امام جمعه مشهد خطاب به مسوولین :

اگر شما نمی‌توانید از مسئولیت کنار بروید و اجازه دهید کسانی که می‌توانند وارد عرصه شوند

امام‌جمعه مشهد گفت: مسئولان باید محکم ایستاده و غنی‌سازی ۲۰ درصد و آب‌سنگین اراک را مجدداً راه‌اندازی کنند.

اگر شما نمی‌توانید از مسئولیت کنار بروید و اجازه دهید کسانی که می‌توانند وارد عرصه شوند

آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: جامعه ما به مناسبت ماه مبارک رمضان روزه‌دار بوده و کسی که روزه‌خواری می‌کند وحدت اجتماعی مردم و هنجارها را می‌شکند که طبق قانون باید با وی برخورد شود.

وی افزود: در آرایش جنگی باید مدیران و مسئولان جلودار باشند و بدانیم فرهنگ و ادبیات ما در جنگ اقتصادی مقابل دشمن همان ادبیات دوران ۸ سال دفاع مقدس است. در آن دوران جوانان می‌دیدند فرماندهان در صف اول قرار دارند و آنان نیز تبعیت می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اگر قرار است جامعه ما مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستد باید مدیران و مسئولان جلوتر حرکت کرده و جنگ را مدیریت کنند نه اینکه از مردم عقب‌تر باشند.

علم الهدی تأکید کرد: اینکه مدام بگوییم انبارها پر از کالای اساسی است اما مدیریت نشود که کالا با قیمت گران به دست مردم برسد درست نیست. نباید مدیران خود را کنار بکشند و اجازه دهند یک عده زالوصفت در بازار مردم را دچار مشکل کنند.

امام‌جمعه مشهد بیان کرد: اگر شما نمی‌توانید از مسئولیت کنار بروید و اجازه دهید کسانی که می‌تواند وارد عرصه شوند. بر جامی را تصویب کردید که از روز اول رهبری اعلام کردند آن‌ها به عهد خودشان وفا نمی‌کنند اما عده‌ای قبول نکردند و این همه خسارت به جامعه و فناوری کشور وارد شد و حالا به حرف مقام معظم رهبری رسیدید و لااقل محکم بایستید و غنی‌سازی ۲۰ درصد را باز گردانید و آب‌سنگین اراک را راه بیندازید.

وی خاطرنشان کرد: اگر با قدرت وارد میدان شوید مردم هم از شما حمایت خواهند کرد و پشتیبانتان خواهند بود. مردم ۴۰ سال نشان دادند با آمریکا آشتی نمی‌کنند و به همه فهماندند از استکبارستیزی دست بر نخواهند داشت. مردم در نداشتن‌ها مقاومت می‌کنند و این مسئولان هستند که باید نقش خود را ایفا کنند.

علم الهدی تأکید کرد: آرایش جنگی مشخصه‌هایی دارد که یکی از آن‌ها رونق تولید است و در این شرایط که نزولات جوی خوب بوده باید کشاورزی و دامداری مدیریت‌شده و در این حوزه‌ها به خارج وابسته نباشیم.

امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: باید دشمن بفهمد کشور ما آماده جنگ اقتصادی است و مانند دیگر عرصه‌ها در این حوزه نیز شکست خواهد خورد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • بهروز
    0

    حرف حساب جواب نداره حتی اونایی که تا چند وقت پیش سنگ حسن آقا رو به سینه میزدن هم فهمیدن طرف اینکاره نیست و عبای ریاست جمهوری برای ایشون گشاده...

  • مسعود
    0

    حاج آقا عین واقیعت را گفتن اگر واقعا عمل شود مردم ازگرفتاری نجات پیدا می کنند آقا این دولتی ها چون رییس شان ناتوان است دولتی ناتوان مرده است ۵سال گرانی رکود بیکاری تورم ۳۰۰درصدی پدر مردم را درآورده چه دستاوردی داشته همه چیز را به برجام گره زدند چه هزینه هایی بار برکشورشد نتیجه ای هم نداشت مقام معظم رهبری ازابتدا فرمودند به اینها اعتماد نکنید اما دولت بی تدبیر وناامیدی گوش نداد حالا باگوشت کیلویی۱۳۰هزار تومان دلار۱۵هزار تومان پیاز....ملتی بدبخت سفره خالی هسته ای هم بتن شده علی برکت الله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها