شفیعی: نسل خوبی به والیبال آمده؛ به این تیم خوشبینم

ملی پوش والیبال ایران گفت: هم به خاطر ۲ هفته میزبانی و هم مسافرت‌های کمتر برای صعود به فینال لیگ ملت‌ها خوش‌بین هستم.  

شفیعی: نسل خوبی به والیبال آمده؛ به این تیم خوشبینم

سال ۹۸ رقابت در تیم ملی والیبال به اوج خود رسیده است. از یک طرف بازیکنان باتجربه و قدیمی‌تر با انگیزه رسیدن به المپیک و دست یافتن به موفقیت‌های بیشتر در اردو حاضر هستند و از سوی دیگر تعدادی بازیکن جوان و جویای نام هر روز بیشتر از قبل تلاش می‌کنند تا نظر کولاکوویچ نسبت به آنها جلب شود.

در این میان شاید علی شفیعی را می‌توان بازیکنی بین این ۲ نسل دانست. این سرعتی‌زن تیم ملی والیبال که سال نسبتا موفقی را در تیم سایپا سپری کرد، در چند سال گذشته جزو بازیکنان ثابت تیم کولاکوویچ بوده و به نوعی جانشین عادل غلامی شده است.

در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی دقایقی با علی شفیعی همکلام شدیم تا بیشتر از وضعیت خودش و تیم ملی باخبر شویم.
مصدوم نداشته باشیم، خیلی به این تیم خوشبینم


تمرینات امسال با آمادگی خوب بچه‌ها آغاز شد و همینطور جدی هم پیش می‌رود. لژیونرها هم در روزهای اخیر به ما اضافه شدند که آن‌ها هم کاملا آماده هستند. تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و خدا را شکر بدن بازیکنان هم جواب داده است. هر چقدر فشار تمرینات بالاتر می رود، انگیزه‌ها هم بیشتر می‌شود. امیدوارم لیگ ملت‌ها را بدون مصدومیت شروع کنیم و بدون مصدومیت هم به پایان برسانیم. اگر این اتفاق بیفتد، من خیلی به این تیم خوشبینم. خدا را شکر در حال حاضر نه من و نه هیچ کدام از بازیکنان مشکل خاصی نداریم. البته یکسری مصدومیت‌های جزیی وجود دارد که خیلی جدی و حاد نیست.

نسل خوبی به والیبال ایران اضافه شده

در ۲ سال اخیر هر بازیکنی خوب کار کرده، به تیم ملی دعوت شده است. دیدیم که هر کسی لیاقت خودش را نشان داده، در اردو مانده است. جوان‌های خیلی خوبی داریم که در لیگ خودشان را نشان دادند و الان در اردو هستند. در کل یک نسل خیلی خوب به والیبال ایران اضافه شده که هم در تیم ملی و هم در لیگ خودشان را نشان دادند.

دوست داشتیم در بازی تدارکاتی محک بخوریم

مطمئنا اگر بازی تدارکاتی قبل از لیگ ملت‌ها داشتیم، خیلی آماده‌تر بودیم، اما شرایطی است که پیش آمده و کاری هم نمی‌توان کرد. در روزهای اخیر بحث‌های زیادی در این رابطه شده، اما ما بازیکن هستیم و کار خودمان را می‌کنیم. فعلا مجبوریم با همین شرایط بسازیم. من به عنوان بازیکن دوست داشتم با بازی تدارکاتی به مسابقات اصلی برویم و محک بخوریم، اما وقتی این اتفاق نیفتاده هم کاری نمی‌توان کرد.

سال قبل اگر نتیجه می‌گرفتیم، عجیب بود!

با دیگر بازیکنان که صحبت می‌کنیم، امسال خیلی خوشبین هستیم که به فینال برویم. هم به خاطر اینکه ۲ هفته میزبان هستیم و هم به خاطر اینکه مسافرت‌هایمان نسبت به سال گذشته کمتر است. سال قبل واقعا سخت بود. با مسافرت‌هایی که پارسال داشتیم، اگر نتیجه می‌گرفتیم، عجیب بود. امسال امیدواریم بدون مصدومیت همه ۱۴ بازیکن آماده بمانند و بتوانند یک نتیجه خوب را ثبت کنند.
اینجا پول نمی‌دهند، دوست دارم لژیونر شوم

در فکرم هست که برای فصل آینده اگر پیشنهاد داشتم، لژیونر شوم. نه تنها مبالغ پیشنهادی به بازیکنان در لیگ ایران جالب نیست؛ بلکه همان مبلغی هم که قرارداد می‌بندیم، به ما پرداخت نمی‌شود. من امسال برای سایپا بازی کردم و لیگ ۲ ماهی هست که تمام شده، همچنان از باشگاه سایپا طلب دارم. میزان طلبم اصلا کم هم نیست. اگر فرصتش پیش بیاید، دوست دارم حتما لژیونر شوم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها