گوشی آنر 20 لایت رسماً معرفی شد؛ میان رده ای با 4 دوربین و قیمت بسیار مناسب

برند آنر هفته گذشته گوشی Honor 20i را در چین معرفی کرد و امروز مدل جهانی آن با نام Honor 20 Lite معرفی شده که ویژگی‌های بسیار جذابی دارد.

گوشی آنر 20 لایت رسماً معرفی شد؛ میان رده ای با 4 دوربین و قیمت بسیار مناسب

برند آنر هفته گذشته گوشی Honor 20i را در چین معرفی کرد و امروز مدل جهانی آن با نامHonor 20 Lite معرفی شده که ویژگی‌های بسیار جذابی دارد. این گوشی را می‌توان نسخه جدیدتر مدل آنر 10 لایت دانست که در مقابل آن بهبودهای بسیار خوبی را به خود دیده که نقطه عطف آنها در دوربین‌های دستگاه اتفاق افتاده است.

هواوی در بازار میان رده واقعاً بی‌نظیر است و انبوه پیشنهادات عالی این شرکت با قیمت‌هایی از بسیار کم تا رده‌های بالاتر می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند.

در ادامه این روند معرفی گوشی‌های متعدد با قیمت‌های متنوع، این شرکت گوشی آنر 20 لایت را به صورت رسمی معرفی کرده که از نمایشگری 6.21 اینچی با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل استفاده می‌کند و نسبت تصویر سینمایی 19.5:9 برای آن در نظر گرفته شده. با وجود لبه‌های بسیار نازک هواوی توانسته نسبت نمایشگر به بدنه را در این گوشی به 90 درصد برساند که قابلیت‌های مفیدی مانند حذف نور آبی را نیز به صورت داخلی در اختیار کاربر می‌گذارد.

در زیر این لایه نمایشگر هواوی از یک چیپست قدرتمند میان‌رده یعنی Kirin 710 استفاده کرده و به همراه آن نیز 4 گیگابایت حافظه رم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته برای دوستانی که به حافظه داخلی زیاد علاقمندند باید بگوییم علاوه بر 128 گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی درگاه میکرو اس دی نیز موجود است و می‌توان تا 512 گیگابایت دیگر نیز به حافظه ذخیره سازی دستگاه با استفاده از آن افزود.

این گوشی از یک باتری با ظرفیت مناسب 3400 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که هواوی ادعا نموده می‌توان بدون وقفه تا 22 ساعت با آن به مکالمه پرداخت.

اما به بخش دوربین‌‎های دستگاه که بیاییم هم همه چیز مناسب است. در پشت بدنه هواوی سه سنسور دوربین را برای این گوشی در نظر گرفته که سنسور اصلی 24 مگاپیکسل رزولوشن دارد و دیافراگمی به گشودگی f/1.8 در جلوی آن قرار می‌گیرد. سنسور دوم با میدان دید 120 درجه‌ای، از نوع اولترا واید است که 8 مگاپیکسل هم رزولوشن دارد و سنسور سوم که 2 مگاپیکسلی و از نوع عمق میدان است نیز سه‌گانه مد نظر ما را تکمیل می‌کند.

در جلوی دستگاه نیز سنسور سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل در دل ناچ نمایشگر جای گرفته است که می‌تواند با استفاده از حالت‌های زیباسازی تصویر بهرمند از هوش مصنوعی نرم‌افزار دوربین دستگاه، تجربه بسیار عالی را در عکسبرداری سلفی در اختیار کاربران قرار دهد.

هواوی برای این گوشی نسخه 9.0 سیستم عامل اندروید را در پوسته EMUI 9 قرار داده و در آن حالت‌های افزایش کیفیت گرافییکی مانند GPU Turbo 2.0 را نیز تعبیه کرده تا تجربه گیمینگ دستگاه نیز بسیار جذاب و رده بالا باشد.

در نهایت قیمت تعیین شده برای این گوشی حدود 228 دلار در سنگاپور خواهد بود اما برای بریتانیا قیمت دستگاه 249 پوند (معادل 325 دلار) تعیین شده است. هواوی رنگ‌های متنوعی مانند قرمز فانتوم، آبی فانتوم و آبی نیمه شب را برای دستگاه در نظر گرفته و قرار است آن را علاوه بر دو بازاری که در بالا ذکر کردیم در جنوب شرق آسیا، اروپا، هند و برخی نقاط دیگر نیز عرضه کند.

منبع: شهر سخت افزار

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها