افزایش ۶ درجه ای دما در گلستان/ ورود سامانه بارشی از شنبه

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از افزایش دمای هوا در دو روز آینده خبر داد و گفت: از بامداد روز شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد گلستان  می شود.

افزایش ۶ درجه ای دما در گلستان/ ورود سامانه بارشی از شنبه

نوربخش داداشی اظهار کرد: در حال حاضر گلستان تحت تأثیر سامانه کم فشاری قرار گرفته و در عصر و اوایل شب به علت تلاطمات جوی انتظار داریم که براساس خروجی مدل ها بارش هایی به صورت پراکنده به همراه رعد و برق اتفاق بیفتد.

وی افزود: اما در طول روز شرایط آرامی را تا فردا پیش بینی می کنیم، ضمن اینکه با تقویت جریانات جنوبی به طور نسبی دمای هوا در دو روز آینده بین چهار تا ۶ درجه افزایش یافته و به ۳۰ الی ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد.

داداشی گفت: از بامداد روز شنبه سامانه ای از سمت غرب وارد گلستان می شود و به تناوب استان را تا روز سه شنبه تحت تأثیر قرار می دهد.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان توضیح داد: فعالیت این سامانه باعث بارندگی در بعدازظهر و اوایل شب به ویژه در نواحی کوهستانی شده و کاهش دمای ۶ تا هشت درجه ای اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه ورود این سامانه در روز شنبه با وزش باد شدید همراه خواهد بود، ادامه داد: روزهای یکشنبه و صبح دوشنبه بارش های موثری را در نواحی کوهستانی خواهیم داشت.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها