مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت از روز شنبه آینده/ پرداخت سود به ۱۱ میلیون نفر

پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال 1396 مربوط به مشمولان کارکنان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان از روز شنبه 21 اردیبهشت آغاز می‌شود.

مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت از روز شنبه آینده/ پرداخت سود به ۱۱ میلیون نفر

مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 96 شرکتهای سرمایه‌پذیر سهام عدالت مربوط به آخرین گروه مشمولان شامل کارکنان و شاغلان دستگاههای اجرایی و خانواده‌های آنها و همچنین بازنشستگان صندوقهای بازنشستگی، کشوری، لشگری و تامین اجتماعی از روز شنبه (21 اردیبهشت) آغاز می‌شود.

در این مرحله 11 میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را که در مجموع حدود ارزش آن به یک هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود، دریافت خواهند کرد و از 35 بانک و موسسه‌ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند، از روز شنبه آینده، 29 بانک و موسسه مالی به مرور پرداخت سود سهام عدالت را آغاز می‌نمایند.

مشمولان دیگر گروههای سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت قبلا وارد کرده و به تائید بانک عامل مربوط رسیده باشد و تا کنون در طی چند مرحله قبل سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند نیز همزمان با مشمولان این دوره سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

با اجرای اقدامات واریز سود و پرداخت آن در این مرحله به حدود 11 میلیون نفر از مشمولین، مجموعه بیش از 41 میلیون نفر از جمعیت کشور که مشول سهام عدالت بوده و اطلاعات شماره حساب بانکی خود را نیز به سامانه سهام عدالت ارائه و تائیدیه دریافت کرده‌اند، به طور کامل از دومین نوبت پرداخت سود سهام عدالت پس از تسویه حساب این سهام با دولت برخوردار می‌شوند.

منبع: فارس

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • یونس یلمه
    0

    من ثبت نام نکردم چکارکنیم

    نظرات شما -
    • محمد رضا جمشیدلو
      0

      سلام باز نشسته سال89 تامین اجتماعی هنوز موفق به ثبت نام سهام عدالت نشدم کجا وکی مراجعه کنم

    • کاربر ناشناس
      0

      من ثبت نام کردم مرحله اول گرفتم ولی مرحله دوم هنوز نگرفتم

    • کاربر ناشناس
      0

      سلام کسانی که ثبت نام نکردندچه کار کنن

    • کاربر ناشناس
      0

      قاسم گوشکی

    • طارق
      0

      من ثبت نام نکردم چکارکنیم

  • عادل
    0

    با کسب اجازه بنده نه عدالت رفتار کردم نه سهام عدالت گرفتم

  • عیدمحمدعرب
    0

    مستمری بگیرتامین اجتماعی هستم جاماندم ازثبت نام آیاکسی هست که پیام ماروبگوش مسئولین برسونه

  • ملت
    0

    کجاش عدالته محسن رفیق دوست نوزده میلیون حقتقشه کارگر معدن یک و نیم میلیون هرچی بیشتر جلو میریم یقین میکنم انقلاب کردن فقط برا اقشاری بوده که یک روز بخوان پول مردم و بخورن و عیشو نوش کنن هرکسی ام حرف زد یا منافق بود یا مخالف اخر هم اعدام درحالیکه خدا حکم نفس کشیدن ونفس قطع کردن رو میده چرا باید یک عده چهل سال سوار بشن و عده خیلی زیادی پیاده باشن دادگاه عدالت خدا نزدیکه همه جامحضر خداست دست روی دست زیاده عدالت خدایی اینه که به حقوق کارمند چهارصد هزار به حقوق ریس چهاررمیلیون اضافه میشه بعد دم از عدالت و سهامش هم میزنیم اسم اسلام هم یدک میکشیم غافل از اینکه اگر زندگی ما گیری توش افتاد نان شبه دار تو سفره بوده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها