اوپو، رینو 10x زوم را با بزرگنمایی دیجیتال ۶۰ برابری به‌روز می‌کند

اوپو قصد دارد با ارائه‌ی یک به‌روزسانی جذاب، میزان بزرگنمایی دیجیتال را در گوشی محبوب Oppo Reno 10x Zoom از ۲۰ به ۶۰ برابر ارتقاء دهد.

اوپو، رینو 10x زوم را با بزرگنمایی دیجیتال ۶۰ برابری به‌روز می‌کند

گوشی هوشمند Reno 10x Zoom اوپو (Oppo) در ابتدا تنها با قابلیت بزرگنمایی دیجیتال ۲۰ برابری معرفی شد؛ اما اکنون این شرکت درحال آماده‌سازی به‌روزرسانی دیگری برای این گوشی است که میزان بزرگنمایی دیجیتال را به ۶۰ برابر می‌رساند. قرار است این به‌روزرسانی ابتدا در تایوان ارائه شود.

نحوه‌ی افزایش بزرگنمایی دیجیتال در گوشی یادشده نیازمند توضیحی مختصر است. گوشی جدید Reno، مجهزبه لنز پریسکوپی است که فاصله کانونی را تا ۱۳۰ میلی‌متر (با بزرگنمایی ۵ برابری نسبت‌به لنز اصلی) افزایش می‌دهد. به‌دنبال آن، از یک حالت زوم هیبریدی استفاده می‌شود که بزرگنمایی اپتیکال را به ۱۰ برابر (که علت نام‌گذاری گوشی نیز هست) می‌رساند.
در ادامه، با استفاده از یک مرحله زوم دیجیتال، حداکثر میزان بزرگنمایی فعلی ۲۰ برابری محقق می‌شود. اوپو قصد دارد در آخرین به‌روزرسانی، میزان زوم دیجیتال را در این مرحله به ۶۰ برابر افزایش دهد؛ در این حالت، فاصله کانونی به ۱۵۶۰ میلی‌متر می‌رسد. برای مقایسه، گوشی P30 Pro هواوی با یک لنز پریسکوپ ۱۲۵ میلی‌متری و قابلیت زوم دیجیتال ۵۰ برابری عرضه می‌شود. در این شرایط فاصله کانونی به ۱۲۵۰ میلی‌متر می‌رسد.

اوپو با این اقدام، امکان نگاهی نزدیک به اشیای دوردست را فراهم می‌کند. درمورد کیفیت تصاویر به‌دست‌آمده در این مقدار زوم هنوز چیزی نمی‌توان گفت و باید نتایج عکاسی با دوربین جذاب این دستگاه هوشمند به‌طورمستقل آزموده شود.

منبع: زومیت

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها