افشای پشت پرده ربودن باران شیخی/ گروگان گیران ۶۰۰ میلیون درخواست کردند

شاهین صمد پور از پشت پرده ربودن باران شیخی پرده برداشت.

افشای پشت پرده ربودن باران شیخی/ گروگان گیران ۶۰۰ میلیون درخواست کردند

شاهین صمدپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

باران و ششصد میلیون پول .
( حالا که پلیس امروز خودش جزئیات رو عنوان کرده منم می تونم درباره اش حرف بزنم )
ربایندگان باران یه گروهِ قاچاقچیِ مواد مخدر و کاملن حرفه ای هستن و اون طور که مدعی هستن در گذشته یک اختلاف حسابی با خانواده داشتن و در اِزای آزادی باران ششصد میلیون طلب کردن .
در این مدت سه بار اجازه دادن باران با خانواده تماس گرفته و در این تماس ها گفته که حالش خوبه و ربایندگان باهاش کاری ندارن و فقط پول می خوان .
متاسفانه بچه رو به سیستان و بلوچستان بردن
من بارها برای گزارش به این استان سفر کردم و می دونم بعضی از شهرهای مرزی این استان شرایط بسیار ویژه ای دارن که این کارو بسیار سخت تر می کنه .
اگر شما عزیزان می خوایید پیشنهاد بدید که برای تهیه پول به صورت عمومی به خانواده کمک کنیم من خیلی با این موضوع موافق نیستم و هفته ی پیش هم در این مورد با خانواده ی باران صحبت کردم .
اگر گروه های تبهکارِ این شکلی ببینن که یک گروه موفق شده از این راه پول کلانی به دست بیاره اونوقت ما ترویج کودک ربایی کردیم و ممکنه جون دهها بچه ی دیگه رو به خطر بندازیم . ( قطعن پلیس هم اجازه جمع اوری پول به صورت عمومی رو نمیده)
امیدوارم این ماجرا به شکل های دیگه و به صورت پنهانی حل بشه .
.
بیتا و فروشنده ی مواد مخدر
.

در شهر ورامین پدر بیتا و نامادری میرن سراغ یکی از دوستان پدر که فروشنده ی مواد مخدر ( شیشه ) بوده . طی درگیری که بوجود میاد شیشه فروش هر سه نفر رو می کشه و بیتای نازنین ما قربانی مواد مخدر میشه .
روزهایی که همه فکر می کردن بیتا گم شده با مادر محترم و داغدار بیتا در تماس بودم و حس می کردم موضوع هرچی هست گمشدن بچه نیست .
بگذریم ‌...
حیف از هزاران هزار بچه ی گل کشورمون که به اشکال مختلف قربانی مواد مخدر میشن ، حیف ....
روح بیتای عزیزمون شاد به امید آزاد شدن باران

منبع: خبرفوری

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها