قیمت زولبیا و بامیه در استان بوشهر کاهش یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه با آرد ۱۳ هزار ۵۰۰ تومان و با نشاسته ۱۵ هزار تومان تعیین شده است که نسبت به ماه‌های قبل و دیگر مناطق کشور کاهش دارد.

قیمت زولبیا و بامیه در استان بوشهر کاهش یافت

سیدحسین حسینی محمدی صبح امروز در نشست ستاد نظارت بر قیمت کالا و اجناس در استان بوشهر با بیان اینکه قیمت مرغ در استان بوشهر به تعادل رسیده است اظهار داشت: اکنون در 90 درصد مناطق استان بوشهر قیمت گوشت مرغ هر کیلوگرم 10 هزار و 900 تومان تا 11 هزار 200 عرضه می‌شود و هیچ گونه مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

وی با اشاره به توزیع گوشت قرمز و دیگر مایحتاج عمومی مردم از تعیین قیمت زولبیا و بامیه در استان خبر داد و گفت: زولبیا و بامیه که در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر مصرف بیشتری دارد قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه با آرد 13 هزار 500 تومان و با نشاسته 15 هزار تومان تعیین شده است.

حسینی از کاهش قیمت زولبیا و بامیه در استان بوشهر نسبت به ماه‌های قبل و دیگر مناطق کشور خبر داد و بیان کرد: برای کنترل قیمت و مقابله با گرانفروشی قیمت زولبیا و بامیه توسط اتحادیه قنادان درجه‌بندی شده و در اختیار قنادان قرار گرفته است که موظف به نصب آن در واحد کسبی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر به قیمت آش پرداخت و با بیان اینکه روزه‌داران بوشهری به قیمت‌ها هنگام خرید توجه کنند افزود: قیمت هر کیلوگرم آش 9 هزار تومان تعیین شده که نسبت به سال قبل کاهش دارد.

حسینی محمدی با اشاره به مصرف کماچ در ماه مبارک رمضان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مواد غذایی روزه‌داران بوشهری در ماه مبارک رمضان کماچ است که قیمت هر کیلوگرم کماچ 4 هزار و 500 و قیمت کیک فنجانی 12 هزار تومان تعیین شده است.

کالاهای مایحتاج عمومی مردم استان بوشهر برای توزیع در ماه رمضان تامین شد استاندار بوشهر خواستار تأمین مایحتاج عمومی مردم با قیمت مصوب شد معاون استاندار بوشهرخواستار تامین مایحتاج مردم در ایام ماه مبارک رمضان شد

وی با تاکید بر ایجاد گشت‌های نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان و برخورد قاطع با گران‌فروشان گفت: علاوه بر گشت‌های نظارتی در بازار و مراکز فروش مواد غذایی، سامانه 124 برای رسیدگی به شکایات شبانه روز فعال است و در صورتی که قیمت عرضه شده با قیمت تعیین شده مغایرت دارد با سامانه 124 تماس گرفته شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها