بازداشت 5 مرد مخوف که ابادان را به رگبار بستند + فیلم

5 مرد مسلح که در مراسم خاکسپاری پسر جوانی در آبادان اقدام به تیراندازی می کردند دستگیر شدند.

بازداشت 5 مرد مخوف که ابادان را به رگبار بستند + فیلم

سرهنگ سید محسن تقی‌زاده، رییس پلیس آبادان با توجه به تیراندازی‌های هولناک در مراسم خاکسپاری پسر جوان در منطقه کشتارگاه آبادان دستور داد تا تیم ویژه‌ای از ماموران برای دستگیری عاملان این تیراندازی وارد عمل شوند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس امنیت و اطلاعات آبادان و نیروهای امنیتی که به طور محسوس و نامحسوس در این مراسم حضور داشتند توانستند 5 تن از عاملان اصلی این تیراندازی ها را که از شهرهای اطراف به آبادان سفر کرده بودند را شناسایی کنند و این متهمان در مسیر بازگشت به شهرشان از سوی ماموران دستگیر شدند.

متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و بازپرس پرونده هر 5 متهم را روانه زندان کرد.

سرهنگ سید محسن تقی‌زاده، رییس پلیس آبادان به رکنا گفت: تیراندازی در مراسم‌های شادی و عزا در شهر آبادان نسبت به سالهای قبل کاهش زیاد داشته و افرادی که اقدام به تیراندازی در این مراسم‌ها می کنند خیلی زود دستگیر و دراختیار مقام قضایی قرار گرفته خواهند شد و باید با صاحبان این مراسم‌ها نیز برخورد شود.

بنا بر این گزارش، از زمان مسئولیت فرماندهی سرهنگ تقی زاده برای جلوگیری از تیراندازی در مراسم ها بارها نشست‌های تخصصی با سران و بزرگان طوایف گذاشته که باعث کاهش چشمگیر در این خصوص شده است.

منبع: رکنا

1696

حجم ویدیو: 9.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها