انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی؛ تکذیب شد

امیرمهدی علوی رئیس دفتر مهدی تاج خیلی زود شایعات مربوط به انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی را تکذیب کرد.

انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی؛ تکذیب شد

امروز پس از نشست مهدی تاج و اعضای هیئت فوتبال استان قم خبری بیرون آمد که تاج خطاب به آنها گفته است، به دلیل مشکلات مربی آینده تیم ملی ایرانی خواهد بود. این خبر از سوی یکی از اعضای مجمع به گوش خبرنگاران رسید و آنها این خبر را منتشر کردند. این در شرایطی است که بعد از جدایی کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال مکررا از انتخاب یک سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال خبر داده و حتی مهدی تاج در معرفی گزینه نهایی خلف وعده نیز کرده است.

هواداران فوتبال در ایران که هشت سال حضور کی روش در تیم ملی را با تمام داستان هایش مثبت می دانند، امیدوارند گزینه بعدی نیز یک سرمربی خوب و شناخته شده برای پیشرفت بیشتر فوتبال ایران باشد. در همین راستا امیرمهدی علوی در خبری که روی سایت فدراسیون منتشر شده، حرف های منتسب به تاج را تکذیب کرد. البته این تکذیبیه اطلاعات بیشتری از آینده تیم ملی ندارد و حتی دقیقا مشخص نیست که کدام حرف ها منتسب به تاج است. اما با توجه به شیوع گسترده موضوع مربی ایرانی، می شود مطمئن بود که همین حرف تاج تکذیب شده است.

در تماس با اعضای هیئت فوتبال قم اینطور به ما گفته شد که تاج در زمینه مربی تیم فوتبال المپیک ایران اظهار نظر کرده و به اشتباه اینطور برداشت شده که او مربی ایرانی را برای تیم ملی بزرگسالان می خواهد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها