. اگر امروز مجبور هستید زمانی از روز تعطیلتان را صرف کارتان کنید سعی کنید صبح زود بیدار شده و این کارها را به انجام برسانید تا بتوانید بقیه روز را به خودتان و عزیزانتان اختصاص دهید. امروز کسی که دوستش دارید به نظر شما فوق العاده ترین، کامل ترین و دوست داشتنی ترین آدم دنیا خواهد بود.

دی

امروز دلتان می خواهد با بعضی افراد و موقعیت ها آنقدر بجنگید تا آنها را از پا در بیاورید، اما صدایی از درون شما را وادار می کند که جلوی خودتان را بگیرید. بهتر است به این ندای درونی گوش کنید و رفتار محتاطانه ای داشته باشید. الان زمان خوبی برای اینکه اینقدر رک و صریح حرف هایتان را بزنید نیست، البته که باید صداقت داشته باشید اما بهتر است حرف هایتان را از یک فیلتر منطقی رد کنید. امروز روز خوبی برای انجام کارهای جدید، سخت و پیچیده نیست. بهتر است کارهایی را انجام دهید که به تمرکز و توجه چندانی نیاز ندارند. به عنوان مثال نظافت خانه و انباریتان، یا نظم دادن به کابینت های آشپزخانه می تواند ایده خیلی خوبی باشد.

بهمن

امروز شما احساس می کنید که انگار کوله بار بسیاری سنگینی روی دوشتان دارید که مانع سرعت گرفتن شما می شود و نمی گذارد پیشرفتی که قدرتش را دارید داشته باشید. هر چقدر بیشتر این کوله بار را به دنبال خود بکشید سرعتتان کمتر و پشتتان خمیده تر خواهد شد. این کوله بار سنگین، هر چه هست، خواه بار مسئولیت هایی باشد که ناخواسته به شما تحمیل شده اند، خواه روابطی که چیزی جز آسیب رساندن به روح و روانتان برای شما به همراه ندارند، باید کنار گذاشته شود. شاید خودتان متوجه نباشید، اما این وضعیت باعث شده است انگیزه تان را برای ادامه ی حرکت از دست دهید و احساس کنید هرچه تلاش می کنید پیشرفت نمی کنید. خودتان را رها کنید!

اسفند

امروز در به پایان رساندن رابطه ی خود با برخی افرادی که ارتباط با آنها هیچ چیزی جز ضرر و ناراحتی برایتان ندارد هیچ تردیدی به دل راه ندهید. شما دارید با قربانی کردن خودتان برای افرادی که ارزشی برای این فداکاری هایتان قائل نیستند خودتان را بیش از اندازه تحت فشار قرار می دهید. باور کنید تا زمانی که خودتان را از این بار اضافه رها نکرده اید نخواهید فهمید که چقدر دارید به خودتان آسیب می زنید و چه فشاری را به خودتان وارد می کنید. از جواب دادن به پیام های غیر ضروری که هیچ سودی برایتان ندارند و فقط وقتتان را می گیرند خودداری کنید و از وقتی که در دنیای مجازی می گذرانید کم کنید تا بتوانید زمان بیشتری را در کنار عزیزان و دوستان واقعی خود باشید.

منبع: برترین ها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها