صداوسیما برای گزارش خبر ۲۰:۳۰ علیه علی دایی تذکر گرفت

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای خواستار برخورد جدی با عوامل بخش خبری ۲۰:۳۰ در خصوص پخش گزارش نامناسب در مورد برکناری علی دایی شد.

صداوسیما برای گزارش خبر ۲۰:۳۰ علیه علی دایی تذکر گرفت

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه‌ای خواستار تذکر جدی به دست اندرکاران برنامه «خارج از گود» بخش خبری ۲۰:۳۰ در خصوص پرداخت غیرحرفه‌ای و جانب‌داری یک طرفه و استفاده نکردن از زبان مناسب در خصوص برکناری سرمربی تیم سایپا شد.

در این نامه در خصوص عدم حفظ شأن و احترام یک طرف موضوع و استفاده از ادبیات نامناسب و نمایش چهره‌ای عصبی از سرمربی برکنار شده تیم سایپا به سازمان صدا و سیما تذکر داده شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: «برنامه مذکور به‌صورت کاملاً یکطرفه و غیر حرفه‌ای به موضوع پرداخته است و از یک طرف ماجرا به‌صورت مشخص جانبداری کرده است. ضروری است به دست اندرکاران این برنامه درباره اهمیت حفظ بی‌طرفی صداوسیما در اینگونه موارد تذکر جدی داده شود و با خاطی برخورد شود.»

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    ما گاهی به یک برگ کاغذ و یا یک عدد خودکار بیت المال خیلی اهمیت می دهیم ولی به سرمایه های انسانی کشور توجه چندانی نداریم به راحتی به این سرمایه دست یازی می کنیم و در نابودشدن تمام سعی خود را می کنیم بیایید به این دایی و همه دایی های مملکت در همه اقشار احترام بگذاریم

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آقای علی دایی انسان شریفی است همه مردم او ومنش مردانگی اش را دوست دارند اینجانب احترام فوق العاده ایی برای ایشان قائلم وازصمیم قلب دوستشان دارم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها