حاجی‌بابایی در اجتماع فرهنگیان انقلابی شیراز:

برخی در کشور تلاش می‌کنند تا مردم را ناراضی کنند‌‌/ چرا دولت به جای مبارزه با قاچاق بنزین باید به دنبال گران کردن آن باشد؟/ تئوری‌پردازان‌ آموزش و پرورش قصد کوپنی کردن مدارس را دارند

رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان که برخی تلاش می‌کنند تا مردم را ناراضی کنند‌‌، گفت: چرا عده‌ای به جای مبارزه اصولی با قاچاق بنزین، به دنبال گران کردن آن و کشاندن مردم به صف‌های بنزین هستند؟

برخی در کشور تلاش می‌کنند تا مردم را ناراضی کنند‌‌/ چرا دولت به جای مبارزه با قاچاق بنزین باید به دنبال گران کردن آن باشد؟/ تئوری‌پردازان‌ آموزش و پرورش قصد کوپنی کردن مدارس را دارند

به گزارش خبر فوری - دفتر فارس، دکتر حاجی‌بابایی امشب در جمع فرهنگیان شیراز در تالار این شهر اظهار کرد: آموزش و پرورش انسان‌ساز است و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نباید مردم را نسبت به آموزش و پرورش بی اعتماد کرد.

وی افزود: فرهنگیان به‌حق جزو نجیب‌ترین اقشار مردم بوده که همواره در کنار نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی جای داشته‌اند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: این همه نابغه هسته‌ای، میلیو‌ن‌ها شهید حججی‌ها و این همه انسان‌های صادق نتیجه کار آموزش و پرورش و سرمایه این کشور هستند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نگاه ما انقلابی است و همان نگاهی است که قرآن و ولایت عنوان می‌کند، تصریح کرد: این نگاه مقابل نگاه لیبرالی است و غفلت انقلابی زمانی رقم خورد که اقتصاد لیبرال به موازات نگاه انقلابی جبهه‌ها حرکت کرد.

به گفته نماینده مردم همدان در پارلمان ملی، اقتصاد لیبرال در دهه اول انقلاب در اسارت نیروهای حزب‌اللهی و ارزش‌های انقلابی بود؛ همان رزمندگان و شهدایی که در جبهه آب را با لب تشنه به دیگری می‌دادند؛ اقتصاد لیبرالی را به حبس گرفته بودند و با مقاومت هشت سال پیروزی دفاع مقدس را رقم زدند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش ادامه داد: امروز عده‌ای اقتصاد لیبرال را از ارزش‌های انقلاب اسلامی، شهدا و خانواده‌های شهدا به گروگان گرفته‌اند و با شعارهای لیبرال رآی جمع می‌کنند و معلم با حقوق ۱.۵ میلیونی به کسانی رآی می‌دهد که حقوق نجومی و ۴۰ میلیونی می‌گیرند و متاسفانه بعضا این نوع نگاه لیبرالی طیف نمی‌نشناسد.

حاجی‌بابایی با اذعان به این موضوع که برخی در کشور تلاش می‌کنند تا مردم را ناراضی کنند‌‌، بیان داشت: چرا باید به دنبال گران کردن بنزین باشند، چرا به جای مبارزه اصولی با قاچاق بنزین، به دنبال گران کردم آن و کشاندن مردم به صف‌های بنزین هستند.

وی تصریح کرد: ما در کشور مشکل پول و ارز و طلا داریم؛ مشکل عدم مدیریت و صداقت، نداشتن روحیه جهادی‌گری و یگانه نبودن با مردم را داریم.

نماینده ادواری خانه ملت گفت: آموزش و پرورش ما از جایی آسیب خورد که وزیر دولت اعلام کرد ما ۳۵۰ هزار معلم اضافه داریم و حتی تئوری‌پردازان‌شان قصد کوپنی کردن مدارسی را دارند؛ اینها با این نوع نگاه می‌خواهند آموزش و پرورش را اداره کنند‌.

حاجی‌بابایی گفت: اگر دولت شش ماه به سمت نسل حدید سانتریفوژ‌ها و غنی سازی و دیگر اقدامات لازم برود، آن‌وقت دشمن نمی‌تواند برای ما از و نشان بکشد.

وی یادآور شد: دشمن از موشک‌‌های سپاه ما حساب می‌برد و به دنبال گرفتن امتیاز موشک و چند امتیاز دیگر است که جمهوری اسلامی را فلج کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما دست‌بوس دولتی هستیم که هم به ملت خدمت کند و هم عزت ایران اسلامی را در دنیا رقم زند.

بنابر گزارش خبر فوری فارس، این اجتماع بزرگ با هدف پاسداشت مقام معلم توسط فرهنگیان ولایتمدار فارس برگزار شد.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    هرکاری نکردین خودتون نکردین وگرنه ازدستتون برمیاد

  • اکبر
    0

    به نظر من جای دادگاه قانون اساسی در کشور ما خالی است چرا که دولت ما در حال حاضر بزرگترین ناقض قانون اساسی کشور است وقتی بر اساس اصل صریح قانون اساسی اموزش و پرورش ایران رایگان است و کارنامه بچه من را تا کمک مالی به مدرسه نکنم نمی دهند این یعنی چی...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها