تصاویر جدید رضا رشیدپور که بهت مخاطبانش را به دنبال داشت

عکس‌هایی غافلگیر کننده سیمایی جدید با ریش‌هایی که بیشتر سفید شده‌اند و چهره‌ای که تقریبا می‌توان گفت با اضافه وزن زیادی همراه است.

تصاویر جدید رضا رشیدپور که بهت مخاطبانش را به دنبال داشت

رشید پور چندی قبل درباره این نبودن‌هایش گفته بود:«از روز ۲۲ اسفند تا این اواخر فقط ۳ شب تهران بوده است.»

اما دلیل این همه دوری چه بوده؟ او گفته بود:«خسته‌ام و می‌خواهم دور باشم از این همه صدا.» جمله‌ای گنگ که احتمالا ریشه در چیزی غیر از خستگی خودخواسته برای دور شدن از آنتن دارد.

او در سایه خواست مردم برای بازگشت عادل به سیما و دوگانه فروغی، فردوسی‌پور گم شد و در سکوت از روی آنتن رفت. تقریبا همزمان با عادل تا این شائبه که اراده‌ای بالاتر از فروغی برای برخورد با مجریانی که از خط قرمزهای گفتاری در رسانه ملی گذشته‌اند ، به وجود بیاید.

اما تصاویری که او از سیمای جدیدش منتشر کرد سبب شده تا هزاران کامنت برایش بیاید. از اینکه سیمای جدیدش هوادارانش را شوکه کرده و او را نشناختند.

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مجید پارسایی
    0

    سلام رضا جان خیلی دوستت دارم واقعا حرفات .حرف دل مردم بود و یه سریها از این حرفها خوششان نمیاد.

  • مش سعید
    0

    به اعتقاد من یکی از سازمان هایی که نهادهای امنیتی باید به صورت اساسی بهش بپردازند و تمام ارکانش رو بررسی کنند صداوسیماست سازمانی که بدون پاسخگویی به هیچ ارگانی با چارت مافیایی پشت پرده اداره میشه بوی مشمئز کننده ی نفوذ ضد انقلاب ازین رسانه مهم ملی به مشام میرسه. نفوذی هایی که سعی در دلسرد کردن بخش فرهیخته ی جامعه نسبت به نظام را دارند. واقعا این نهادها چرا خطر رو احساس نمیکنند؟!!!!

    نظرات شما -
    • رضا دو
      0

      خوب بود که منظورت از ضد انقلاب رو کاملا معلوم می کردی. اگه منظورت رشیدپور و فردوسی پور هست که باید به امثال بی سوادهایی چون شما گفت، برخوردهای قرون وسطایی تازه به دوران رسیده های رانت خواری مثل ع .ف رو راحت تر میشه ضد انقلاب نامید چون گند میزنن به آبروی کشور و انقلاب. یادآوری می کنم بهتون که بارها رهبرمون فرمودند بهترین راه دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمنان کشور، "خوب کار کردن" است. حالا قضاوت با خوانندگان عزیز که ضد انقلاب واقعی چه کسانی هستند. خبر فوری خواهش می کنم سانسور نکن.

  • Bani
    0

    گل بگیرین در این صداوسیما رو بابا! من که بعد نود دیگه نگاه نمیکنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها